težave z vzmetenjem in še čim..

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

težave z vzmetenjem in še čim..

OdgovorNapisal/-a uhi » 28.11.2006, 20:40

Lep pozdrav,


Kot n00b v avto modelarstvu sem si nekaj časa nazaj kupil Mauntin model Rally cross 3, ki sem ga moral sam sestavit. Tu pa je nastal problem, kajti zadnje in sprednje uzmetenje ima na začetku hoda par mm lufta. So pa vsi komponenti serijski razen 4WD pogona in pripadajočih stvari. :)

Problem je tudi v ročnem zaganjaču ker ga zadnje čase feder ne potegne lepo nazaj in ga moram ročno navijati. Ko je bil nov je delal brezhibno.

In še glede karoserije, meni je tam spredaj kjer pridejo tisti štifti za pritrditev na podvozje, ob trku karoserija počila. A se da to popraviti s kakšnim lepilom, ploščico, ...

Pa na forumu sem bral da v derifencijale dajete neko olje. Zdaj me pa zanima v kater del, ker v tistem velikem zobniku ga imam serijsko, v tisti škatlici kjer so pa skupaj ga pa nimam. Je to kaj narobe?

In še eno vprašanje! A bi bilo kjaj narobe če jaz podalšam izpuh s silikonsko cevko, da izpušne pline speljem izven karoserije :) ker sedaj je tudi po nekaj mm tisto svinjarije na notranji strani.


Hvala za pomoč!


Sej nisem preveč tečen?
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

Re: težave z vzmetenjem in še čim..

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 29.11.2006, 08:46

uhi napisal/-a:Lep pozdrav,

Problem je tudi v ročnem zaganjaču ker ga zadnje čase feder ne potegne lepo nazaj in ga moram ročno navijati. Ko je bil nov je delal brezhibno.

Pa na forumu sem bral da v derifencijale dajete neko olje. Zdaj me pa zanima v kater del, ker v tistem velikem zobniku ga imam serijsko, v tisti škatlici kjer so pa skupaj ga pa nimam. Je to kaj narobe?

In še eno vprašanje! A bi bilo kjaj narobe če jaz podalšam izpuh s silikonsko cevko, da izpušne pline speljem izven karoserije :) ker sedaj je tudi po nekaj mm tisto svinjarije na notranji strani.



ZDRAVO !

Kaj se tiče ročnega zaganjača je zadeva takšna:
Ti modeli oz. nasplošno modeli, kateri imajo za zagon motorja nameščen ročni zaganjač (kurbl) se zadeva slej ko prej uniči. Vtrga se vrvica ... itd.
Kaj se tega tiče, predlagam, da si omisliš štartbox, ki je nepogrešljiv pripomoček za zaganjanje motorja.

DIFF: normalno, da se v ohišje diffa nalije olje. Ne v ohišje v katerem je differencial, temveč v ohišje, kjer so planeti in ostala dva zobčenika, ki gresta na levo in desno polosovino.
Za boljšo predstavo sem ti prilepil slike, da boš videl, kako vsebina diffa zgleda, ter kam se natoči olje.

Ne, nič ni narobe, če na izpuh namestiš silikonsko cevko.
Vem, da ti sedaj olje in vse ostalo meče po karoseriji in je vse skupaj mastno, zato napelji cevko dol proti asvaltu ...

Toliko o tem, mislim, da boš z slikami dobil predstavo, kako zadeva zgleda.

Lep pozdrav.
Škalec
Priponke
vsebina diffa.jpg
vsebina diffa.jpg (82.82 KiB) Videno 6511 krat
sestavljen diff.jpg
sestavljen diff.jpg (62.17 KiB) Videno 6511 krat
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 802
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

nasvet

OdgovorNapisal/-a Nightwish » 29.11.2006, 16:05

mislim da ti je Škalec na vse super povedal

Kar se pa tiče amortizerjev je pa tako.......amortizerji od Eco-ta imajo ponavadi vedno luft vendar ne tolk. malo olja dolij v amortizer. Toliko da bo nivo olja 1mm pod oznako ker moraš upoštevat volumen 'palčke' ki šiba gor pa dol.

PS: če rabiš kakšen rezervni del al pa opcijski mi povej :D

LP, Grega
Driver: Grega Hrovat
Off-road: LRP S8 BXR Evo + LRP ZZ.21C Ceramic
Uporabniški avatar
Nightwish
Naš človek :)
 
Prispevkov: 393
Pridružen: 28.04.2005, 21:16
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

OdgovorNapisal/-a uhi » 29.11.2006, 16:21

Hvala za razlago :D
A olje za vzmetenje bo uredu tisti ki sem ga dobil zraven?

Pa nekje sem prebral da če podaljšaš izpuh, se potem zmanjšajo preformance avta! Je to res, a se to močno pozna?

Rezervne dele sem pa ravno zadnjič kupil, ko sem ga ob robniku obrnil na streho :lol:



LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a ELO » 29.11.2006, 17:17

uhi napisal/-a:
Pa nekje sem prebral da če podaljšaš izpuh, se potem zmanjšajo preformance avta! Je to res, a se to močno pozna?



da, še kako se pozna!

daljša krivina -->več navora v spodnjem področju delovanja
krajša krivina --> več moči v zgornjem področju delovanja
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2440
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 29.11.2006, 21:46

Še malo dopolnitve:
Če ni izpuh inline, torej če sta krivina in izpuh sestavljena skupaj s silikonsko cevjo in vezicami lahko uravnavaš razmerje navor - obrati z razdaljo med krivino in izpuhom. Bolj narazen več navora, bolj skupaj več obratov.
Poizkusi.
lp
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1118
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a uhi » 29.11.2006, 22:02

Hvala za nasvete :wink:


Danes sem dolil olje zadnjim amortizerjem in sedaj delujejo tako kot bi mogli :D Pa tudi ta kot koles sem nastavil bolj na vzven pri zadnjih kolesih, ter ga temeljito očistil :D

Krivina in pa izpuh sta iz enega dela.
SEm pa delno uredil stvar tako da sem spodnji del karoserije odrezal :D
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a uhi » 01.12.2006, 18:09

Danes so bili pa sami problemi z njim :cry: :lol:

Najprej mi je takoj ko sem gas zapru takoj crknil, potem sem nekaj šaril po nastavitvah motorja ga je nekaj dušilo ko sem dodal gas, nakoncu je pa vsaj približno delal vendar, ko sem zapru gas so mu blokirala zadnja kolesa.

Pa še 2x sem ftrgal zaganjač :evil:
jutri grem iskat primeren motor za startbox :D
A mislite da bi bil od avta zaganjač uredu :)



LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 01.12.2006, 19:17

uhi napisal/-a:Danes so bili pa sami problemi z njim :cry: :lol:

Najprej mi je takoj ko sem gas zapru takoj crknil, potem sem nekaj šaril po nastavitvah motorja ga je nekaj dušilo ko sem dodal gas, nakoncu je pa vsaj približno delal vendar, ko sem zapru gas so mu blokirala zadnja kolesa.

Pa še 2x sem ftrgal zaganjač :evil:
jutri grem iskat primeren motor za startbox :D
A mislite da bi bil od avta zaganjač uredu :)
LP


Če si pri motorju oz. vijake za dovod goriva, ter dovod zraka premikal je najbolje, da oba vijaka poravnaš z ohišjem.
Z takšno nastavitvijo motor 100% vžge iz prve.
Od tukaj potem pa začneš fino nastavljat motor.

Praviš ko si zaprl gas so blokirala zadnja kolesa. Predvidevam, da ko si gas spustil na komandi, da so zablokirala kolesa .... malce nerodno si se izrazil in človek točno ne ve, kaj želiš povedat, bodi bolj natančen, da ti znamo svetovat.
Če je tako, da ko spustiš gas na komandi in ti "bremzajo" zadnja kolesa je možno, da ko se servo vrne ko spustiš gas, da preveč potegne bremzo in posledično blokirajo oz. bremzajo zadnja kolesa.
Ko servo prilagajaš modelu oz. motorju (gas/bremza) moraš servo nastavit tako, da ko je servo v normalne položaju, da je plovec čisto zaprt (kasneje reguliraš njegovo odmaknjenost z vijakom za prosti tek), ali pa z trimanjem odmaknjenosti serva na komandi.
Ko to narediš in model porineš mora tekoče se premikat, ne sme ga nič bremzat. Predvidevam, da ko ti na komandi spustiš gas, da ti že potegne bremzo in posledično ti model bremza oz. blokira zadnja kolesa.
Možno pa je, da si ferodne ploščice že v štartu preveč zategnil in ti blokirajo kolesa.

Upam, da si razumel, kaj sem želel povedat.
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 802
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a uhi » 01.12.2006, 19:41

Tako je, ko sem na komandi zapru gas so kolesa blokirala :wink:
Sem pa najbrž, ko sem štimal gas premaknil toti šravf ki ja za štelati kdaj prime bremza. :)

Morda veste zakaj mi kljub temu da imam 4WD pogon, se večina moči prenaša na zadnja kolesa :?

Tako ali tako pa imam namen v kratkem iti do Nebca po bencin pa bo on morda pomagal pri nastavitvah :)



LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 01.12.2006, 19:58

Kljub temu, da imaš 4WD pogon in opažaš, da večino sile deluje na zadnja kolesa je lahko vzrok sledeč:

Lahko, da imaš zobčenik, ki gre iz srednjega diffa na sprednja kolesa uničen. Možno da so zobki pobrani in primejo še samo malo, sploh če imaš v diffu plastične zobčenike je to velika verjetnost.
Če težava NI v srednjem diffu, potem pomeni, da opraviš pregled sprednjega diffa ... preveriš planete (4kom.) ali pa druga dva velika zobčemika, katera lahko vidiš na sliki zgoraj ki sem ti jo zadnjič prilepil.
Predvidevam, da je tukaj nastal tvoj problem.

Iz tvojih postov sodeč pa ugotavljam, da nisi imel še diffe narezen, glede na to, da si spraševal kam se nalije olje.
Nič se bat .... lepo počasi se spravi k pregledu diffov in boš našel rešitev tvojega problema.

Je pa tudi možnost, ampak ne vem kako tvoj model zgleda, če imaš dva zavorna diska (sprednja/zadnja kolesa), da si ferode na disku spredaj preveč zategnil - prebližal disku in da ti zadeva bremza na sprednja kolesa toliko, da se opazi razlika ....

Lep pozdrav.
Škalec
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 802
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a uhi » 02.12.2006, 00:22

OK, situacija ja taka,


da jaz ne najdem srednjega difa :lol: vem da se sliši čudno vendar sem avto razdru v prafaktorje in ga ni. Ali pa je tak da ni podoben difu :?
IMam pa Mantua rally cross :D Zavorni disk je pa eden in se drži zaganjača :wink:

Sem pa preveril sprednji dif in je vredu :D zobniki so še celi in nič obrabljeni.




LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 02.12.2006, 00:59

Hmmm ...
Moram priznat, da sem že v prvem tvojem postu predvideval, da imaš model Rally ECO, ko si spraševal za silikonsko cev, če jo lahko namestiš na izpuh. Zmedlo me je namreč, ker si napisal da imaš Rally Cross 3.
Za zaganjač pa tudi nisi napisal ali se drži motorja ali modela.

Pri tem modelu boš pa res težje našel srednji diff, ker ga nima, kar si tudi sam napisal.
Glede na to, da si preveril zobčenike v diffu (sprednjem) in da so nepoškodovani je težko še bilo kaj reči, ker dejansko bi moral model videt, tako da glede na to, da imaš namen stopit do Mantua Modela po gorivo bi bilo dobro, da model sestavljen neseš zraven in naj ti ga tam pogleda in Janez ti bo zagotovo pomagal in svetoval kako in kaj.

Toliko zaenkrat.
Lep pozdrav.
Škalec
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 802
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a uhi » 02.12.2006, 01:39

Em, ja no, na škatli piše da je rally cross 3 :oops:

Zaganjač je prišravfan na podvozje. :wink:
Je morda to " olje" ki je v difu napačno :? Ker spljo ni bilo podobno olju ampak bolj mast-i :) Take čudne rumene barve.

Mi je pa uspelo porabiti prvo kanto uvajalnega bencina :D


Pa še eno vprašanje za tiste ki imate štartboxe doma :)
S približno kolikšno hitrostjo se mora zadeva vrteti ( zobnik) :D


LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a uhi » 02.12.2006, 20:03

Joj danes sem pa popolnoma popi*du :evil:

Celo dopoldne sem sem iskal vzork za nedelovanje prednjih koles, ter navijal kurbel :D Nakar mi zadevo uspe kolikor toliko uspostaviti ga grem na dvorišče porbati če so nastavitve OK, nakar ugotovim da se kurbla ne da premakniti :lol:

Brez svečke vleče bencin kot nor, ko pa dam svečko gor ni možnosti da ga premaknem za več kot 10 cm :cry:

Sem pa dobil štarter od skuterja :D a mislite da bo vredi za štartbox :D



LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a roky » 08.12.2006, 16:42

če te prov zastopim praviš da ko svečko zašraufaš ne moreš kurbla potegnt? ko pa je svečka odšaufana pa vlece bencin al ti sam vn spricne k potegnes? a prej kej pihnes v rezervar?
Glede kurbla sem imel st iste probleme sam sem jih odpravu! Priporocam ti da ob vzigu motorja odsraufas svecko za obrad da zgubi kompresijo in bos motor lazje vzgal! pol k ti pa motor vzge pa s5 nazaj pritegnes svecko! ne priporocam ti da na silo vleces kurbl ce ne gre ker lahko na "blajerci" puše poškoduješ! to se je namrec meni enkrat zgodil tak da zej pa vedno kurblam z odsraufano svecko pa jo pol nazaj zategnem! kurbl se da pa tud zrihtat da ti nebo vn skaku feder! ce bom kej razdiru avtomobil ti pokazem kako sem jst to odpravu! lahk ti na hitro povem samo da sem feder ko je pripognje znetu!
Uporabniški avatar
roky
Novinec
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 08.10.2006, 22:16
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a roky » 08.12.2006, 16:46

uhi napisal/-a:Pa še eno vprašanje za tiste ki imate štartboxe doma :)
S približno kolikšno hitrostjo se mora zadeva vrteti ( zobnik) :D


LP


sam zanima me se kak maš ti to v mislih nrdit štartbox? ker za to ne rabis nobenga zobnika! to maš na rotorju motorja gumo! sam nevem kuk ti bo ratal na ecotu z startboxom uzigat ker se mi zdi da ma premalo lukno! jst sem probavu pa mi ni razal! bi mogu lukno povecat
Uporabniški avatar
roky
Novinec
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 08.10.2006, 22:16
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a roky » 08.12.2006, 16:48

tak nej bi to zgledalo al pa tud ne
Priponke
2.jpg
2.jpg (22.64 KiB) Videno 6104 krat
Uporabniški avatar
roky
Novinec
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 08.10.2006, 22:16
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a uhi » 08.12.2006, 19:41

Bom poskusil to foro s svečko :D Hvala :wink:
Hja, da mora biti guma sem ugotovil, ko sem gledal po internetu :)

Glede prostora nevem, ampak meni normalno sede guma na zobnik :?
pa še nekaj prostora ostane :D

Je pa guma velika v premeru, štarter pa manjši( od skuterja ) :wink:



LP
Uporabniški avatar
uhi
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 27.11.2006, 20:45
Kraj: Zalog

OdgovorNapisal/-a roky » 09.12.2006, 11:12

jah jst skos tak uzigam zej tak da svecko odsraufam! k to se ponavad dela samo pri utekanju! sam jst sem en motor zarad tega unicu pa ne mislim se enga tak da zej odsraufam pa je manjsa kompresija pa pol zategnem! mogoce se mi bo kir smeju k tak uzigam motor sam tak je najbols za motor jst mislim. no sej pol ce je guma uredu pol bo! jst sem enkrat neki probavu pa mi ni slo! sam mores mirkat da ga bos u pravo stran uzigu! da ga nebos kontra vrtu! tist za kurbl pa c bom kdaj razdru bom sliko pa ti pokazu kak sem zrihtu! ko ti s5 crkne probi slikat fedr pa ti pol lahk povem kaj nrdis!
Uporabniški avatar
roky
Novinec
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 08.10.2006, 22:16
Kraj: Krško

Naslednja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron