Aleš, če verjameš ali ne mi je vseeno. Lahko pa vprašaš ljudi, ki me poznajo in ti bodo lahko povedali kolikokrat sem se zlagal pri takih rečeh pa koliko se na te zadeve dejansko spoznam.
Rad bi imel en tak demonstracijski avto, samo mi čolni poberejo preveč (ves) časa.
Ponovimo zgodbico za osvežitev
1. krtačni lobi je pri avtih močan. Glavne (vse) tekme ... only brush motorji. Kupci to zato kupujejo, saj nimajo kaj drugega, a ne? Kupujejo tudi raznorazne bolj ali manj uporabne zadeve, ki sodijo zraven krtačnih motorjev. Tako dobijo trgovci in proizvajalci denar, da spet dajo ven nove tipe motorjev in regulatorjev (zraven pa si res dobro polnijo denarnice). In cikel se ponavlja in ponavlja, seveda v vedno bolj "megalomanske" razsežnosti, vsaj v USA.
Zakaj bi torej začeli prodajati BK motorje? Ni več prodaje rezervnih in tuning up delov. Začetna investicija je visoka, spet odpade del kupcev. nenazadnje folk postaja vedno bol butast (pustimo skrajno izjemo - amije) in je kurjenje BK regulatorjev lahko zoprno. Lepo sicer za proizv. in trgovce, za stranke pa nikakor ne. Raje bo šel nazaj, na "preizkušeno" krtačno tehniko.
Kolikor je avto tržišča BK, je še dobro, ma kaj odlično, da je software prišel sploh do te mere.
To je manjsa dimenzija,
Manjša dimnzija kot krtačni? Lahko po zdravi pameti pomisliš: koliko več fetov je potrebno za krmiljenje 3 faznega motorja. Če že zahtevaš moč, jo moraš nekako tudi disipirati. BK motorji imajo drastično nižjo Ri kot krtačni motorji. Kar prihraniš na manjši masi motorja lahko komot pridobiš na reglerju. Teža pogona bo zato enaka.
Sicer pa bi ti bilo to lahko jasno, po vsem tem času, debatah, razlagah....
teza,
velja enako kot zgoraj.
tokovi vsaj primerljivi z najboljsimi reglerji ki so tu zdaj
eh, eh, eh. Poznaš kakšen avtomobilski regler, ki bi lahko naenkrat krmilil 6 ali več recimo 10 ovojnih motorjev?
software se bolj izpopolnjen
Razvoj bo šel naprej. Dobre firme nudijo updejt softwarea na obstoječ regler.
In pa še v premislek:
Če bi bil ta NOVAKov motor za kej, bi ga TAKOJ pohopsali letalski modelarji, helikopteraši in nenazadnje tudi čolnarji. Tako pa se ni nič od tega zgodilo, mogoče kakšni osamljeni razočarani ... dobra BK roba pa se veselo vrti v vseh mogočih in nemogočih modelih, projektih...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...