Vožnja pozimi

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Vožnja pozimi

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 26.12.2003, 20:18

Kako je s furanjem avtekov pozimi
pri nizkih temperaturah :?:
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a JJJTHEBOSS » 26.12.2003, 20:25

mi smo se ucili pozimi in vsako bliznje srecanje z robnikom je povzrocilo pok plastike
LP JANI
Uporabniški avatar
JJJTHEBOSS
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 11.02.2003, 23:29
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 26.12.2003, 20:29

Si bom mogu pa pol najt en prostor brez robnikov :lol:
ker je moja vožnja še zlo v stilu pijančka za volanom :)
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 27.12.2003, 11:53

:D :D :D
Problem vožnje pozimi je togost plastičnih delov v mrazu tako da se zaletavanja slabo končujejo
Kar se pa tiče motorjev se pa v mrazu še celo bolje obnašajo zaradi kvalitetnejšega hlajenja :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 27.12.2003, 12:49

No to za motor me je zanimal, ker sem na eni strani zasledil,
da je nizke temperature niso dobre za motor, ker naj bi ta delal pri
prenizkih temperaturah in se sploh na bi dovolj segrel :?
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 27.12.2003, 18:58

DEDEK napisal/-a:No to za motor me je zanimal, ker sem na eni strani zasledil,
da je nizke temperature niso dobre za motor, ker naj bi ta delal pri
prenizkih temperaturah in se sploh na bi dovolj segrel :?


To, kar si napisal, je res !!!
Če so temperature okolice nizke mora biti tudi delovna temperatura motorja temu primerno nižja (kot v toplejših mesecih), ker če ne lahko pride do zaribavanja, oziroma celo do tako velike obrabe bata, da je lahko motor že po 5 minutah za proč!

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 27.12.2003, 19:02

DEDEK napisal/-a:No to za motor me je zanimal, ker sem na eni strani zasledil, da je nizke temperature niso dobre za motor, ker naj bi ta delal pri prenizkih temperaturah in se sploh na bi dovolj segrel :?


To, kar si napisal, je res !!!
Če so temperature okolice nizke mora biti tudi delovna temperatura motorja temu primerno nižja (kot v toplejših mesecih), ker če ne lahko pride do zaribavanja, oziroma celo do tako velike obrabe bata, da je lahko motor že po 5 minutah za proč!
Na primer: nastavitev igle za poleti je drugačna kot pozimi, najbolje je, da iglo za max odpreš za 1/2 kroga (od poletne nastavitve) in jo nato počasi zapiraš, dokler ne dosežeš optimuma. Ko najdeš optimum motorja (da se lepo zvrti na ravnini) jo zaradi varnosti odpreš še za 1/8 kroga.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 27.12.2003, 20:52

:shock:
No če sm prav razumel
Pozimi mora bit delovna temperatura motorja nižja kot poleti,
ampak ne prenizka.
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tornado » 27.12.2003, 21:04

Jernej, tega tudi jaz ne razumem, zakaj bi morala biti temperatura motorja nižja.
Moj odgovor na postavljeno vprašanje bi bil, da je potrebno v hladnem vremenu bolj odpreti glavno iglo. Z tem dodamo v motor več goriva, posredno tudi ''maziva''.
Temperatura motorja pa naj bi bila v toplem ali mrzlem ista. V motorju so trije različni materijali (ABC garnitura) in njihovo raztezanje je optimirano na predvideno delovno temperaturo (cca 110 st.C). Z tem se doseže optimalno delovanje motorja, preprečuje zaribavanje ali ''prepihavanje'' garniture.
Takšno je moje razmišljanje.
Lp Rado
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 27.12.2003, 22:04

Našu stran. tam piše:

After the engine is running, it is important to keep the temperature of the engine up around 200 to 215 degrees during break-in. In weather below 45 degrees, the TRX2.5 engine will not want to run over 160 to 180 degrees (when tuned at proper break-in mixture settings). This is too cool for break-in.Do not lean the engine to get a hotter temperature. This will decrease lubrication as well, and will also cause your piston/sleeve to wear prematurely. :?





You can wrap the cooling head with a paper towel, clean rag or sock to help keep the engine running around the recommended 200 to 215 break-in temp. Be careful, if too much heat is contained, the engine can actually run too hot. Make sure that you monitor the engine's temp closely for the first couple of tanks until you get the right amount of cover for the cooling head. This will, of course, depend on your current weather conditions. Adjusting the cover up and down, exposing more or less cooling fins, is a convenient way to regulate engine temps.
You can also run an uncut body on the vehicle to block the airflow across the engine to help keep the engine temperature where it needs to be.
For owners that do not have access to a temperature probe, a drop of water on the cooling head (around the glow plug area) should slowly sizzle for approx. 6 to 8 seconds around 200 to 210 degrees. If the water sizzles for only a few seconds, then it is likely that it is over 220 degrees, and needs to cool down. If the water takes a long time or does not evaporate at all, then of course, it's too cool.
Priponke
head_cover.jpg
head_cover.jpg (19.82 KiB) Videno 3498 krat
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 28.12.2003, 19:30

No, bom pa tako razložil:
- predstavljajte si, da vozite pozimi, ko je temperatura okolice 5°C. Torej piha v glavo motorja in ohišje-karter zrak s 5°C. Ta nizka temperatura preprečuje ohišju motorja, da bi se normalno raztezalo.
- zdaj pa si predstavljajte, da je notranjost motorja "normalno" vroča, se pravi (odčitano z IR termometrom na svečki) med 100 in 110°C. Se pravi, da je bat normalno vroč, srajčka pa že nekoliko manj, da o ohišju sploh ne govorimo. Iz tega sledi, da je raztezek bata prevelik v razmerju z raztezki srajčke in ohišja-cilindra.

To povzroči prekomerno obrabo bata in možnost zaribavanja. S tem, ko mi zmanjšamo delovno temperaturo motorja (obogatimo zmes in s tem tudi povečamo mazanje) za recimo okoli 10°C, zmanjašamo raztezek bata, ne pa toliko raztezka srajčke, ki je že prej bil premajhen. Posledica tega pa je, da smo sedaj bolje v področju pravih toleranc.

Pa še nekaj: večkrat nastopi težava, ko odčitavamo pozimi T motorja, ko takoj ob postanku odčitamo temperaturo. Kaj se zgodi: pri vožnji mrzel zrak zaradi velike hitrosti bolje hladi motor kot pri mirovanju (prestop toplote). Do tu vse jasno, vendar ravno zaradi tega pozimi odčitamo prenizko temp. motorja, ker če bi še malo počakali na mestu, bi opazili, kako se dviguje.
Zato je pozimi bolje nastavljati motor po "ušesu": od prebogate do počasi optimalne zmesi.

Upam, da sem sedaj odgovoril na vaša vprašanja.
:lol:
lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a DEDEK » 28.12.2003, 19:45

Ja. :) :)
Uporabniški avatar
DEDEK
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 07.12.2003, 15:08
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a BMWfreak » 30.04.2004, 23:53

A je potrebno mešanico nastavljat vsakič posebej, ko je sprememba v temperaturi?
Uporabniški avatar
BMWfreak
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 30.04.2004, 21:11


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron