se moj 1:24 avtek:)

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

se moj 1:24 avtek:)

OdgovorNapisal/-a nd4spd » 10.03.2003, 22:23

par slikic za zacetek (malo slabse kvalitete:), aja pa servo je standardne velikosti!! komaj sem ga noter dobil:) drugace pa 5AA celic (tri spodaj, pa se po ena na vsaki strani, ker je servo predolgi in ni slo 5 celic spodaj:), motorcek in vse ostalo pa je se original. dobil sem belo karoserijo:(
Eno vprasanje imam , kaj je bolse imeti diferencial nastavljen ali pa naj ga cisto zategnem, da bo potem kot da ga ni? ker ce se prevec odtegne ostanes brez pogona skoraj....
vozite mogoce s temi avteki kaj v mb-ju?? pridem kaj pogledat pa da malo sprobam model
LP
Priponke
imgnn_0001.jpg
imgnn_0001.jpg (130.15 KiB) Videno 852 krat
imgnn_0003.jpg
imgnn_0003.jpg (138.76 KiB) Videno 856 krat
imgnn_0004.jpg
imgnn_0004.jpg (108.27 KiB) Videno 847 krat
nd4spd
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 10.12.2002, 22:11
Kraj: Maribor - okolica

OdgovorNapisal/-a Jaro » 11.03.2003, 08:22

Pozdravljen v 1:24!

Kar se diferenciala tiče pa moraš najprej vedeti, da tisti vijak ne zapira diferenciala, ampak regulira zdrs sklopke (slipper clutch). Po mojih izkušnjah je tako:
- če je podlaga dobra (tepih ipd.) ga lahko mirne duše zategneš do konca, ker gre potem iz ovinka kot puščica
- če pa je drseče, ga popusti toliko, da boš lažje pospeševal, brez piruet, seveda pa ne toliko, da ti bo drsel do konca ravnine. Vse je odvisno tudi od tega, koliko občutka na ročici za plin imaš. Pomaga pa tudi kakšna inteligentna naprava (Graupnerjev R1 ali podobno), kjer lahko sprogramiraš hitrost pospeševanja.

Delovanje takega diferenciala je opisano tudi na:
http://www.rctek.com/general/differenti ... ption.html

Pa obilo zabave in upam, da se kdaj srečamo na kakšni dirki.

Lp,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake


Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron