Napisal/-a SERPENT » 12.09.2004, 11:10
Res je, da z več nitrometana ni rečeno, da bo motor manj časa deloval. Mora pa, kot je napisal tudi ELO, biti nastavljeno pravilno kompresijsko razmerje (podložke pod glavo motorja).
Kar pa se tiče funkcije nitrometana: nitrometan zelo slabo gori, je pa odličen "eksploziv", ko se kompresija poveča.
Osnovna funkcija nitrometana je, da prinaša s seboj dodatno količino "prostega" kisika, zato lahko tudi dovedemo več goriva, kar pripomore k večji moči, na žalost pa tudi večji porabi.
Vpliv hlajenja je bolj zanemarljiv, saj se pri večji spoščeni energiji sprošča več toplote, zato pa je treba biti pazljiv pri kompresijskem razmerju glede na vsebnost nitrometana v mešanici.
Olja:
osnovna razlika med sintetičnim in ricinusovim oljem je, da sintetika zgori veliko prej (okrog 120°C), ricinus pa šele pri okrog 180 (upoštevajte temperature kot okvirne, saj je to odvisno od kvalitete olja).
To pomeni, da je ricinus veliko boljše mazalno sredstvo, medtem ko je sintetika boljša pri "detergiranju" motorja ter pri povečanju zmogljivosti, saj je več zgori skupaj z ostalimi komponentami goriva.
Zato je, kot je napisal tudi ELO, za visoko zmogljive motorje zelo priporočljiva uporaba ricinusa skupaj s sintetiko, v kakšnem razmerju, pa je velika skrivnost vseh proizvajalcev goriv.
Kjer je uporabljen večji delež ricinusa, so nujno potrebna še antikorozivna sredstva, ter še ostali "detergenti", ki služijo "čiščenju" zgorevalne komore ter ostalih vitalnih delov motorja.
Veliko bi še lahko pisali o tem, vendar se danes dobi že tako dobre pripravljene mešanice, da sploh nima smisla razmišljati o "domačem" mešanju komponent.
lp
Jernej