Brezkrtačni motorji v Dp

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Brezkrtačni motorji v Dp

OdgovorNapisal/-a tr » 13.05.2003, 10:58

Zanima me uporaba brezkrtačnih motorjev v državnem prvenstvu Slovenije v 1/10 elektro modified.Ali se lahko uporabljajo ti motorčki ali ne,če se ne kdaj se bodo lahko.In kako je še s kategorijo1/12 bo kaj interesentov ali ne.Zanimajo me vaša mnenja.Hvala Lp Travca
Priponke
image006.jpg
image006.jpg (7.87 KiB) Videno 3826 krat
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 13.05.2003, 19:37

Zaenkrat so BK zadeva, ki ni dovoljena nikjer, tudi pri nas ne. Vprašanje je kdaj se bo to začelo po tujini. Berem forume, veliko je folka, ki bi pogresal kakrsnokoli sraufanje motorja, firme bodo tako se vedno izdelovale dobre in boljse krtacnike, tako da je vprasanje ce bo to ze tako kmalu.
Za 1:12 sem jaz interesent, samo bi bilo fajn, da se ena indoor pista naredi, ker tele nase grbine niso kej dosti po godu 1:12-ki. Sicer pa leti ko hudic, samo da enkrat pridem v Tolmin pogledat (to bo stala).
:wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a tr » 13.05.2003, 22:26

Ja pa bi lahka kej nardil pr nas da bi bli pač prvi ane ko bi to uvedl.Kok sej nevidiš skor več čolnarja brez BK motorčka.Jaz bom zdej dal na 1/12 Bk Basic 5300 pa šest celic to bo šela štala.Aleš ko bo to vse skupi fertik te pokličem pa gremo v tolmin za dva dni pa boš vidu.Hehe Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.05.2003, 11:33

Se oglašam, da bi malo razsvetlil tematiko.

Torej konkretno o BK na tekmah je debata tule:

http://www.radiocontrolzone.com/forums/ ... =brushless

Po mojem bo sedaj s prihodom NOVAKa malo lažje, če ne drugega se bodo Amiji že potrudili in naredili NOVAK klaso oziroma pač enduro tekme, kjer se bo vozilo na daljši čas in z več vozniki (nekaj takih tekem je že bilo)

Največja debata o BK na enem
kupu - preko 100 strani & raste:

http://www.radiocontrolzone.com/forums/ ... genumber=1


@travca:

Basic 5300 je za 1/12 overkill. Ti res odsvetujem, da ne boš kasneje razočaran.

Kupec mojega Basic in Warrior seta je dejal, da je v 1/10 že čista norija. "Strašljivo in impresivno", je dejal. Pospeški bi bili na dobri podlagi ubijalski. Avto je nad polovično hitrostjo še vedno kopal kot nor, ko je pohodil plin do konca. Končna hitrost po njegovem mnenju več kot dovolj za aktivno rabo živčnih končičev in to samo na 6 akujev. Prenos pa ni povedal kakšen je dal. Več kot 6 akujev tudi ni testiral, saj je več kot zadovoljen s tem kar ponuja 6 akujev (navadni RC2400).

Prav tako tudi 4200. Nekje sem bral, da je bil 4200 v 1/10 pan avtu na ogroooomnem parkirišču prav tako nevozen...

3100 pa recimo na meji ... samo potem bi moral dati ustrezno nizek prenos.



Po mojem se kasneje pojavi tudi problem pri življenski dobi diffa razen če imaš svilen prst na plinu... Basic torej nix za 1/12 ... razen če nimaš v mislih samo vožnje naravnost... ;)

Pravzaprav bi bili za 1/12 primerni BK motočki mase okoli 80 do 100 g z dodanim masivnim hladilnikom, da se popravi lega težišča in pa seveda, da avto ne bo zadaj prelahak. Hacker B40 S oziroma Kontronik Fun 400 sta maksimum. Kar ti ostane izbire je potem sorazmerno malo. Iz logov motorjev brez rastrskega momemta mi sedaj edino pridejo na misel Lehnerjeva 15xx serija. 1515 konkretno. Z rastrskim momentom pa iz naših trgovin edino Mega 16/15/2 pri Gasilcu. Vprašanje je torej kaj ti je lažje voziti z ali brez rastrskega momenta motorja. Oboje ima svoje prednosti in seveda slabosti...

Uh, še vsaj en motorček pride v upoštev in sicer ta nova serija iz Flywarea, ki je tudi zelo cenovno ugodna!

Če pa se orenk zakoplješ v razvoj pa lahko narediš prvi 1/12 na zunanje vrteči motor ;) AXIji so tu kar cenovno ugodna izbira...

Upam, da sem kaj pomagal.

LP
Miha

P.S. Pa omisli si karoserijo z izdatnim "downforce" in odpri denarnico za veliko zalogo penc :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.05.2003, 11:48

Nekaj slik
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a tr » 14.05.2003, 21:50

Ja ne ko jaz bom tak al tak nabavu basica 5300 za v Losija tak da motorček rabim.To ti je pol filing pol bom pa sprobu če pa ne bo šlo pa bom kej drugega kupu.Hvala za info. Miha.Sm se menu z Andyem pa še en moj sošolc je bil zraven ko so probaval.On je sicer letalc sam je reku da je gate trgal. BK rules.Lp Travca P.S. Treba je nabavt te motorje pa jit z razvojem Bote videl kaj je to moč pa hitrost.Premislite malo o uporabi teh stvari v DP Slovenije.Vsekakor se bol splača in majn je stroškov.Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.05.2003, 22:07

Ja fino, travca!

Samo BK motorji vedno ne pomenijo nekaj "strašljivo močnega" za hitrosti, itd. Lahko se vzame malo več ovojev in namesto in se vozi ustrezno dlje časa. Pri Basic motorjih je izbira nekoliko okrnjena.

5300 ali 4200. 4200 pravijo, da se obnaša po obratih kot 14 ovojni motor, le da so pospeški "pri norcih". 3100 je mogoče res malo "prelen" na 6 akujev, samo sam sem poskusil z Aveoxom podobnih obratov na V in le malo manjše mase, torej bi bil 3100 ena zelo spodobna varianta namesto "Stock" klase. Časi vožnje z GP3300 predvidevam okoli 25 do 30 minut ob nekem "normalnem" prestavnem razmerju. Date LiPo notri pa se furate urco in pol ali pa še kaj več. ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 14.05.2003, 23:04

Travca, sem sprobal 1:12 na 6 celic, pa se z zelo lahkim razmerjem in orenk slabim 10 ovojnim motorjem ni dalo vozit prav dobro vozit. Bomo sprobali Tolmin, ce je tam kaj vec oprijema. Na tepihu pa...? Druga zgodba :lol:

Z BK je pa tako. Seveda bi bilo konec koncev ceneje poleg tega pa se nekaj prednosti, a smo se v Sloveniji komaj komaj začeli zgledovati po tujini, potem ko smo totalno amaterski pravilnik jaz in se nekaj pomagacev dodelali in priblizali evropskemu. Zavzemali smo se, da bi enostavno koncali ero "primitivnih" sistemov tekmovanj in tekmovali po EFRInem sistemu.
Vem tudi, zakaj se tujina ne odloci za uporabo BK- zgoraj omenjeno veselje folka s sraufanjem, posledicno nadaljevanje razvoja (kolikor ga pac je:) K motorjev velikih firm, posledicno zatiranje v vecih pogledih boljsih Bk motorjev. Seveda praksa na koncu tudi pokaze, da se pravzaprav za tekmo, kjer oprema pokaze maksimum, Bk proti K brez tezav kosa, ce je vse postimano kot pac mora biti. Kot je rekel Miha, Koncna je nekje ok 14 ovojev, dovoljenih le 6 celic (ok razmerje lahko stimas bolj nizko pri BK, pri K pa lahko gres z ovoji pod 10, pa tud pol gre). Tko da pri avtu je vseeno nekoliko bolj dopustno prisostvovati K kot pri colnih, kjer verjamem da se krtace scvrejo, kolektor pobere in podobno. Pri avtih je to le nekoliko bolj milo. Torej, prakticna raba ne pokaze ne vem kakega izboljsanja, za svoje igranje pa je BK TO!
Če bi bilo po moje, bi morali za polno izkoriščenje BK potenciala začeti delati avte 1:10 elektro 200mm, avto potem na 8 celic, problem rešen.
No, na kej takega bo treba verjetno se nekaj cajta pocakat...

lp Ales :wink:
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.05.2003, 23:29

Aleš, a ni ravno HPI neki takega kot ti opisuješ pred kratkim predstavil?
Tisto zna biti zanimivo, samo prvo po mojem bi bili na udarcu jermeni in diffi. Po mojem bi proizvajalci morali naresti en model prav za BK motorje. Samo jasno se jim bolj splača prodajati raznorazne zadevice "to make your car BL proof" ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a tr » 15.05.2003, 09:04

Ja jaz grem na bk če druga ne, raj kupim bk za 100 eur kot pa nekega reedy al pa kej podobnga, za isti gnar.Če pa z 1/12 ne bo šlo bo pa treba nardit še traction control sej ni druge varjante.Mal heca.Primerjave bk in k me vse bolj spominja na svetovno prvenstvo motociklov ko se je pojavila štiritaktna honda,vsi ostali so pa vozili še dvo taktne.In kje so danes na štirih taktih.



Ja res je Aleš vem da z 10 ovojnim tudi gre, samo gre se zato da lahko več časa voziš,dalj časa treniraš,pa rotorja ti ni treba stružit.V motošportu so minili časi ko še kdo šraufa motorje, poglej formulo sej kr nov motor prpelejo,če kej crkne a ni res.



Mihah: Ja pol je pa treba kupit Basica 5300, ker se mi gre za tahudo kategorijo.Sej te še pred nakupom dodobra izprašam.Lp Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 15.05.2003, 21:10

Travca, jest sem bil pa preprican da motor ze maš, ker si ze pred meseci govoril... No daj ze kupit, da bos potem pokazal, ce je to stvar za nas pa kolk se bo kej poznalo na vsem skupaj.
Ze ze, ista cena nic sraufanja, samo a ti ne bo pol res malo dolgcas? :lol:
Ves, pri 1:12 je tisto struzenje kolektorja in obraba krtac tako majhna, da se BK-ja sploh ne rabi, se en minus zraven da se ga sploh ne bi dalo vozit, ce ima take pospeske. Vem, ko ti pa pravim, da sem eno cist bogo 10.ko za 2000 Sit mel noter, pa avto leti 80 kmh po ravnici, ko prides pa iz ovinka pa samo ne pomislit na gas, ker mas prec 360-ko :cry: :D

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 15.05.2003, 21:16

mihah napisal/-a:Aleš, a ni ravno HPI neki takega kot ti opisuješ pred kratkim predstavil?
Tisto zna biti zanimivo, samo prvo po mojem bi bili na udarcu jermeni in diffi. Po mojem bi proizvajalci morali naresti en model prav za BK motorje. Samo jasno se jim bolj splača prodajati raznorazne zadevice "to make your car BL proof" ;)


Ne vem prav dobro, ce je HPi to predstavil, ker sem bolj malo na njihovih straneh. No ce je, je ze en korak, ki nakazuje smer razvoja za v prihodnje. To kar sem pa sam napisal, je pa izšlo izkjucno iz moje glave. Pač se mi je porodila ideja, da bi potem bili elektro avti na istem kot so zdaj 1:10 nitro in bi se jih lazje primerjalo... No, po drugi strani bi se jih pa primerjalo samo še težje - BK potencial, remember? :lol:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.05.2003, 22:16

Aleš:

http://www.lrp-electronic.de/d/news_fla ... asp?id=621

Travca:

Dosti izbire res ni pri Lehnerjih Basic ni. 4200 ali 5300. Za tistih 100€ pa drugje težko dobiš 540 kompatibilen motor s takimi performansami.

Lahko pa se pozabavaš in si privoščiš basica XL. Mogoče za ščepec daljši kot 540tka, malo težji - 205g, drugače pa ga lahko po mili volji obremeniš kar precej. Pravijo na hitro 130 A, 1300 W. Precej luštna zadeva za zgoraj omenjeni HPI. Še vedno cenovno ugoden. 129 €


Basic 4200 na 6 akujev:
Slika
Basic 5300 na 6 akujev:
Slika
Basic 4200 XL na 6 akujev:
Slika
Basic 5000 XL na 6 akujev:
Slika

Prilagam nekaj primerov slik demo modelov tima BK Electronics.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.05.2003, 22:18

Ena slikca se je izmuznila...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.05.2003, 22:25

Ja, pa recimo samo še en primer basica 4200 na simuliranih 6 akujev v številkah.

BASIC 4200 timing 15ř

Spann. Strom PEing. Drehz. Moment PAusg. Wirk.
Volt Amp. Watt U/Min. Ncm Watt %
6,62 7,90 52,3 30003,7 1,07 33,8 64,6
6,62 8,24 54,6 29961,7 1,14 35,7 65,4
6,61 8,36 55,3 29959,1 1,17 36,7 66,5
6,61 9,76 64,5 29806,4 1,47 45,8 71,0
6,61 12,16 80,4 29514,5 1,98 61,1 76,0
6,61 14,10 93,2 29290,9 2,40 73,7 79,1
6,61 15,68 103,7 29123,7 2,75 83,8 80,9
6,62 18,85 124,8 28781,6 3,42 103,2 82,7
6,63 21,67 143,8 28500,4 4,01 119,6 83,2
6,64 25,57 169,9 28120,3 4,84 142,4 83,8
6,64 28,36 188,4 27864,8 5,44 158,7 84,2
6,65 31,17 207,4 27619,6 6,06 175,2 84,5
6,67 34,24 228,5 27367,3 6,69 191,6 83,9
6,67 36,66 244,6 27088,6 7,25 205,5 84,0
6,67 39,05 260,6 26806,9 7,77 218,1 83,7
6,66 42,26 281,6 26455,8 8,47 234,5 83,3
6,66 45,25 301,5 26128,2 9,13 249,8 82,9
6,67 47,91 319,7 25872,0 9,70 262,8 82,2
6,68 50,80 339,5 25582,1 10,33 276,8 81,5



Torej od 15 pa do preko 50 A je v območju nad 80 % izkoristka... dostikrat se to pozablja v primerjavi s krtačnimi motorji, ki imajo dokaj ozko območje optimalnega izkoristka...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.05.2003, 22:40

Nazaj k temi ;)

http://www.rcracechat.com/forum/index.p ... 92;start=0

Angleži debatirajo in malce glasujejo...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a tr » 16.05.2003, 10:45

Ja Aleš kar se nakupa tiče je problem ta da jaz si morm stvari kupit sam,tep pa Ati kupi.Mel sem pa res smolo z enim delodajalcem prek studentskega servisa ki mi tip že dve leti ni nič nakazal.Uglavnem motorček bo pa regler tudi upam da kmalu.Pol pa v Tolmin.Hehehe.


Miha hvala za info.


LP Travca
....... No comment......
Uporabniški avatar
tr
Naš človek :)
 
Prispevkov: 235
Pridružen: 18.11.2002, 15:43
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 17.05.2003, 10:21

Veš Travca, se kar precej motis, jaz nisem kar en "atijev sine", ki bi mu vse k riti prinesli. Moram poleti fajn delat, da zasluzim za sezono, zepnine pa ze nekaj casa ne porabljam za modelarstvo, razen ko kaj primanjkuje.
Bo treba bit priden tko kot jaz, pa bos dobil kako novo "igracko":lol: :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 17.05.2003, 14:43

Kaj se pa gresta vidva !? :roll:

Jaz sem za BK v avtu ...

lp, Andrej
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 17.05.2003, 23:17

Eh, sej se nic ne greva, tisto sem samo tako vprasal, ker je Travca ze pred meseci rekel, da ima stvar naroceno, pa sem mislil ,da jo ze ima :)

Sem za BK, samo ko ga bom lahko rabil tudi v tujini, ne samo pri nas 8)

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov

cron