Problem s sklopko

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Problem s sklopko

OdgovorNapisal/-a Šk0rc » 04.05.2004, 20:46

Sem Andrej Petrič iz Ljubljane, star 15 let in obiskujem zadnji razred osnovne šole.

Pred dobrima dvema mesecoma mi je brat prepustil model avtomobila Mantua hrošč (legenda), ker je nad njiim že zdavnaj obupal. :lol:
Kmalu smo ugotovili, da je treba motorju zamenjati bat in pušo in tako sem bil takoj ob 14 jurjev :cry: (zdaj vem zakaj je brat obupal).Pred kratkim pa je prišla spet nova težava in sicer SKLOPKA GRABI ŽE PRI NAJNIŽJIH OBRATIH.Kaj naj torej storim? :?: Težavo bi rad čimprej odpravil, ker to baje ni najbolje za motor.Ker še nisem ravno strokovnjak, prosim, da mi vsi, ki bi mi lahko kakorkoli pomagali priskočite na pomoč.
Pozdravček by Šk0rc
Uporabniški avatar
Šk0rc
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 30.04.2004, 22:15
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 04.05.2004, 20:57

Živijo!

Vzami zvonček z gredi motorja, morda ti je samo igličasti ležaj 'piknil' in niti ni kriva sklopka, če pa boš ugotovil da je z ležajem vse vredu, preveri še stanje sklopke in vzmeti na sklopki.

LP
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Šk0rc » 04.05.2004, 21:43

Hojla!

Ležaj je bil zamenjan pred enim tednom tako, da ležaj ni kriv.
Problem je ker je treba sklopko očistit, samo kako? A moreš sklopko kej razdrt pa jo notr očistit ali kaj?
Pozdravček by Šk0rc
Uporabniški avatar
Šk0rc
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 30.04.2004, 22:15
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a trancedeejay » 04.05.2004, 23:11

HI
Ejga za tolk denarja bi ti jest dal cel motor, se za manj.
Have a nice Day

Matt
MUSIC IS THE KEY
trancedeejay
Član
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 13.05.2003, 12:15
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 05.05.2004, 09:55

Sklepam, da smo se že videli v trgovini in da sem te poslal domov popravljat sklopko, ki ni delovala, zato bom še enkrat pojasnil kako deluje naša tehnična pomoč.

Vsi lastniki modelov MANTUA (novih in rabljenih) imajo v trgovini brezplačno tehnično pomoč, pod enakimi pogoji.

Vsak modelar mora sam poskrbeti za brezhibnost svojega modela. Če model ni brezhiben, dobi navodilo, kako naj poišče in odpravi napako. Če tega ne zna, mora model delno razstaviti in se dogovriti za termin, ko lahko to storimo skupaj. Stvari, ki so podrobno opisane v Slovenskem navodilu za sestavljanje, ki ga ima vsak model avtomobila ne pojasnjujem posebej, saj si jih lahko vsakdo sam prebere.

S sklopko pa je takole:

Če sklopka ne deluje pravilno (v tem primeru je vkljopljena pri prenizkih vrtljajih), so za to možni štirje razlogi, ki jih je zelo enostavno preveriti in odpraviti:

1.) Počena vzmet sklopke

Popravilo: Zamenjajte vzmeti sklopke

2.) Preveč stisnjena zobnika na glavni pogonski gredi, kar onemogoče prosto vrtenje zobnika na sklopki, ampak se oba vrtita hkrati.

Popravilo: Med štartnim zobnikom Z16 na koncu gredi in zobnikom na sklopki Z13 naj bo približno 0,5mm zračnosti, kar omogoča prosto vrtenje zobnika na sklopki.

3.) Blokiran iglični ležaj

Popravilo: Če je ležaj uničen ga zamenjajte, če pa je le umazan, ga očistite z bencinom in čopičem, ga namažite ter namestite nazaj

4.) Umazanija, ki se nabira pod sklopko, blokira zobnik, ki se vrti skupaj z njo.

Popravilo: Sklopko in zobnik na njej razstavite in ju popolnoma očistite. Za čistilo lahko uporabljate: metanol, čistilni bencin, navaden bencin, razne čistilne spreje in čopič. Ko je vse skupaj čisto sestavite nazaj.

Da bi ugotovili natančen razlog za okvaro je v vsakem primeru treba razstaviti sklopko in jo najprej temeljito očistiti, pri tem pa naj poudarim da v tehnično pomoč, ki jo ponujam ne sodi razstavljanje, sestavljanje in čiščenje modela. To je delo za vsakega modelarja, jaz pa sem vedno pripravljen pokazati kako se naredi stvari, ki jih modelar ne zna narediti sam, zato še enkart vabim vse lastnike modelov MANTUA, da o svojih težavah povprašajo v trgovini in se dogovorijo za obisk, kjer jim bom z veseljem pomagal pri njihovih težavah, predpogoj za to pa je seveda da imajo brezhibno čist model in da sami opravijo stvari, ki jih znajo, zato da ne izgubljam nepotrebnega časa s nepomembnimi stvarmi.

Za vse informacije sem na voljo na telefonu 01/512-0320

Janez Nebec
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Šk0rc » 05.05.2004, 14:06

trancedeejay napisal/-a:HI
Ejga za tolk denarja bi ti jest dal cel motor, se za manj.
Have a nice Day

Matt


ja samo v kakšnem stanju bi bil ta motor? :D
Pozdravček by Šk0rc
Uporabniški avatar
Šk0rc
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 30.04.2004, 22:15
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Šk0rc » 05.05.2004, 14:21

Najlepša hvala za pojasnilo. :D Moram povedat, da zraven avtomobila nisem dobil nobenih navodil za sestavljanje in sem se tako moral ob vsakem problemu zanesti na svoje znanje, ki pa je zaenkrat bolj slabo.

Zadeve se bom lotil takoj še posebej nasveta št.4, ker so ostale stvari OK.Rezultate ali mi je uspelo odpraviti težavo vam sporočim kmalu.
Pozdravček by Šk0rc
Uporabniški avatar
Šk0rc
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 30.04.2004, 22:15
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MaNe » 05.05.2004, 14:29

Probaj sklopko malo pobrusit da bo imela manši premer.

Pa vzmeti skupaj stisnit da bodo šle trše narazen.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 05.05.2004, 15:11

Morda bi še enkrat poudaril, da ste lastniki modelov Mantua vedno dobrodošli, kadar imate kakšno tehnično vprašanje. Če vam težave ne uspe odpraviti s pomočjo nasvetov, jo lahko vedno prinesete v trgovino, kjer jo bomo rešili skupaj.

Pred takim reševanjem težav pa upoštevajet naslednje:

- Vedno se v naprej najavite po telefonu 01/512-320, kjer vam bom povedal, kaj morate pred prihodom v trgovino opraviti sami.

- Avto, ki ga prinesete mora biti čist.

V primeru, ko gre za pregled sklopke, morate že doma odvijačiti motor iz podvozja, ga vsaj od zunaj očistiti. Ko mi tak motor prinesete na mizo, je težava odpravljena v nekaj minutah.

Nasveti in tehnična pomoč so brezplačni.

Še nasvet kupcem rabljenih modelov, s katerimi delam vsak dan:

Če želite, da bo vaš rabljen model deloval, ga morate pred tem dobro spoznati ! To pomeni, da ga morate popolnoma razstaviti, pregledati in zamenjati obrabljene ali poškodovane dele in vprašati o stvareh, ki jih ne razumete. V veliko pomoč pri tem vam bo navodilo za uporabo. Ker veliko rabljenih modelov navodila za uporabo nima, bom v prihodnjih dneh naredil nekaj fotokopij, ki jih boste za ceno stroškocv fotokopiranja lahko dobili pri meni.

Pred nakupom rabljenega modela preverite vsaj delovanje motorja in ne kupujte modelov, pri katerih motor ni sposoben vsaj 30 minutnega neprekinjenega delovanja.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron