Najlazji diferencial?

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Najlazji diferencial?

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 04.05.2004, 19:58

Mene zanima kateri je kak najlazji diferencijal za rally?
Ali je krogljicni diferencijal pri gol evo lazji od navadnega v rally race?
Kaj pa se bi dal in predelal diff. od c klase?

Hvala!

LP uroš


P.S. delam en projekt, da bo avto cim lazji-seveda po pravilniku!!!
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 04.05.2004, 23:37

No? Any whoo?

Razmisljal sem tudi da bi dal fixno os spredaj?
Mnenja, prosim!

Hvala

LP
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.05.2004, 14:37

HPfreak napisal/-a:No? Any whoo?

Razmisljal sem tudi da bi dal fixno os spredaj?
Mnenja, prosim!

Hvala

LP


avto bbo zelo slabo vozen!

l.p.



p.s.: tehtnica!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TITan » 05.05.2004, 16:48

I.C. Track majo ponavadi spredaj one-way diferencial, kar omogoča sprednim kolesom, da se vrtijo hitreje kot zadnja. To pomaga predvsem pri zavijanju v ovinek z spuščenim gasom. Samo slabost one-waya je to, da ti avto bremza samo na zadnji kolesi. Ne vem če je to v uporabi, samo z one-wayom se da tudi štelati porazdelitev pogonske sile avtomobila (z večjim zobnikom zobnikom oziroma jermenico za naprej). Toga os bi naredila, da ti bi avto šel "naravnost" ko pohodiš gas. Po teži diferencialov od Golda EVO pa Rally Raca ne vem, sam (vsaj pri 1:10 elektro) je krogličen lažji. Plus na krogličnem lahko lažje nastavlaš "trdoto" diferenciala, samo pa potrebujejo več vzdrževanja kot keglični (ali zobniški, planetarni, ... koker jim pač pravite).

Upam da ni preveč nerazumljivo napisano.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 07.05.2004, 01:19

:)



Drugace bi pa prosil za kaksen nasvet kako bi lahko zlajsal avto.
Pa se, sem slisal da je en avto rally k pravite da je cist naluknan (skoraj luknja v luknji) Ima kdo kako sliko?
Koliko pa teta ta avto?

No upam da ne težim preveč

Hvala za odgovore!!!

LP uroš
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 07.05.2004, 06:57

naluknjan je avto, ki ga imat(ta) speedmojstra!

zelo olajšan je tudi tratnikov avto!

majšati težo do onemoglosti je brez veze, itak pa je omejena minimalna teža.

pri lajšanju je pomembno tudi to, katero težo odstraniš!
želja je, da se težišče avta zniža, pri vrtanju spodnje plošče pa se viša, kar slabo vpliva na vozne lastnosti!

sam prisegam zgolj na manšanje rotirajočih mas!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 07.05.2004, 11:02

ELO napisal/-a:rotirajočih mas!
l.p.


??
Se pravi vrtečih delov kot so zobniki, diski, osi,....? Gume?
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a Fisher » 07.05.2004, 12:19

Moj gold ima cca 3,5 kg pripravljen za voznjo, z baterijami se razume.

LP
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron