POMOČ: Vprašanje o Mantua hrošču

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

POMOČ: Vprašanje o Mantua hrošču

OdgovorNapisal/-a kakadoo » 17.12.2002, 16:39

Živjo.

Se še kakšnemu poznavalcu da odgovoriti na vrašanje o razlikah med Mantua hroščem za 70kSIT in vašimi tako hvaljenimi modeli. Mogoče nekaj prednosti in slabosti in priporočljivosti hrošča za začetnika.


Hvala

PS

Naj se izkaže pregovorna ustrežljivost modelarjev in ne aroganca do začetnikov
kakadoo
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 17.12.2002, 16:35
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 17.12.2002, 18:56

Živijo!

s hroščem je nekako tako... sigurnu je na zacetku najugodnejši nakup, kar pa ne pomeni da je tudi cena vzdrževanja najugodnejša.
Hrošč je nek osnovni model z ne 'preveč' posrečenimi tehničnimi rešitvami.. je tudi zato cenovno najugodnejši model.

Nekaterim kolegom, ki so na začetku kupili hrošče, je bilo kasneje žal, da morda niso že v začetku investirali malo več in si kupili modela ki je rang višje (v tem primeru recimo Mantua RALLY RACE (mislim da se v kompletu dobi tudi startbox), ki je tehnično dosti bolj izpopolnjen od 'hrošča', prav taka razlika pa je potem razvidna tudi med RALLY RACE in vrhunskim modelom MANTUA GOLD, s tem da tu niso tako očitne boljše tehnične rešitve ampak je razlika bolj v kvaliteti uporabljenih materialov(večina plastičnih delov je zamenjano z aluminijastimi, močnejše podvozje...) , kar predvsem doprinese k vzdržljivosti modela.

K samem izgledu in delovanju ...predvsem življenjski dobi pa potem največ doprinese samo vzdrževanje modela - neglede za katerega se odločiš!

Odvisno je za kaj imaš namen model uporabljati, samo za zabavo, ali imaš namen tekmovati.. koliko si sploh pripravljen vložiti vanj.

Upam da sem ti kaj pomagal.. če te zanima še kaj več kar vprašaj konkretno.

Sam nimam MANTUA modela, imajo pa jih vsi okoli mene :) ...tudi sam sem kupil nek osnoven model (CARSON 4x4 1:8 ), vendar si po vseh predelavah in izboljšavah ni več dosti podoben :D
....lahko ti samo rečem, da če bi v štartu kupil boljši model, bi prišel skozi dosti ceneje, kot to kar sem storil zdaj, vendar mi je to, da model sam izpopolnjujem dosti bolj v veselje, hobi pač! :D

lep pozdrav!

Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 17.12.2002, 20:10

dober dan!

bom še jaz podal svoje mnenje, čeprav mislim da zaradi moje amaterskosti bolj malo šteje....

Zadeve ala raznorazni hrošči so dejansko zelo primerni za tiste, ki se v hobi šele uvajajo in nimajo niti teoretičnih pred-znanj glede vsega in se bodo azto učili iz lastnih izkušenj!

avto kot tak ni prehiter, tako da ga lahko dohajajo tudi tisti "zaenkrat bolj počasni".

tudi motor, ki je npr. poleg Mantuinega hrošča, bolje odpušča začetniške napake nastavljanja, saj dosti bolje prenaša neznanja, katerih posledica je gretje motorja tja do 200st.Celzija. Motorji ala 2.5KM/3.5ccm so po segretju na to temperaturo godni vsaj za menjavo ojnice, če že ne cele garniture!

v ostalem se načeloma strinjam s fuelboyem....

no, pomoje bistvena razlika med modeli za 30.000 in tistimi za 150.000 SIT je v zračnosti med deli, ki se "pojavi" po določenem času obratovanja...


skratka, če popln začetnik priporočam nekaj ala hrošč; učenje na zmoglivejših modelih je pre$$$$$!

l.p.
de elo amateur
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a 2Fast&2Furious » 17.12.2002, 21:08

No bom še jaz povedal takole!

Lepo je da se prvo predstaviš in poveš kdo si in iz kje si?

Potem pa lahko debatiramo naprej da ne bom tratil svojih mnenj nekomu ki niti ne vem kdo je! :!:

Uživajte

L.P
Slavko Habjan
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
2Fast&2Furious
Naš človek :)
 
Prispevkov: 407
Pridružen: 09.11.2002, 22:00
Kraj: Ljubljana

[b]POMOČ: Vprašanje o Mantua hrošču[/b]

OdgovorNapisal/-a kakadoo » 18.12.2002, 10:14

Se opravičujem za nepredstavitev.

Sem Marko Kljun iz okolice Kočevja in sem absolvent Fakultete za strojništvo iz LJ. Sem začetnik s 24 leti.

Pri nas v Kočevju takšnih modelarskih tekmovanj ni, saj kar vem jaz, zato je težko razmišjati o takojšnjem vstopu v kakšne tekmovalne kategorije, ki od tekmovalca zahtevajo preveč začetnega denarnega vložka, še posebno če imaš še kakšen drug hobi - npr. digitalni video in računalništvo.

Kar se tiče samega hrošča me predvsem zanima obstojnost njegovih delov za mogoče malo bolj "agresivno" vožnjo po domačem dvorišču ipd. Kakšni so stroški vzdrževanja, kar se tiče vožnje po bolj grobem terenu, obstojnost vgrajenih delov, kvaliteta in uporaba meterialov za vilice, osi, zobnike, ploščo karoserije, diferencijala. Ali so to deli iz umetnih snovi ali kovinski deli. Kakšna je vzdržljivost (kdaj se začne kvariti čez vse meje) motorja, ali prenese samo podvozje mogoče tudi kakšne skoke, kaj se da od teh delov napraviti doma v kolikor imaš na razpolago dovolj orodjarskih strojev. Ali so hitrosti dejansko primerljive s tistimi, ki so navedene na Mantua sajtu - torej okoli 70 - 90km glede na uporabljen org motor in izpuh. Mogoče prednosti "quattro" pogona.

Hvala, že tudi za to, ker ste mi na prvo vprašanje tako hitro odgovorili.

LP Marko

enJoy
kakadoo
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 17.12.2002, 16:35
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 19.12.2002, 01:51

HI :lol:
Se strinjam g. Habjanom, da na tem forumu odgovarjamo samo tistim, ki se na koncu debate polno predstavijo (nimamo kaj skrivati). Zato si prosim popravite lokacijo - vpišite kraj od kot ste. :oops:
Glede avta pa strinjam z Tomažem in Gregorjem. :? Avto ni tako slab za ta denar, ampak vedno nekje pušča - je masten. :mrgreen: Priporočam ti, da še povprašaš po drugih modelih 1:8 (cenejši: CRONO BELT - zmaguje, MM Rally Race, CARSON CX-4 - ima ga Tomaž in gre super ali dražji: CRONO RS01, MM Rally Race Gold EVO III....) ali pa greš na 1:10 ELEKTO ali NITRO (vse bolj popularen). :lol:
Toliko za enkrat - pridi pogledat dirke. :D
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Dejan » 19.12.2002, 14:21

Menim, de če se želiš igrati predvsem po dvorišču in neasvaltnih poteh, da se odločiš za off road varianto.
Avto je že v osnovi prilagojen za vožnjo po takšnih terenih, če pa želiš, ga lahko z malo truda nastaviš tudi za vožnjo po asvaltnih cestah-dirkališčih in z njim tudi tekmuješ.
Jaz osebno vozim hrošča in vidim da so največje razlike v motorčkih saj niti dva nista enaka.To se pokaže na tekmah na ravninskih delih, so pa res zelo trpežni.
Če se odločiš za Mantuo imaš vse rezervne dele na zalogi v Ljubljani. :twisted: :P 8) :twisted:
Uporabniški avatar
Dejan
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 18.11.2002, 10:25
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a VW » 11.03.2004, 20:27

Jou!

Lahko se oglasiš pri meni in vidiš kakšen zgleda hrošč po 6-tih letih uporabe . Drgač se čist strinjam z majstri, mal-dnarja mal muzke. Moj kolega ma še od Mantue Magiko 4WD tud da lahko tud to vidiš.

LP, Klemen
(PS. Na kateri smeri si na FS?)
VW
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 11.03.2004, 20:04
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a mimi » 13.03.2004, 15:27

quote]Kar se tiče samega hrošča me predvsem zanima obstojnost njegovih delov za mogoče malo bolj "agresivno" vožnjo po domačem dvorišču ipd. [/quote]

No, kar se tega tiče, ti pa lahko jaz opišem moje ''izkušnje'' :D :oops: , ki sem jih dobil z pokurjenjem 4 l goriva. (tudi po snegu, zemlji, od robnika do robnika... :wink: ).
Najprej naj povdarim, da se po besedah trgovca tudi ECO (hrošč) modeli med seboj razlikujejo, beri da so tisti, stari od 3 in več let naprej drugačni od današnjih. Če so in če kdo ve, koliko in kako, naj pove.
Prvo, kar sem naredil, sem zaradi prebesnega vlečenja uničil zobnik zaganjača. Cena: 1800 SIT in 15 min šraufanja.
Drugič: gume, ki so priložene off road modelu (amika) so ZANIČ. Ko dodaš čisto malo plina in zaviješ, gre avto kar naravnost, ker so prednje gume take, kot bi bile iz linoleja (pretrde). Zadnje pa sem, priznam, uničil zaradi izživljanja z delanjem krogov in osmic.
Tretjič. priloženo olje za amortizerje je absolutno pregosto. Kupil sem olje z najmanjšo gostoto (okoli 1000 SIT) in je ravno prav.
Četrtič. Zaščita zobnikov s spodnje strani bi lahko bila izdatnejša in sicer v tem smislu, da bi bili le ti povsem zaščiteni, da se ne bi na zobnike navijala trava in da ne bi, kar je najslabše, vmes prihajali trdi delci (kamenčki itd.).
Petič. Ker nisem imel ustrezno prirejenega ključa za svečko in sem za ročico uporabljal izvijač, sem uničil navoj. Cena: 2.500 SIT.
Vse ostalo, kar je še bilo, je posledica mojega izživljanja. Avto je naredil že marsikatero salto in šel normalno naprej, trki ob robnik so bili tudi tako močni, da je odtrgalo nosličke rezervoarja in je le-tega dobesedno katapultiralo iz avta, sam naredil nove in problem rešen. Isto se je zgodilo z nosilci amortizerjev (zgornji, ki imajo luknjo, skozi ktero gre vijak). Zaradi zaletavanja sta se mi že 2 zlomila, s pomočjo mislim da M4 matic in večjih podložk naredil druge in je b.p..
Skratka, mislim, da avto, kljub temu, da je (pre)poln plastike, prenese zelo veliko, več, kot sem si mislil takrat, ko sem ga sestavljal, bi pa po moje lahko ob isti ceni bilo marsikaj bolje in bolj natančno narejeno.
Mimogrede, ali je kdo opazil, da so ti avti pri nas CENEJŠI, kot pa v njihovi ''domovini'' pri matični tovarni? To je po moje rezultat truda Mantua Slovenije :wink: .
Mi je pa pri tem avtu najbolj všeč tu, da se ga da preprosto in ne predrago nadgrajevati (4WD, Big Foot), lahko je rally, lahko je off road, skratka zelo ''univerzalen'', res da nikjer ne blesti, je pa saj zame povsod zabaven.
Madona, sem pameten. :? :oops: :wink:
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a nitro_alex » 09.04.2004, 16:36

a prodas?
Uporabniški avatar
nitro_alex
Član
 
Prispevkov: 46
Pridružen: 24.09.2003, 22:15
Kraj: Velike Lasce

OdgovorNapisal/-a mimi » 11.04.2004, 11:26

Na-a. Zdaj ko sem gor dal 4 WD in nakupil nekaj različnih gum, se navadil na ustaljen način čiščenja, užiganja, preverjanja poškodb (ponavadi nosilci amortizerjev, drugo se čudežno dobro drži glede na kile plastike :lol: ), naštudiral, kdaj treba akuje nafilat, se navadil preverjat, če je še povsod enaka oddaljenost od tal in ko mi končno ni treba več motorja nastavljati (izkušeni pravijo, da se ta motor bolj kot se ne more vrtet), se samo še zabavam. Resnično. Po hribih, po igiščih, po krtinah, po atletski stezi (noro zabavno, poskusite, samo jaz sem ga pri tem v nogometni gol treščil, pa ni bilo nič hudega, sem odbijač malo doflikal pa mu špuro naštelal in je šlo dalje b.p.), fuzbal igriščih... Skratka zelo zadovoljen. Z naslednjo plačico si bom privoščil štart box. :wink:
Ja ja, itaq da vsak berač svojo malho hvali. :wink:
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a mimi » 11.04.2004, 11:30

Še to bi vprašal. A drugi tudi take ''grdobije'' izvajate s svojimi avti al sem samo jaz tak?
Dajmo se malo o tem pogovarjat, bo po moje bolj zabavno kot politiko trajbat. Trenja so itaq vsak teden po TV s Slakovim Urošem :shock: :D :mrgreen: , tukaj nekako ne pašejo.
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 12.04.2004, 12:08

Zdravo!
Ko sem začel z avtomodelarstvom (6 years ago) sm tudi delal take grdobije z avtom. Takrat sem še vozil off road. Potem sem tekmovati zacel in ugotovil da na rally progah manj razbiješ pa še manj je umazan. No zdaj samo še rally tekmujem. In ne počnem več raznih neumnosti.
Tudi po parkirišči več ne vozim (samo na progah). Brezveze lomiš avto.

Mimi, si že bil na kaki tekmi (tekmoval)?
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a mimi » 12.04.2004, 21:40

Nisem še bil na tekmi. Čakam na cestne gume :D :wink: Mogoče, bomo vidli, me kar nekaj nagovarjajo... Samo si bom šel še kako prej ogledat da bom malo videl, kje sem. Nekdo mi je rekel: Saj moraš samo paziti, da ga kaj ne polomiš in potem čakaš, da ga polomi kdo drug in ni hudič, da ne bi komu kaj odletelo iz avta in če tebi ne, si že 4. ali 5. ... Samo po moje ni čisto tako. Še parkrat v NM potrenirat s cestnimi gumami, zadnjič sem kar z off road vozil tam. Ko so bile čisto gladke, so kar dobro držale. :D pa parkrat sem ga v robni zabil in ga le potem v levo vleklo. Pa ful me moti, ker je proga ene 3x narisana ena prek druge in še to z bolj sivo kot rumeno barvo.
Pa malo me moja služba ovira, ker imam zelo malo vikendov fraj. Pa še z motorjem se z ženo rada voziva, pa še kup stvari. Cajta je itaq zmeraj premalo, samo mi je stvar zelo všeč in si ga bom kdaj pač vzel.
samo, da se vrti in brni :)
mimi
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 19.02.2004, 00:39
Kraj: Krško


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron