Turbo za RC avtek!

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Turbo za RC avtek!

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 19.04.2007, 18:50

Pozdravljeni!

Ko sem brskau po internetu sem čisto slučajno naletel na to:
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN

Kaže pa turbo interkuler sistem za radijsko voden avtek ki ga poganja nitro motorček :?: To sem čisto informativno dal če koga zanima.Jas sem bol navdušen nad elektro avteki.

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jannyy » 21.04.2007, 11:32

meni zgleda ful dobro :twisted:

jaz bi ga mel bolj za pokazat ne za vozit.

sicer ali se to obnese ?
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 21.04.2007, 14:10

Če se odnese pa nebi vedo,samo če se na pravih avtih odnese bi se tukaj tudi moglo.Vendar v pospeških se po moje nebi toliko poznalo pri nižjih hitrostih saj imajo že serijski motorčki dovol moči.Bol bi bila razlika opazna pri višjih hitrostih ko bo motorčerk premagovau zračni upor.Torej bi bila končna hotrost večja,sicer pa kaj te jas vem kot začetnik pa še to se ukvarjam z elektromodeli :D
O tem lahko gdo kaj pove ko se bol spozna na modele z eksplozijskimi motorji :D

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jannyy » 21.04.2007, 15:09

ja to ja.... samo če je 2T motor bolj malo pomaga turbina..(kolkor vem in sem prebral o temu)

drugače je pa zelo lepo za videt.

in tako majhno turbino ne vem če se da kje dobit ? tako da so jo morali nardit verjetno.
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a XMach » 21.04.2007, 20:22

Na forumu je bilo že precej povedano o supercharger-jih.


Na navedenem linku iz slik ni lepo razvidno, kako kaj poteka!

Slika

Slika

Slika



Sicer pa RB INOVATIONS ponuja take turbine, ki dajo 2T motorju od 15.6% do 27.3% , kar je spet variabilno od izpušnega sistema in samega motorja!



Cene takih turbin pa se gibljejo okoli 130€ in več!


Več pa bi se dalo prebarat TUKAJ.





LP
Gregor
Uporabniški avatar
XMach
Naš človek :)
 
Prispevkov: 170
Pridružen: 01.02.2006, 16:32
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 22.04.2007, 01:43

Kot sem zdaj prebrau sem prišeu do ugotovitve da je nameščanje turbo intercoolera čisti nesmisel :D
Pa kot vem so nitro avteki že tako premotorizirani da se jih komaj pelje zaradi prevelike moči :)

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jannyy » 22.04.2007, 12:17

če bi dal supercharger na karburator potem bi mougu dat še enga na avspuh za popoln efekt.

kot je C,Mario reku da že tako majo dosti moči.
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a Z.E.R.O » 22.04.2007, 14:37

jannyy napisal/-a:če bi dal supercharger na karburator potem bi mougu dat še enga na avspuh za popoln efekt.

kot je C,Mario reku da že tako majo dosti moči.


to pa ni res, če bi blo že tako bi lahko imel brez avspuha, ta efekt bi bil samo v škodo, rabiš samo avspuh z pravo resonanco za motor s superchargerjem

sicer pa imajo nitro motorji že dovolj visoke obrate in odzivnost tako, da nevem čemu to, mogoče bol kot na performance vpliva na "styling"
Uporabniški avatar
Z.E.R.O
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 14.01.2007, 22:15
Kraj: Ormož

OdgovorNapisal/-a jannyy » 22.04.2007, 14:58

Potem mi povej zakaj imajo avti supercharger in turbino skupaj ?

supercharger na karburatorjih oz. injektorjih
ter turbino na izpušnih ?
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a Pirc » 23.04.2007, 13:01

jannyy napisal/-a:Potem mi povej zakaj imajo avti supercharger in turbino skupaj ?

supercharger na karburatorjih oz. injektorjih
ter turbino na izpušnih ?


To je popolni nesmisel oz. govoris bedarije ...


Turbino zenejo izpusni plini . Turbina pa potem pod kompresijo pritiska zrak v motor kar mu omogoca veliko boljse izgorjevanje . Ter navor iz nizkih obratov . Intercooler pa se dodatno poveca to kompresijo ker ohladi razgret zrak ki se mocno segreje v turbini ker je turbina segreta od izpusnih plinov .

Slikovni prikaz :

Slika



Kompresor oz. blower pa deluje mehankso in je gnan preko jermena oz. zobnikov efekt je pa isti .


Naprimer novi Golf 5 GT 1.4 TFSI ima vgrajeno oboje zato, da je iznicena turbo luknja . Ker kompresor zacne delovati pri nizjih obratih kot turbina .

Posledicno je iz motorja iztisnjenih 170km na 1,4 motorju .

Pri teh motorjih bi bilo zadevo se lazje izves zaradi uplinjača ki se ga po namestitvi samo ustrezno nastavi . Se pa problem potem povaji pri kompresiji ki bi jo bilo treba zmanjsati kar bi se pa dalo resit z debelejsim tesnilom na glavi .

Tko nekako nej bi to delalo ...
Pirc
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a jannyy » 23.04.2007, 13:42

Slika

evo ti bolj simple prikaz na avtu.


1.turbina ki piha notri v motor in 2. ki piha potem naprej po avspuhu.
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a ferrarilover » 23.04.2007, 16:01

jannyy napisal/-a:Slika

evo ti bolj simple prikaz na avtu.


1.turbina ki piha notri v motor in 2. ki piha potem naprej po avspuhu.



Simpl slika samo ti si jo še vedno narobe predstavljaš!!

Vetrnica ki jo poganjajo izpušni plini poganja drugo vetrnico ki daje zrak pod pritiskom v motor!! :wink:

Upam ti je zdaj kaj bol jasno!


LP
Miha
Uporabniški avatar
ferrarilover
Naš človek :)
 
Prispevkov: 316
Pridružen: 04.01.2006, 15:52

OdgovorNapisal/-a Z.E.R.O » 23.04.2007, 17:51

.. ampak tema je namenjena 2T motorjem na RC avtih, in ne 4T avtomobilskim motorjem, tako da smo malo off topic.

Zdaj ne razumem edino princip na nitro motorju, zakaj zmanjšat kompresijo? resonance se pravi ni potrebno čisto nič spreminjati? kam se potem priklopi cevka za nadtlak
in za gorivo? in na čem pridobi nitro motor, navor, obrati? ni enak efekt z več % nitrota?
Zadnjič spremenil Z.E.R.O, dne 23.04.2007, 17:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Z.E.R.O
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 14.01.2007, 22:15
Kraj: Ormož

OdgovorNapisal/-a Pirc » 24.04.2007, 16:29

Z.E.R.O napisal/-a:.. ampak tema je namenjena 2T motorjem na RC avtih, in ne 4T avtomobilskim motorjem, tako da smo malo off topic.

Zdaj ne razumem edino princip na nitro motorju, zakaj zmanjšat kompresijo? resonance se pravi ni potrebno čisto nič spreminjati? kam se potem priklopi cevka za nadtlak
in za gorivo? in na čem pridobi nitro motor, navor, obrati? ni enak efekt z več % nitrota?


Razlika je v tem, da je mocno izboljano izgorevanje . Poveca se navor na nizkih obratih . Je enak ucinek le da bos za to porabil manjso kolicino goriva.

Hocem rect da bo ucinek vecji pi turbini kot pri povecanju nitrota .

Kompresijo je pa treba zmanjsat zaradi vecje kolicine zmesi zrak-gorivo ...

Resonco je treba pa toliko spremenit da zene turbino . Ce je pa kompresor je treba pa jermen spelat da zene kompresor. cev za nadtlak pa lahko ostane tak kjer je .

Stvar je v tem da vec zraka ko mu dovedes ves zmesi lahko nafilas no3 po damace povedano ...

Skratka turbina je zakon !

Ce koga zanima kako zgleda turbina in njen ucinek na pravem avtu v praksi me pa lahko za rokav pocuka na kaksni od tekem pa mu bom z veseljem pokazal ce bo le imel cas .
Pirc
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Pirc » 24.04.2007, 16:34

Recimo lep primer je moj avto 1.8T motor ima 190km navaden pa le 125km . Ter maksimalen navor ima na razponu cca. 2k-5k obr/min(dokler je odprta turbina) . Navaden avto pa ima krivujo navora, doseze maksimum na dolocenih obratih ...
Pirc
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a jannyy » 24.04.2007, 20:46

pa ja sej tako sem mislu kot si povedal.


sicer pa se pri subaruju vidi dobro.
k do 2k-3k obratov se ne premika. :)
Uporabniški avatar
jannyy
Forumski veteran
 
Prispevkov: 591
Pridružen: 19.07.2006, 13:39
Kraj: Koper / Škofije

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 26.04.2007, 22:54

Sicer pa bi se še jas oprostiu ker sem naslov formuliral napačno :) pravilno bi biu naslov:,,Kompresor Intercooler''Saj je na linku prikazan kompresor.Razlika je bila že gori omenjena in sicer da kompresor je gnan z jermenom ali zobnikom turbo pa sta 2 turbini povezani z gredjo, eno turbino ženejo izpušni plini ki posledično vrti drugo in sicer v praksi večjo turbino, ki pod pritiskom pouni zrak v uplinjač. Intercooler pa je po slovensko hladilnik in sicer hladi zrak ki se zaradi gibanja delov(trenje povzroči segrevanje) in toplotne prevodnosti kovine segreva tudi zaradi izpušnih plinov in toplotnega sevanja segretih delov v motorju. Torej hladilnik hladi zrak ki je posledično gostejši in to pomeni da lahko več zraka spravimo v izgorevalni prostor(hladni zrak je gostejši kot topli zrak).Eden primer tega do baloni, ki letijo z pomočjo segretega zraka(redkejšega zraka). En primer je da lahko z kompresorjem in hladilnikom dosežemo enako moč z 2.0 motorjem kot 3.0 motorjem če v izgorevalno komoro spravimo enako količino zraka. Pri 2T motorjih pa priporočam kompresor da ne oviraš pretoka zraka skozi resonančni izpuh.

Pa tema je bila zgol informativna tako da mirno kri fantje,je pa možno da se je tudi kdo kaj iz tega naučil :D

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Pirc » 03.05.2007, 13:34

jannyy napisal/-a:pa ja sej tako sem mislu kot si povedal.


sicer pa se pri subaruju vidi dobro.
k do 2k-3k obratov se ne premika. :)


To je mal mim izjava . Turbo avto ima več navora v nizkih obratih kot atmosferski motor ... Tako da bolje vlece . Je pa res da ko je turbina zaprta ne gre nikamor in ga ustavi vsak manjsi klanec (zaradi zmanjsane kompresije)zato ga je potrebno drzat na obratih .

Izjema je ce gre za zelo veliko turbino ki rabi 2-3k obr da se sploh zavrti ...

Zelo lepo je zadeva prestavljena v reklamnem spotu za novi Porsche Turbo kjer je krivulja navora od 2500ob./min do cca. 5k skoraj da popolnoma ravna . Poglejte si na uradni strani priporočam ....
Pirc
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

moto

OdgovorNapisal/-a freestyle » 03.05.2007, 17:53

me zanima kako pa bi na mojem avtku 1/5 si kej takega umislil samo
za testirat?poznaste motorje je kot kosilka
pricakujem odgovore havala!
Ciao Marko
freestyle
Naš človek :)
 
Prispevkov: 108
Pridružen: 05.03.2004, 21:22

Re: moto

OdgovorNapisal/-a Pirc » 03.05.2007, 20:50

freestyle napisal/-a:me zanima kako pa bi na mojem avtku 1/5 si kej takega umislil samo
za testirat?poznaste motorje je kot kosilka
pricakujem odgovore havala!


Ce bos kje dobil kaj primernega kar vzami ker bi se moralo kar poznat . Le uplinjač bo treba na novo nastavit .

LP
Pirc
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 08.03.2003, 13:49
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron