Kondenzatorji pridejo montirani med + in - , ponavadi blize reglerju, zaradi prostorske stiske in ker so ti vecji in jih ne moremo zalotat na motor, ker bi jih pri voznji takoj odtrgali. Montiran mora bit nekje varno na avtu. Kondenzator ima pravzaprav zelo dobro funkcijo:
Bom vam probal dobit en graf kako to zgleda, ampak z besedami je tako.
predstavljajte si, da maximalno pospesujete. Medtem uporabljate maximalno voltazo celic, ampak ker je tok takrat zelo velik, se v trenutnku pojavi izguba voltaze.
To pomeni, da motor najprej ima vso voltazo na razpolago, potem pa se kar naenkrat ta voltaza izgubi in pade zelo nizko. Tukaj pa pride kondenzator zelo prav, ker njegova funkcija je ta, da ta padec ublazi.
Kondenzator ima kapaciteto kot baterije, ampak zelo zelo manjso
.
To pomeni, da ga moramo napolniti, kar naredimo tako, da spostimo tok skozi vanj. Kondenzatorji so razlicni z razlicnimi kapacitetami. Vecji imajo vecjo kapaciteto, torej bolj ublazijo padec voltaze s tem, da v tistem trenutku dajo svojo energijo. Manjsi kondenzator pa ima manjso kapaciteto in zato je ta efekt manjsi.
Torej iz tega vidimo, da nam kondenzator pomaga pri boljsih pospeških!!!
priporocam 1000mikroFaradni kondenzator, ampak lahko tudi vecje. vecji potrebujejo vec casa za polnjenje (ampak to je zanemarljivo).
upam da sem komu pomagal,
lp, matej