Napisal/-a MANTUA » 19.11.2004, 16:29
Zanimivi posnetki...
Sicer je talšna vožnja po parkirišču, brez narisane proge zelo primerna za uničevanje motorja. Motorji namreč slabo prinašajo vrtenje pri polnih vrtljajih, saj se takrat slabo mažejo. V primerjavi s katerokoli narisano progo (kjer lahko največ za sekundo ali dve) delujejo pri polnih vrtljajih, je odprto parkirišče mnogo bolj "nevarno" za preobremenjevanje motorja.
Opažam tudi, da motorji tekmovalcev, ki vozijo na tekmovanjih zdržijo precej več litrov goriva, pred menjavo ležajev in ojnice, kot motorji voznikov , ki vozijo le za zabavo. Orazlogih se bom bolj ne širko razpisal v eni izmed prihodnjih številk Tima.
Nekaj uporabnih nasvetov, za vse, ki vozite na parkiriščih:
- Na nek način si označite progo in trenirajte vožnjo skozi ovinke, ki je mnogo bolj zabavna in razburljiva, kot dirkanje v ovalu.
- Svoj napredek občasno preverjajte s štoperico.
- Pri hitri vožnji z zadnjim pogonom dodajate plin, po izstopu iz zavoja, šele, ko so kolesa na modelu poravnana.
- Idealna linija je enaka, kot za prave avtomobile, zato se je poskusite držati (po narisanem ali namišljenem ovinku).
- Izbira gum je zelo pomembna, še posebej pri vožnji z zadnjim pogonom. Na zadnjih kolesih, ki potrebujejo več oprijema, zato uporabite mehkejše gume.
Če imate kakšno vprašanje vprašajte !