quote]Kar se tiče samega hrošča me predvsem zanima obstojnost njegovih delov za mogoče malo bolj "agresivno" vožnjo po domačem dvorišču ipd. [/quote]
No, kar se tega tiče, ti pa lahko jaz opišem moje ''izkušnje''
, ki sem jih dobil z pokurjenjem 4 l goriva. (tudi po snegu, zemlji, od robnika do robnika...
).
Najprej naj povdarim, da se po besedah trgovca tudi ECO (hrošč) modeli med seboj razlikujejo, beri da so tisti, stari od 3 in več let naprej drugačni od današnjih. Če so in če kdo ve, koliko in kako, naj pove.
Prvo, kar sem naredil, sem zaradi prebesnega vlečenja uničil zobnik zaganjača. Cena: 1800 SIT in 15 min šraufanja.
Drugič: gume, ki so priložene off road modelu (amika) so ZANIČ. Ko dodaš čisto malo plina in zaviješ, gre avto kar naravnost, ker so prednje gume take, kot bi bile iz linoleja (pretrde). Zadnje pa sem, priznam, uničil zaradi izživljanja z delanjem krogov in osmic.
Tretjič. priloženo olje za amortizerje je absolutno pregosto. Kupil sem olje z najmanjšo gostoto (okoli 1000 SIT) in je ravno prav.
Četrtič. Zaščita zobnikov s spodnje strani bi lahko bila izdatnejša in sicer v tem smislu, da bi bili le ti povsem zaščiteni, da se ne bi na zobnike navijala trava in da ne bi, kar je najslabše, vmes prihajali trdi delci (kamenčki itd.).
Petič. Ker nisem imel ustrezno prirejenega ključa za svečko in sem za ročico uporabljal izvijač, sem uničil navoj. Cena: 2.500 SIT.
Vse ostalo, kar je še bilo, je posledica mojega izživljanja. Avto je naredil že marsikatero salto in šel normalno naprej, trki ob robnik so bili tudi tako močni, da je odtrgalo nosličke rezervoarja in je le-tega dobesedno katapultiralo iz avta, sam naredil nove in problem rešen. Isto se je zgodilo z nosilci amortizerjev (zgornji, ki imajo luknjo, skozi ktero gre vijak). Zaradi zaletavanja sta se mi že 2 zlomila, s pomočjo mislim da M4 matic in večjih podložk naredil druge in je b.p..
Skratka, mislim, da avto, kljub temu, da je (pre)poln plastike, prenese zelo veliko, več, kot sem si mislil takrat, ko sem ga sestavljal, bi pa po moje lahko ob isti ceni bilo marsikaj bolje in bolj natančno narejeno.
Mimogrede, ali je kdo opazil, da so ti avti pri nas CENEJŠI, kot pa v njihovi ''domovini'' pri matični tovarni? To je po moje rezultat truda Mantua Slovenije
.
Mi je pa pri tem avtu najbolj všeč tu, da se ga da preprosto in ne predrago nadgrajevati (4WD, Big Foot), lahko je rally, lahko je off road, skratka zelo ''univerzalen'', res da nikjer ne blesti, je pa saj zame povsod zabaven.
Madona, sem pameten.