Motor zaribu :) ali pač ne ?

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

OdgovorNapisal/-a SPACEMAN » 10.11.2004, 12:48

Ja jasno da ne nitro indoor. Nas vržejo ven ko voluharje. :lol:
Imam več možnih lokacij, ena ima tepih celo že notri, samo mislim, da z njo ne bo nič. Ko bo kaj dokončnega, bom sporočil, pa bomo kakšno rekli.
Lp
Uporabniški avatar
SPACEMAN
Član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 18.09.2004, 00:11
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a RokyLuk » 10.11.2004, 18:45

no kul potem pa si bom v kratkem kupil še enga na elektriko :)
Uporabniški avatar
RokyLuk
Naš človek :)
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 05.09.2004, 16:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.11.2004, 20:31

Kamničani, Domžalčani in vsi okoličani!

http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.php?t=5334
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a RokyLuk » 18.11.2004, 01:48

Evo še obljubljeni filmčki :) Mal so mejhni sam kaj morm k pa kolega nima dobr digitalc :)

http://freeweb.siol.net/rokipave/roky/MVI_1242.AVI
http://freeweb.siol.net/rokipave/roky/MVI_1237.AVI
Uporabniški avatar
RokyLuk
Naš človek :)
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 05.09.2004, 16:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a mihah » 18.11.2004, 23:07

Moje skromno menje:

Sklopka je preveč prosto nastavljena in spodrsava. Mora le malo bolje prijeti.

Več bodo povedali tisti, ki se spoznajo. :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a RokyLuk » 19.11.2004, 10:58

tornado napisal/-a:Če sem dobro videl na drugem posnetku imaš gas nastavljen tako, da sploh ne ''abgasaš'' in motor ti v teh obratih vrzi maximalno.
Ali sem dobro opazil?


Kako mam natavljen motor ??Daj malo bolj razloži.*?
Aja pa še neki jaz nevozim avta kot nekateri ko vozijo gas bremza gas bramza-- men to ni ušeč in ga vozim po svoje....

Hvala za odgovor
Uporabniški avatar
RokyLuk
Naš človek :)
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 05.09.2004, 16:43
Kraj: Kamnik

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 19.11.2004, 16:29

Zanimivi posnetki...

Sicer je talšna vožnja po parkirišču, brez narisane proge zelo primerna za uničevanje motorja. Motorji namreč slabo prinašajo vrtenje pri polnih vrtljajih, saj se takrat slabo mažejo. V primerjavi s katerokoli narisano progo (kjer lahko največ za sekundo ali dve) delujejo pri polnih vrtljajih, je odprto parkirišče mnogo bolj "nevarno" za preobremenjevanje motorja.

Opažam tudi, da motorji tekmovalcev, ki vozijo na tekmovanjih zdržijo precej več litrov goriva, pred menjavo ležajev in ojnice, kot motorji voznikov , ki vozijo le za zabavo. Orazlogih se bom bolj ne širko razpisal v eni izmed prihodnjih številk Tima.

Nekaj uporabnih nasvetov, za vse, ki vozite na parkiriščih:

- Na nek način si označite progo in trenirajte vožnjo skozi ovinke, ki je mnogo bolj zabavna in razburljiva, kot dirkanje v ovalu.

- Svoj napredek občasno preverjajte s štoperico.

- Pri hitri vožnji z zadnjim pogonom dodajate plin, po izstopu iz zavoja, šele, ko so kolesa na modelu poravnana.

- Idealna linija je enaka, kot za prave avtomobile, zato se je poskusite držati (po narisanem ali namišljenem ovinku).

- Izbira gum je zelo pomembna, še posebej pri vožnji z zadnjim pogonom. Na zadnjih kolesih, ki potrebujejo več oprijema, zato uporabite mehkejše gume.

Če imate kakšno vprašanje vprašajte !
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron