TURBO svečke NOVAROSSI

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

TURBO svečke NOVAROSSI

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 01.06.2004, 22:35

NOVAROSSI ima 8 različnih turbo svečk in to: :lol:

4 - 'HOT' - C.5TC, C.6TC, C.7TC, C.8TC
4 - 'COLD' - C.5TF, C.6TF, C.7TF, C.8TF

Slika

in pravijo:
'HOT' - vroča svečka, da boljše rezultate pri nižjih obratih (low RPM)
'COLD' - hladna svečka, da boljše rezultate pri višjih obratih (high RPM).

Link: :http://www.novarossi.it/accessori_ing/candele.html

Mene pa zanima, kakšno svečko (type in številko) vi uporabljate pri 16% nitra in različnih zunanjih temperaturah (navedite °C) za motorje 2,11ccm NovaRossi, NovaMega, RB in MAX v modelih 1:10TC. :wink:
Priponke
turbo_svečke_tabela.jpg
Tabela
turbo_svečke_tabela.jpg (37.9 KiB) Videno 5933 krat
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

rossi svecke

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 02.06.2004, 13:19

zivjo,

Za najboljšo izbiro svečke, je najboljše in predvsem najlažje, če vemo kako deluje. Problem pri teh oznakah je ta, da pri hitrem pogledu na oznako smo takoj zmedeni in ne vemo za kaj jo uporabljati.

Kako si najlažje predstavljat katero svečko izbrati?
Svečka je narejena iz ohišja v katerem je žička podobna vzmeti, ki je pritrjena na ohišje. Ker predstavlja ta elementek svečke pomembno vlogo pri delovanju motorja, lahko izbiramo med svečkami z debelejšo žičko ali tanjšo. Logično lahko sklepamo, da bo tanka žička bolj gorela kot debelejša, kar pomeni, da bo bolj primerna za hladno vreme in obratno za toplejše temperature okolja. Iz tega pridejo ven oznake COLD plug, ki je torej svečka z debelejšo žičko namenjena toplejšim temperaturam in HOT plug, ki je svečka s tanjšo žičko namenjena hladnejšim temperaturam. Če se držiš tabel, kot je zgornja, ni problema v razumevanju, ampak če pomisliš kaj piše na oznaki, te hitro zmede (cold ni svečla za hladne temp, in hot ni svečka za vroče temp, da ne bo pomote!!). Priporočila proizvajalcev so pravilna, ampak le za poenostavitev njihovih oznak, hkrati pa spet ne povedo bistva svečke: piše, da je hot za boljše nastavljanje pri nizkih RPM in cold obratno, kar je popolnoma res, ampak svečke ne moreš dejansko po tem izbirat, ker rabiš samo eno in je ta info brez veze. V tem primeru mislijo pri novarossiju na to, da hot svečka bolj zari, (zaradi tanjše žičke) zato je lažje najstalvjanje motorja, ker je temperatura bolj konstantna.To sicer piše tudi pod zgornjem linkom, ampak samo tako, da sem prevedel za ostale. Če nadaljujem, nam svetujejo tudi, da izbiramo svečko glede na obnašanje pri nizkih obratih in visokih.....

Pri izbiri svečke, ne moremo gledati na izboljšanje performans hitrosti motorja. Svečka je definirana glede na delavno temperaturo motorja, ki je istočasno povezana z temperaturo okolja. Izbira svečke se tako zakomplicira še pri različnih vlažnostih itd... priporočam, da glede na original svečko v vašem avtomobilu zamenjate svečko za eno stopnjo gor ali dol glede na temperaturo(colder za toplejso, hotter za hladnejso), ter pri večjih spremembah benzina, COLDER za višje %nitrometana in HOTER za nižje %nitrometana.

upam da bo še komu drugemu bolj jasno izbirati svečke, drugače pa lahko še kaj razložim bolj podrobno.

torej, ker se bliža poletje, najboljše, da uporabite eno stopnjo svečke bolj COLD in ustrezno nastavljate motor glede na druge vremenske razmere.

lp, matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.06.2004, 13:34

NITRO-S: Jaz uporabljam sledeče svečke.


0-15 stopinj - 5
15-27 stopinj - 6
izredno vroče razmere - 7


Stanko svečke se dobi. Saj veš kje!



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 02.06.2004, 13:58

Za 16% nitro se uporablja svečke, ki jih je navedel grilnet, pa tudi nekaj ostalih variant med cold in hot.

Aguru, nitki sta enaki pri C in F svečkah, razlika je le v ohišju svečke, ki je pri C višje in pri F nižje.
To pomeni, da je C svečka namenjena nižjim zunanjim temperaturam, ker telo zadrži več toplote (večja masa) in obratno.

Svečke so na voljo že vrsto let pri Top-modeltehniku in pa še kje...

Vidim, da je kar nekaj nejasnosti glede uporabe svečk, zato kar vprašajte.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 02.06.2004, 14:17

Se opravičujem za obratno razložitev!! Jaz sem razložil oznake po angleških oznakah, kar je navedeno zgoraj pa so italianske:

TC - caldo (HOT)
TF - fredo (COLD)
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.06.2004, 14:33

Twingo shop ne obratuje več!



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 02.06.2004, 15:00

tornado napisal/-a:Jernej, moram te popraviti teh svečk nimajo pri Top-model V Gorici. Ponujajo Serpentove svečke, ki imajo samo pozlačen nosek. To pa ni isto.
Tudi ponudba je zelo borna.
Tudi Twingo shop nima teh sveč. Isto ponuja Serpentove.

Lp Rado


Pozdravljen,
jaz te moram popraviti. To so popolnoma enake svečke. Tudi novejše novarosijeve svečke tipa GOLD niso več cele zlate, ampak imajo samo vrh zlat (kot novamega). Vsekakor pa vam vsem lahko po pravici povem, da ni opazne razlike med gold in navadnimi svečkami (vsaj pri novih ne). Verjemite mi :lol: !

Kar pa se tiče "borne ponudbe svečk" pri Topu, moram to demantirati, kajti ravno pred evropskim prvenstvom sem dobil vse svečke, ki sem jih rabil: 6TF, 7TC in 7TF.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 02.06.2004, 16:48

Meni so svečke bolj neznanka.
Jaz sem pravkar dobil iz TopModela
C.6TF
C.6TC
C.7TF
Se pravi, da sedaj v mesecu juniju in juliju, kjer bodo temperature okoli
25-35C.(predvidevam) :), najbolje uporabiti svečko C.6TF,C.7TF ?
Kaj pa C.6TC ?
Sedaj sem poznal bolj številke, te oznake na koncu, pa še bolj zakomplicirajo zadevo.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 02.06.2004, 19:32

Rado,

to kar si napisal niti malo ne drži.

Prvo delo, ti še enkrat ponavljam: svečke novamega, radiosistemi, novarossi, RB in še nekatere izdeluje vse NOVAROSSI!!! Svečke so enake!!! Če mi ne verjameš, ti pač ne morem pomagati...

Drugo, sploh ni res, da naj bi avtomobilisti bolj uporabljali tople C svečke, ravno obratno, saj če pogledaš tabelo, boš videl, koliko več moči dajo F svečke.
Vedno se poskuša voziti s čimbolj mrzlo svečko, ker da motor več od sebe.

Pa še nekaj: če boš imel priložnost, boš opazil, da obstajajo tudi navadne svetle in ne samo črne svečke. To je odvisno od serije izdelave.

Pa še veliko fint je, ki pa jih žal ne morem izdati.

Vse kar sem napisal ni padlo z drevesa ampak iz tovarne novarossi za katero vozim od kar pomnim.
Vsak pa si lahko seveda ustvari povsem svoje mnenje.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 02.06.2004, 23:48

No, če ti je tako všeč zlata barva, potem mislim, da jih imam jaz nekaj doma, ki bi se jih rad znebil, ker ne morem točno odčitati temperature na svečki, ker je sevanje svetlečega telesa drugačno kot pri črnem.
Tudi to je razlog, zakaj so novejše gold svečke zlate samo na koncu.

Nekaj pa je jasno in kar ne zanikam (mogoče je prišlo do nesporazuma): gold in normalne svečke so seveda različne med seboj!!!

Še zadnjič in potem končam z razlagami: svečke gold se razlikujejo po tem, da imajo zlato telo ALI zlato konico, odvisno od serije (starejše ali novejše) in so drugačne od navadnih, ki so lahko črne ali srebrne barve.

Več kot tako, ti ne morem razložiti...

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 03.06.2004, 17:36

HVALA vsem, ki ste mi odgovorili na moje vprašanje. :lol:

Bili so zelo koristni odgovori in upam, da so še komu drugemu koristili. :wink:
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.06.2004, 00:03

TomyBoy napisal/-a:Meni so svečke bolj neznanka.
Jaz sem pravkar dobil iz TopModela
C.6TF
C.6TC
C.7TF
Se pravi, da sedaj v mesecu juniju in juliju, kjer bodo temperature okoli
25-35C.(predvidevam) :), najbolje uporabiti svečko C.6TF,C.7TF ?
Kaj pa C.6TC ?
Sedaj sem poznal bolj številke, te oznake na koncu, pa še bolj zakomplicirajo zadevo.


Vidiš, ob vsem tem govoričenju smo pozabili nate :lol:
Jaz sem na primer pozimi, oziroma ko je bilo hladneje, uporabljal 6TF za .12 motorje, kar je bilo mogoče nekoliko prehladno, vendar nisem imel težav. Sedaj bi šel na 7TC, lahko tudi še vedno 6TF, boš videl, kako je z držanjem minimuma. Vsekakor pa mislim, da tudi sedaj lahko voziš še vedno s 6TF, 7TF pa je za 16 nitro za sedaj še prehladna, saj je to najbolj hladna svečka, ki jo uporabljam pri .21 motorjih s 25% nitrometana.

Jaz osebno vedno poskušam voziti s čimbolj mrzlo svečko, saj motor doseže višje vrtljaje, če se pa pojavijo težave z nastavljanjem, grem na toplejšo.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 04.06.2004, 16:09

Tako sem si tudi misilil. Recimo, da se julija na dan tekme, temperatura dvigne lepo čez 30C, je najbolje da uporabim C7F (.12) ?
Še vprašanje za 1:8 C 3.5ccm. Lahko uporabim v vročih razmerah tudi C8F ali je dovolj C7F, ker je motor zunaj ?
V obeh primerih uporabljam in bom uporabljal, gorivo Sidewinder 16(BLUE).

Hvala
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a nitro_alex » 04.06.2004, 20:14

nitro-s napisal/-a:Bili so zelo koristni odgovori in upam, da so še komu drugemu koristili. :wink:


To je pa res! Zelooo dobra tema!! Hvala SERPENTU in ostalim!! :wink:
Uporabniški avatar
nitro_alex
Član
 
Prispevkov: 46
Pridružen: 24.09.2003, 22:15
Kraj: Velike Lasce

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 05.06.2004, 18:43

TomyBoy napisal/-a:Tako sem si tudi misilil. Recimo, da se julija na dan tekme, temperatura dvigne lepo čez 30C, je najbolje da uporabim C7F (.12) ?
Še vprašanje za 1:8 C 3.5ccm. Lahko uporabim v vročih razmerah tudi C8F ali je dovolj C7F, ker je motor zunaj ?
V obeh primerih uporabljam in bom uporabljal, gorivo Sidewinder 16(BLUE).

Hvala


Jaz vozim največ 7TF s 25% nitro. Moraš namreč vedeti, da so motorji pri 1/8 C bolj hladni, ker gleda glava povsem ven, zato ni takšne panike.

Če boš uporabljal 16% nitro pa se drži tistih oznak približno kot pri 1/10, kjer tudi uporabljaš 16%.

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 12.06.2004, 23:11

TURBO svečke NOVAMEGA GOLD

Slika Slika

2316*6TGC Gold Turbo glowplug nr. 6 warm
Special 'Gold' Turbo glowplug type 6C
- temperature range: 5°C - 20°C
- nitro range: 10% to 20%
Although called "Gold", these special glowplugs are no longer gold coloured, but are either back or non-coated.

2316*7TGC Gold Turbo glowplug nr. 7 warm
Special Gold Turbo glowplug type 7C
- temperature range: >20°C
- nitro range: 20% to 30%
Although called "Gold", these special glowplugs are no longer gold cloloured, but are either balck or non-coated.

2316*8TGC Gold Turbo glowplug nr. 8 warm
Special Gold Turbo glowplug type 8C
- temperature range: >20°C
- nitro range: 20% to 30%
Although called "Gold" these special glowplugs are no longer gold coloured, but are either black or non - coated.

2316*6TGF Gold Turbo glowplug nr. 6 cold
Special 'Gold' Turbo glowplug type 6F
- temperature range: >20°C
- nitro range: 20% - 30%
Although called 'Gold', these special glowplugs are no longer gold coloured, but are either black or non-coated.

2316*7TGF Gold Turbo glowplug nr. 7 cold
Special 'Gold' Turbo glowplug type 7F
- temperature range: >20°C
- nitro range: >20%
Although called 'Gold', these special glowplugs are no longer gold coloured, but are either black or non-coated.

2316*8TGF Gold Turbo glowplug nr. 8 cold
Special Gold Turbo glowplug type 8F
- temperature range: >30°C
- nitro range: >20%
Although called 'Gold', these special glowplugs are no longer gold coloured, but are either black or non-coated.

Published: 1.1.2001

LINK: http://www.mytsn.com/products/desc.asp?prid=723
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mimi » 19.06.2004, 22:27

LP, zanimiva tema (recimo), mi pa ena osnovna stvar (seveda, saj sem začetnik :wink: ) ni jasna:
Zakaj je potem, ko avto enkrat vžge in je ogret, tako pomembno, kakšna je žarilna nitka? Saj ti motorčki delajo na kompresijski vžig? Ali mogoče ne in (ne bi si mislil) žarilna nitka žari samo od temperature, ki jo povzroča samo delovanje motorja?
Samo zakaj potem, ko mi motor vžge TAKOJ snamem kabel (torej se še ni ogrel) in normalno dela naprej?
Ali je možno, da je to povezano s tem, da mi VROČ motor zelo težko vžiga?
Mrzel prdne takoj ob max. drugem potegu (ja, ne uporabljam strt box-a)?
Motor se mi sicer zdi dobro nastavljen, saj se v momentu razvrti in ne kašlja pod nizkimi obrati (dober kompromis recimo)?
In tudi teče pod presenetljivo nizkimi obrati.
Se opravičujem za kako morebitno neumnost, ampak tu nekje je nekoč nekdo zapisal, da si bedak samo 10min, če vprašaš, če pa si tiho pa celo življenje.

lp
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a mimi » 13.07.2004, 10:21

LP, zanimiva tema (recimo), mi pa ena osnovna stvar (seveda, saj sem začetnik ) ni jasna:
Zakaj je potem, ko avto enkrat vžge in je ogret, tako pomembno, kakšna je žarilna nitka? Saj ti motorčki delajo na kompresijski vžig? Ali mogoče ne in (ne bi si mislil) žarilna nitka žari samo od temperature, ki jo povzroča samo delovanje motorja?
Samo zakaj potem, ko mi motor vžge TAKOJ snamem kabel (torej se še ni ogrel) in normalno dela naprej?
Ali je možno, da je to povezano s tem, da mi VROČ motor zelo težko vžiga?
Mrzel prdne takoj ob max. drugem potegu (ja, ne uporabljam strt box-a)?
Motor se mi sicer zdi dobro nastavljen, saj se v momentu razvrti in ne kašlja pod nizkimi obrati (dober kompromis recimo)?
In tudi teče pod presenetljivo nizkimi obrati.
Se opravičujem za kako morebitno neumnost, ampak tu nekje je nekoč nekdo zapisal, da si bedak samo 10min, če vprašaš, če pa si tiho pa celo življenje.


:?: :?: 8) :wink:
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a Đinx » 17.07.2004, 23:05

Kako si šarmer!

O.K.! jaz sem car!! Sred največjiga žura sm prlezu na Metelkovo. Brutal! jaz sem car!! seksi marko markelc je hitel da ni blo dolcajt. Brat je densov da me je trgal od smeha. jaz sem car!! Čist power! ptujsikih 24, jaz sem car!, so ruzil da se je kr odr tresu. ljovanka sekić je densala od veselja. jaz sem car!! Kwa je vsem dogajal! ptujsikih 24 so zagal kot zmešan. Bejba je muvala da me je trgal od smeha. jaz sem car!!

Go with the flow!
Đinx
 


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron