1:18 xray vs associated

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

OdgovorNapisal/-a grilnet » 26.08.2005, 08:58

:shock: :shock: :shock: Pa kaj a se vi hecate? Xray naj bi se lahko primerjal z Asotom? :lol: :lol: :lol: HAHAHAHAHAH :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ljudje pa kje vi živite. Poglejte to sklopucalo od Xray-a. :oops:

Za tak denar?



hm......


LP




lp
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 26.08.2005, 09:07

čaki malo...

potrebno se je pa zavedati tega, da gre v enem primeru za factory team varianto, v drugem pa za osnovni model...

tudi asso rc18t je v osnovni varianti manj fancy šmency, tko, bolj plastičen....



Slika

Slika

Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 26.08.2005, 10:21

RTR Asso se ne da dobiti posebej, pa vseeno je Asso iz RTR kljub temu v primerjavi z X-rayam dosti boljše narejem!

Je pa res, da je Factory team razred zase!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 26.08.2005, 10:34

Dejan lepo si predstavil oba modela na zgornjih slikah in možno je videti kar nekaj razlik, predvsem pa pomankljivosti na modelu X Ray.
Pri X Rayu so sprednji amortizerji izredno izpostavljeni trkom saj ni odbijača (je ampak samo za vzorec), kar pa so pri Assotu lepo nardili.

Vidi se, da je X Ray resnično "plastic fantastic" in so proizvajalci verjetno računali na naivnost kupcev, ki bodo za dodatno opremo odšteli kar nekaj €, da bodo dobili model, ki ga želijo.
Pri Assotu so pa verjetno štartali na večjo kupno moč in že v štartu stranki ponudili avto "kot se šika" pa čeprav je 60€ dražji.
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 26.08.2005, 11:19

ŠKALEC napisal/-a:Pri X Rayu so sprednji amortizerji izredno izpostavljeni trkom saj ni odbijača (je ampak samo za vzorec), kar pa so pri Assotu lepo nardili.
.


No, to je Dejan že dokupil. Original je BREZ. :(
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 26.08.2005, 11:24

Sprednji bumper na mojem avtu je že modifikacija RPM-a!

Vse ostalo je standardno!

Je pa Asso znan po tem, da v Factory team resnično vgradi popolne materiale in je znan še po tem, da ne proizvaja po tem malo morje rezrvnih opcijskih delov, ki bi naj bili boljši!

Pozabil si omeniti po mojem najboljšo zadevo pri assotu. Namreč celoten avto se lahko nastavlja s pripravljenimi titanskimi štangicami! Pri x-rayu moraš ali dol dati in nastaviti in nato nazak gor (toe in/out) ali pa sploh ne moreš nastaviti ker moraš določen željen kot kupiti!!!

Če pogledamo samo nosilec motorja, ki bo pri x-rayu spet stal cca. 25 eur, pa smo že skoraj na isti ceni!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Čur » 07.09.2005, 21:52

Kdo lahko opiše, kaj je potrebno razdreti za zamenjavo plastičnega zobnika na kardanu na Assotu. Kakšna razmerja uporabljate?.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 08.09.2005, 08:19

Vse zgornje vijake, da dobiš dol tisto celo zgornjo plato, potem se ti odpreta oba diferenciala in tudi dostop do kardana in tistega zobnika.

drugače pa ta zobnik imamo zmeraj gor pač eden in kombiniramo z zobniki na motorju!

sedaj vozim pač eno kombinacijo zobnikov. ne vem niti katero, saj še ni bilo časa se igrati z zobniškimi razmerji! Do zime bomo vse vedeli!

lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 08.09.2005, 17:33

vsak ki je sestavljal assota m18 se je soočil s problemom majhnih kroglic potisnega ležaja v obeh diferencialih...

rešitev te zadeve je v mugenovi masti (super grease) za potisne ležaje....

in postopek?

na vijak namestimo podložko, vzmet ter podložko kot eno izmed "plošč" potisnega ležaja. slednjo namažemo z mugenovo super greas-iko in v to mast položimo kroglice, ki se masti oprimejo ter ne izpadajo.

(slika 1 in 2)

malo masti nanesemo še na zgornjo "ploščo" ležaja ter jo položimo na kroglice, ki so že "nalepljene" na spodnjo "ploščo". (slika 3)

celoten sklop nato potisnemo v tadolgi tulček diferenciala in privijačimo.
Priponke
resize of pictures 021.jpg
tri kroglic v masti....
resize of pictures 021.jpg (36.72 KiB) Videno 5707 krat
resize of pictures 023.jpg
sedem kroglic v masti :)
resize of pictures 023.jpg (37.54 KiB) Videno 5703 krat
resize of pictures 024.jpg
še zgornja podložka oziroma sestavljen potisni ležaj(ček)
resize of pictures 024.jpg (34.23 KiB) Videno 5708 krat
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 08.09.2005, 17:34

in na koncu še pogled na šasijo zmontiran diferencial v ohišju....
Priponke
resize of pictures 026.jpg
pa naj kdo reče da ni lepo.......
resize of pictures 026.jpg (60.86 KiB) Videno 5705 krat
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 08.09.2005, 17:43

Bravo ELO!

Drugače pa jaz uporabljam BLACK GREESE od Associated!

Torej bilokateri black grease za zunanje kroglice ter diff mast za notranje!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 14.09.2005, 00:16

LP, Borut
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.09.2005, 11:06

blue is better?????

poziranje z velikim nitro rc bratom...

Slika


na asfaltu pred hišo...

Slika
Slika



dobro vidni učinki posebne odsevne folije s katero so prekrita stekla....
Slika
Slika
Slika


pa še malo aluminija iz honk-konga...

komplet rokic in pokrov glavnega zobnika
Slika

detajl rokic in amortizerjev...
Slika

zadaj...
Slika

spredaj...
Slika


naked I/II
Slika

naked II/II
Slika
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Amortizerji puščajo!!

OdgovorNapisal/-a rcman » 26.09.2005, 08:27

Pozdravljeni,

Sam ima RC18T FT že aprila in sem opazil da mi sprednji amortizerji puščajo kot nori. En amortizer je prazen že po dveh dneh drugi pa po kakem tednu.

Osi niso pokrivljene je pa res da je avto dal kar nekaj skokov čez.
Zanima me če imate kakšne izkušnje z tesnenjem amortizerjev. Probal sem že vse ostalo mi samo še da kupim obnovitveni kit. Predem nabavim pa bi se vase mnenje.

LP

Tadej Koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a grilnet » 26.09.2005, 10:11

Amortizerji puščajo? hm...

Verjetno si na silo tlačil štanco amortizerja skozi tiste O ringe in so se poškodovali. Meni v 1 mesecu pa še več ni niti malo izpustil.



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 26.09.2005, 19:35

grilnet napisal/-a:Amortizerji puščajo? hm...

Verjetno si na silo tlačil štanco amortizerja skozi tiste O ringe in so se poškodovali. Meni v 1 mesecu pa še več ni niti malo izpustil.



LP


meni tudi ne!!!

ASSO RULES!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rcman » 27.09.2005, 07:42

Hojla,

Saj tudi meni niso spuščali od začetka.

No ja bom kar naročil dele ter obnovil sprednje amortizerje.


LP

Tadej Koželj

p.s: Ali kej tekmujete oz. se dobivate na kaksni offroad progi
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a ELO » 27.09.2005, 08:02

meni malo puščajo, ne curlja, ampak se samo vidi malce mastnega....

zaradi napake, ki jo je opisal gril....

lahko pa tudi zaradi tega, ker je bil avto na polici 1:1 avta na soncu ter se je vse skupaj zelo segrelo in je viskoznost preveč padla.... pa pride še do kapilarnega učinka in to je to...
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Servo saver

OdgovorNapisal/-a rcman » 27.09.2005, 08:50

Elo:

Povej mi kako se obnese servo brez servo saverja?

Ali si zobnike že kdaj polomil, sam ima namreč enak servo vendar pa sem naredil nov servo saver, ki pa ima preveč lufta zato razmišljam, da ga odstranim.


LP
Tadej koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a ELO » 27.09.2005, 09:03

sem polomil, imel sem servo s plastičnimi zobniki...


sedaj imam servo saver original, vozil še nisem veliko, tako da ne vem!

dejan š. aka TC3 vozi brez servo saverja, servo s kovinskimi zobniki, pa mu deluje b.p.!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron