ali je to gut ali ne?

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

OdgovorNapisal/-a alesb » 10.03.2006, 13:53

ELO napisal/-a:
obup!



Zakaj te pa obup prijemlje :lol: ?
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Robert » 10.03.2006, 14:25

Tisti karbonski"snorkel" mi deluje kot kot resonancnik 8) ,morda je kaj na temu,saj zrak vstopa zelo impulzivno.Verjetno pomaga tudi za zajem hladnejsega zraka,samo potem bi ga jaz potegnil do prednjega odbijaca :shock: TURBO Power Slika
Tisto o visjemu teziscu so BUCE.Teh pa dekagramov ne bo pokvarilo stabilnosti avta,ki ima 10??Kg.

ELO-ce hoces gostejsi zrak,kar pomeni vec O2 ti predlagam dograditev NO2 bombice za smetano pa nizko jo zmontiraj,saj ves-zaradi teziscaSlika
Uporabniški avatar
Robert
Naš človek :)
 
Prispevkov: 171
Pridružen: 27.12.2002, 15:34
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a Tadejchek » 10.03.2006, 15:52

grilnet napisal/-a:
FocusFanatic napisal/-a:V čem je sploh fora tega, a si iščeš morebitne kandidate, da jih boš lahko jebal v glavo, na način ti pa ne veš tole pa tole, pa tam si napisal tole pa tole :?:

Sicer pa vstran vrženih 50€, sam lahko narediš dost boljše in efektivno za manj denarja. :wink:


ZNALEC!


Aj jebat ga, si mi fouš :?:
Pol se kr postavi v vrsto nisi edini......
Uporabniški avatar
Tadejchek
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 147
Pridružen: 13.12.2005, 20:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a alesb » 10.03.2006, 21:48

ELO napisal/-a:jao jao!!!

koliko testov s tem snorkelom na 1/5 avtu si naredil??


obup!


Na avtu nobenega, sem pa testiral podobne zadeve na dosti bolj neprijaznih okoljih kot je avto.... pa tudi boljsih motorjih kot je tale na tem avtu 8) . Ce hoces kaj vec podatkov => PM. Jaz nisem hobotnica :wink:
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a jesihar » 11.03.2006, 10:26

Robert napisal/-a:samo potem bi ga jaz potegnil do prednjega odbijaca


To imajo cestni motorji narejeno, vprašanje če enostaven modelarski motor to podira kar se fergazerja tiče.
Uporabniški avatar
jesihar
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 10.09.2005, 17:20
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a Dirkač v malem » 11.03.2006, 11:48

Zakaj pa pol ne naredijo trobentaste oblike, da bi zajel še več zraka in bi že sama pot zraka le-tega še bolj skompresirala?
Tisti zgornji je raven, karbonski pa je pomojem slabši ker je luknja na vstopu bistveno manjša kot na fergazerju.
Uporabniški avatar
Dirkač v malem
Novinec
 
Prispevkov: 16
Pridružen: 24.08.2005, 00:29
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a Čur » 11.03.2006, 17:27

ELO napisal/-a:sem pa dejansko vprašal z namenom da vidim kdo bo prvi uganil bistvo!



A misliš da ugibajo?
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1117
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 12.03.2006, 17:15

zahvaljujem se za ponujeno pomoč, kljub vsemu napisanemu sem že namontiral snorkel, saj sesalne izgube zaradi dušenja te cevi, ki ima pri svojih 30cm dolžine !minimalni! vstopni presek 15x večji od minimalnega preseka v vplinjaču ter 7x večjega od vhoda v vplinjač, ne predstavljajo toliko, kot predstavlja pridobitev zaradi dovajanja hladnejšega svežega zraka.

še enkrat hvala za trud in l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Rooster » 15.03.2006, 13:44

Še moja razlaga za snorkelj. Ta snorkerlj pripomore k zmanjšanju izgube kompresije. Skozi forgazer priteka zrak v cilinder vendar pa tudi uhaja neizgoren plin namreč, ko gre bat navzgor in nosi nad sabo plin je luknja od sesalnega kanala še malo odkrita in tedaj skozi njo uide malo plina in malo zmanjša kompresijo. Ta snorkelj pa pripomore ,da ta plin ne uide v prostor vendar ostane v snorklju in ga svež dovod zraka potem zabije nazaj v cilinder. Če je dober snorkelj deluje tudi kot resonanca in pomaga ,da zrak ki gre v cilinder stiska in ga pošilja noter vendar je po moje to zanemarljivo. Novejši motorji imajo proti izgubljanju kompresije pritrjene med sesalnumu kanalu in kolenom forgazerja lamelo ki se enostransko odpira in popolnoma uniči izgube zaradi sesalnega kanala. Če neverjamete da uhaja plin čez sesalni kanal tudi ven se lahko prepričate, da date filter dol in date roko čisto zdraven luknje. Da nebi kdo poskušal kaj drugega dat noter. :lol: Kar se pa tiče hlajenja zraka pa zakaj pa ni potem iz alu?
Rooster
Član
 
Prispevkov: 32
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Sherlock Holmes » 23.03.2006, 16:34

hehe elo elo,a nebi bilo bolje, če bi odprl temo, napisal vse kar znaš, ostali bi pa lahko kaj dodali in morebiti odprli debato.

Res, zanimiva oblika zabave... :lol:

lp
Sherlock Holmes
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 01.09.2005, 19:45
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 24.03.2006, 09:32

Sherlock Holmes napisal/-a:hehe elo elo,a nebi bilo bolje, če bi odprl temo, napisal vse kar znaš, ostali bi pa lahko kaj dodali in morebiti odprli debato.

Res, zanimiva oblika zabave... :lol:

lp


saj veš, vsako tele ima svoje veselje... :)

mogoče je razlog v temu, kar si enkrat že ugotovil

http://www.elo.si/minerva/pictures/sher ... nature.jpg
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika


pa lep pozdrav!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Jetforce » 24.03.2006, 09:38

Tota je pa kruta :D
Jetforce
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 952
Pridružen: 01.06.2005, 21:46
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Sherlock Holmes » 24.03.2006, 10:05

Vidim, da te še vedno pestijo iste težave. :lol: :lol: :lol:

Bemu matr, menjaj žensko!!!
Sherlock Holmes
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 01.09.2005, 19:45
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Robert » 24.03.2006, 12:02

Sherlock Holmes napisal/-a:hehe elo elo,a nebi bilo bolje, če bi odprl temo, napisal vse kar znaš, ostali bi pa lahko kaj dodali in morebiti odprli debato.

Res, zanimiva oblika zabave... :lol:

lp


Mislim,da je oblika Elo-tovih postov pravilna.
Najprej zastavi vprasanje,mi odgovarjamo in pametujemo in sele na koncu pove kaj je prav.Tako vidimo svoje zmote in nam vec ostane v glavi Slika
Uporabniški avatar
Robert
Naš človek :)
 
Prispevkov: 171
Pridružen: 27.12.2002, 15:34
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a alesb » 24.03.2006, 12:50

Robert napisal/-a:
Najprej zastavi vprasanje,mi odgovarjamo in pametujemo in sele na koncu pove kaj je prav.



Pa misliš, da ima vedno prav?

Saj ni podal nobenih konkretnih rezultatov o stanju pred in po montaži.... Ne vem, če je takim stvarem verjeti na besedo :wink:

Jaz še vedno močno dvomim o tem, saj bi drugače pri čolnih imeli to že vsi namontirano, ker je v samem trupu čolna še dosti bolj vroč zrak kot v avtu.


lp
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Jetforce » 24.03.2006, 13:00

alesb napisal/-a:
Robert napisal/-a:
Najprej zastavi vprasanje,mi odgovarjamo in pametujemo in sele na koncu pove kaj je prav.



Pa misliš, da ima vedno prav?

Saj ni podal nobenih konkretnih rezultatov o stanju pred in po montaži.... Ne vem, če je takim stvarem verjeti na besedo :wink:

Jaz še vedno močno dvomim o tem, saj bi drugače pri čolnih imeli to že vsi namontirano, ker je v samem trupu čolna še dosti bolj vroč zrak kot v avtu.


lp


Ja če bi si to oni namontirali bi blo malo več možnosti da jim v motor potegne vodo.Se ti ne zdi?
Jetforce
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 952
Pridružen: 01.06.2005, 21:46
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a alesb » 24.03.2006, 13:06

jetforce napisal/-a:Ja če bi si to oni namontirali bi blo malo več možnosti da jim v motor potegne vodo.Se ti ne zdi?


Težko, če prav zmontiraš :D .
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 24.03.2006, 15:10

alesb napisal/-a:Pa misliš, da ima vedno prav?

Saj ni podal nobenih konkretnih rezultatov o stanju pred in po montaži.... Ne vem, če je takim stvarem verjeti na besedo :wink:

Jaz še vedno močno dvomim o tem, saj bi drugače pri čolnih imeli to že vsi namontirano, ker je v samem trupu čolna še dosti bolj vroč zrak kot v avtu.


lp




ne da se mi tukaj zagovore pisati, kaj verjeti in kaj ne...

poglej si 1/1 avtomobilizem, pa njihove intake sisteme. vsi imajo speljano tako, da dovajajo svež (hladen) zrak, pa četudi prek cevi, v katerih so izgube. najlažje bi bilo črpati iz motornega prostora, ki je tudi dokaj čist, glede na vse ostalo. pa temu ni tako!!!


pri čolnih je okolje drugačno. tudi temperature na površini vode morja ali jezera so malce drugačne od tistih na razbeljenem asfaltu, a??


:?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Jetforce » 24.03.2006, 16:42

Pa na pravih 1/1 čolnih filtra sploh ni....Kolko sem jas gledal gasilski čoln
Jetforce
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 952
Pridružen: 01.06.2005, 21:46
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a tornado » 24.03.2006, 19:28

jetforce napisal/-a:Pa na pravih 1/1 čolnih filtra sploh ni....Kolko sem jas gledal gasilski čoln


Gasilski čolni so pa merilo za čolne. :cry: :cry:
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron