Moderator: MaNe
tornado napisal/-a:Jernej, moram te popraviti teh svečk nimajo pri Top-model V Gorici. Ponujajo Serpentove svečke, ki imajo samo pozlačen nosek. To pa ni isto.
Tudi ponudba je zelo borna.
Tudi Twingo shop nima teh sveč. Isto ponuja Serpentove.
Lp Rado
TomyBoy napisal/-a:Meni so svečke bolj neznanka.
Jaz sem pravkar dobil iz TopModela
C.6TF
C.6TC
C.7TF
Se pravi, da sedaj v mesecu juniju in juliju, kjer bodo temperature okoli
25-35C.(predvidevam) , najbolje uporabiti svečko C.6TF,C.7TF ?
Kaj pa C.6TC ?
Sedaj sem poznal bolj številke, te oznake na koncu, pa še bolj zakomplicirajo zadevo.
nitro-s napisal/-a:Bili so zelo koristni odgovori in upam, da so še komu drugemu koristili.
TomyBoy napisal/-a:Tako sem si tudi misilil. Recimo, da se julija na dan tekme, temperatura dvigne lepo čez 30C, je najbolje da uporabim C7F (.12) ?
Še vprašanje za 1:8 C 3.5ccm. Lahko uporabim v vročih razmerah tudi C8F ali je dovolj C7F, ker je motor zunaj ?
V obeh primerih uporabljam in bom uporabljal, gorivo Sidewinder 16(BLUE).
Hvala
LP, zanimiva tema (recimo), mi pa ena osnovna stvar (seveda, saj sem začetnik ) ni jasna:
Zakaj je potem, ko avto enkrat vžge in je ogret, tako pomembno, kakšna je žarilna nitka? Saj ti motorčki delajo na kompresijski vžig? Ali mogoče ne in (ne bi si mislil) žarilna nitka žari samo od temperature, ki jo povzroča samo delovanje motorja?
Samo zakaj potem, ko mi motor vžge TAKOJ snamem kabel (torej se še ni ogrel) in normalno dela naprej?
Ali je možno, da je to povezano s tem, da mi VROČ motor zelo težko vžiga?
Mrzel prdne takoj ob max. drugem potegu (ja, ne uporabljam strt box-a)?
Motor se mi sicer zdi dobro nastavljen, saj se v momentu razvrti in ne kašlja pod nizkimi obrati (dober kompromis recimo)?
In tudi teče pod presenetljivo nizkimi obrati.
Se opravičujem za kako morebitno neumnost, ampak tu nekje je nekoč nekdo zapisal, da si bedak samo 10min, če vprašaš, če pa si tiho pa celo življenje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov