Razmišljanje o serpent 960 FD

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Razmišljanje o serpent 960 FD

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2006, 14:33

berem temo:
http://www.msm-rc.net/forum/viewtopic.php?t=12586

in grem gledat na original stran:
http://www.mytsn.com/products/desc.asp?prid=4352


kot eno izmed pozitivnih lastnost 960 FD se navaja trše plastične dele, ki so bolj odporni na udarce ob trkih.

meni se to zdi nasprotujoče!!!

namreč, trke bolje prenašajo žilavi materiali; trdi materiali ponavadi prej počijo! tako so nas učili na univerzi, pa tudi nekaj izkušenj iz tega naslova imamo menda vsi!

praktičen primer tega so modeli kategorije 1/6! medtem ko se marderji in alu-FGji ob skokih lomijo, full-plastic HPI Baje skoke prenašajo brez problema. ve se tudi, da 1/8 in 1/10 avti pozimi, ko je mraz in je plastika "trda", dosti slabše prenašajo bližnja srečanja kot poleti, ko je plastika pri +50°C dosti bolj žilava.

in sedaj se sprašujem; gre za zavajanje ali za nerodnost?? gre za predimenzionirane dele ali zgolj za skromno opevana revolucionarna odkritja holandcev?
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

plastike

OdgovorNapisal/-a freestyle » 13.11.2006, 15:38

grega pojma nimam a menim da imas prav
ce ne naj me popravi jernej ciao
freestyle
Naš človek :)
 
Prispevkov: 127
Pridružen: 05.03.2004, 21:22

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2006, 23:18

Tudi jaz ne razumem, zakaj so napisali bolj odporna na trke...saj se dosedanja sploh ni pretirano lomila...
Trša plastika sama po sebi ne more biti bolj odporna na trke.
Lahko je edino v enem primeru: če je enostavno bolj kakovostna, tako kar se tiče materiala kot tudi pri izdelavi.

Gre pa za to, da so nove plastike enostavno boljše:
- bolj držijo geometrijo modela, še posebej, ko je zunaj vroče in je pista gumirana
- zaradi večje togosti avto lepše teče saj se pri obremenitvah plastika manj zvija in s tem so ležaji bolje centrirani

Mislim, da je to vse.

LP
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 804
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 13.11.2006, 23:49

Eni deli so tudi bolj ojačani. :wink:

Primer:

903216 Wishbone RR lower Hard
Slika

903123 Wishbone RR lower (original)
Slika
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY T4 2017 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.1
HW Xerum XR10 PRO - HW Xerum V10 V3 13.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3342
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 14.11.2006, 08:30

tudi meni se je zdelo da je predvsem nerodno napisano...

s pridobitvami se pa definitivno strinjam; logično je, da se bo pod obremenitvami z vgrajenimi čvrstejšimi deli avto manj deformiral!


l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron