Napisal/-a mihah » 15.05.2003, 22:25
Ja, pa recimo samo še en primer basica 4200 na simuliranih 6 akujev v številkah.
BASIC 4200 timing 15ř
Spann. Strom PEing. Drehz. Moment PAusg. Wirk.
Volt Amp. Watt U/Min. Ncm Watt %
6,62 7,90 52,3 30003,7 1,07 33,8 64,6
6,62 8,24 54,6 29961,7 1,14 35,7 65,4
6,61 8,36 55,3 29959,1 1,17 36,7 66,5
6,61 9,76 64,5 29806,4 1,47 45,8 71,0
6,61 12,16 80,4 29514,5 1,98 61,1 76,0
6,61 14,10 93,2 29290,9 2,40 73,7 79,1
6,61 15,68 103,7 29123,7 2,75 83,8 80,9
6,62 18,85 124,8 28781,6 3,42 103,2 82,7
6,63 21,67 143,8 28500,4 4,01 119,6 83,2
6,64 25,57 169,9 28120,3 4,84 142,4 83,8
6,64 28,36 188,4 27864,8 5,44 158,7 84,2
6,65 31,17 207,4 27619,6 6,06 175,2 84,5
6,67 34,24 228,5 27367,3 6,69 191,6 83,9
6,67 36,66 244,6 27088,6 7,25 205,5 84,0
6,67 39,05 260,6 26806,9 7,77 218,1 83,7
6,66 42,26 281,6 26455,8 8,47 234,5 83,3
6,66 45,25 301,5 26128,2 9,13 249,8 82,9
6,67 47,91 319,7 25872,0 9,70 262,8 82,2
6,68 50,80 339,5 25582,1 10,33 276,8 81,5
Torej od 15 pa do preko 50 A je v območju nad 80 % izkoristka... dostikrat se to pozablja v primerjavi s krtačnimi motorji, ki imajo dokaj ozko območje optimalnega izkoristka...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...