težave z vzmetenjem in še čim..

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

rally

OdgovorNapisal/-a Nightwish » 09.12.2006, 13:29

JAz sem 2 leti vozil in tekmoval z mantua eco pa sem vedno tako motor vžigu kot ti :D ......tko da to ni nč narobe niti smešnega če ga tko vžigaš :wink:

Pri meni je bilo tako: ko je bil hladen sem ga moral nujno tako vžigat kot ti, ko se je pa segrel je šlo pa tudi na standardni način.

ampak po pol leta sem si vseeno omislil start-box in mi še danes ni žal :twisted:

LP
Driver: Grega Hrovat
Off-road: LRP S8 BXR Evo + LRP ZZ.21C Ceramic
Uporabniški avatar
Nightwish
Naš človek :)
 
Prispevkov: 393
Pridružen: 28.04.2005, 21:16
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

OdgovorNapisal/-a roky » 09.12.2006, 14:16

ja vrjamem da je startbox bols! men ni vsec k nucam akumolator sabo vlact! zato mi je bolj prakticno kurbl! ja ko je vroc lazje uzge ja to se strinjam! en motor sem unicu k nisem svecke odtegnu! un startbox prodam za 10k k sem dal sliko prej!
Uporabniški avatar
roky
Novinec
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 08.10.2006, 22:16
Kraj: Krško

startbox

OdgovorNapisal/-a Nightwish » 09.12.2006, 14:28

hmmm.....glede akumulatorja pa sam kompliciraš :D

Jaz sem šel v delkota in sem kupil tak mejhn, luškan 12V akumulator s 7.5Ah in sem ga namontiral kar v startbox :)

Tako da ko sabo uzamem startbox samo pritisnem ON in dela.....brez kablov in velikih štorastih aku-jev
Driver: Grega Hrovat
Off-road: LRP S8 BXR Evo + LRP ZZ.21C Ceramic
Uporabniški avatar
Nightwish
Naš človek :)
 
Prispevkov: 393
Pridružen: 28.04.2005, 21:16
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Prejšnja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron