Mega (by Picco) motor; problemi???

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Mega (by Picco) motor; problemi???

OdgovorNapisal/-a ELO » 17.01.2005, 11:29

v severni sosedi sem zvedel da se motorji ne dajo dobiti zaradi ustavljene proizvodnje, ker naj bi bil nekje v motorju problem.

več nisem uspel izvedeti....

mogoče nam jernej alias serpent pove kaj več, ter kdaj bodo novi motorji na razpolago?!?

zanima me tudi, ali bodo vsem tistim, ki s(m)o kupili"stare" motorje zamenjali tisto, kar bodo sedaj updejtali??

torej???
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a grilnet » 17.01.2005, 16:07

Na tole bi pa tudi jaz rad slišal odgovor.



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 17.01.2005, 21:24

Jap, danes me je kar pretresla tale novica. Smo že trije, heroji. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 17.01.2005, 23:12

Ali to velja za vse motorje Mega (2,11, 3,5) ali samo za 3,5 ccm :?:
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 18.01.2005, 13:09

Pozdravljeni,

kot prvo, ni nič hudega. Težava se je pojavila pri 3 motorjih od 1000 prodanih (MEGA RACE 3.5).
Gre za napako v materialu gredi, ki pa do sedaj še ni povzročila nobene okvare, le razpoko.

Vsi, ki ste kupili motor pri Top-modeltehniku, boste dobili ZASTONJ novo gred (v 10 - 14 dneh bodo tu).

Nova pošiljka motorjev MEGA RACE 3.5 pride konec februarja.

P.S.: Do sedaj še na nobenem motorju kupljenem pri nas ni bilo nobene okvare, tudi na predelanih ne!

LP
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 18.01.2005, 14:38

ok, hvala za odgovor!

smo se že bali da je kaj resnejšega!

lep pozdrav!
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Kalimero » 12.02.2005, 13:00

SERPENT napisal/-a:Težava se je pojavila pri 3 motorjih od 1000 prodanih (MEGA RACE 3.5).
Gre za napako v materialu gredi, ki pa do sedaj še ni povzročila nobene okvare, le razpoko.


Ovaj Picco baš je vrijedan, kad otkrije, da ima greške na jedno tri motora od hiljade, odmah zaustave proizvodnju te čekaju da poprave grešku!

Inače mi je neki drug koji radi u Litostroju (baš pored Sintala) kazao, da ako ima greške na 5 ili manje promila, da nebih nikad zaustavili proizvodnju, te da bi ove dijelove besplatno menjali uz garanciju!

Kad sam mu kazao za konkretnu situacija rekao je da da je siguran, da je nešto ozbilnije od neke kao sitnice, pa se stvarno bojim da je u pravu, jer on inače radi u kontroli te zna za ove stvari!

I meni se čini da kako ovi motori stalno se mijenjaju te dolaze novi modeli, da oni se ne bi išli zaustav zbog jedne 3/1000 gredi, zato se mi čini da je stvarno jedan veliki problem!

Barem ne trebam kupiti Megu, kad možem kod nas vozit i Državni, Pokalni i Serpent kup sve s drugim motorom, koji ja inače imam najjaći, jer mi ga tunirao veliki talijanski majstor!

Ajde, pozdravljam vas!
Ovcu bez gospodara i zimi strižu!
http://www.sintal.si/
Kalimero
Član
 
Prispevkov: 89
Pridružen: 04.01.2004, 23:09
Kraj: Ljubljana - Nove Jarše

OdgovorNapisal/-a Čur » 12.02.2005, 21:16

Vprašanhje res, kaj je pravi razlog.
Strinjam se s tabo, da res ni smiselno prekinit izdelave zaradi tako majhne količinske napake. V avtomobilski industrijo običajno pokličejo lastnike na odpravo napake v kolikor le-ta nastane (če je seveda majhna).
drugi primer pa je recimo VW Touareg z motorjem V6 3,0 TDI, ki pa so ga dejansko začasno umaknili iz trakov (baje gre za napako v prenosu moči).

Pri teh motorjih pa se sprašujem, ali lahko en drugorazredni Picco naredi toliko kvaliteten motor, kot je bil Novarrossi ali Nova Mega.
Ne vem. Pustimo času čas!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.02.2005, 13:30

kako drugorazredni, saj ima švicarske ležaje, oranžno glavo, sivo ohišje in italijanski dizajn....

mcdonlads. press
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 21.02.2005, 16:37

evo, sedaj tudi uradno...

http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=10913

MEGA ZX-21 crankshaft recall

Situation
MEGA needs to do a recall on the crankshafts of the MEGA ZX-21 onroad and buggy from the first production serie.

Our supplier Picco informed us that unfortunately the raw material (steel) used for the first production batch was not strong enough to be used in connection with the new design shafts with the inserted big-end pin.

Although a lot of testing both by Picco and Serpent drivers has been done before production, still so far 9 engines have been reported with broken crankshafts. On a total of over 1.000 engines this is not so many, but to prevent any further damages and to prevent that MEGA drivers will loose results in racing we have agreed to do a recall on the first serie of engines.




Solution
Picco has supplied us with new crankshafts that have the normal integrated big-end pin.

All our distributors will receive the new shafts between now and 7 march.

The shafts will be replaced free of charge. The driver can do it himself, or have the dealer ro distributor take care of this.

Engines that have broken in the mean-time will be fully replaced ofcourse.

Future
Further tests are carried out with new raw materials and designs, as we are sure the system with the inserted-pin will proove better results.

As soon as the tests show the best possible results and reliability, then we will introduce it again.

We apologize for the problems that occur and hope to solve it as soon as possible. We thank you for the understanding, patience and cooperation.

Team MEGA
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 21.02.2005, 22:07

Tudi najboljšim se dogaja, pa se ne bi Picotu..., pardon Megi...
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 25.02.2005, 01:09

Obvestilo za vse kupce motorjev MEGA RACE 3.5 pri slovenskem distributerju Top-modeltehniku:

Pozdravljeni,

vsem našim kupcem motorjev MEGA RACE 3.5 sporočamo, da smo dobili nove gredi.
Le-te vam lahko zamenjamo mi, lahko pridete ponje ali pa vam jih pošljemo ter jih sami zamenjate.
Seveda je vse brezplačno.

LP
SERPENT Slovenija - Top-modeltehnik
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 10.03.2005, 19:23

če se med seboj primerja gredi se ugotovi da očitno ni šlo le za napako v materialu. nova gred je drugačne konstrukcije!!!

mislim da se je potrdila sumnja nekoga s tega foruma, ki je dejal, da zaradi parih razpok na treh gredeh izmed 1000 ne bi ustavili dobave...

nova gred ima drugačne odprtine, o zmogljivostih že prej počasneje vrtečih megic z novo gredjo pa presodite sami na podlagi spodnjih slik....

slike in meritve je napravil gril aljoša, hvala!



slika prikazuje glavne konstrukcijske razlike med gredema:
Slika




dimenzije zadnje odprtine pri stari gredi
Slika

in pri novi gredi:
Slika


stara....
Slika

nova....
Slika


evo, pa še ena razlika.... uganite katera je stara in katera nova :)
Slika
Slika


za moje pojme blamaža od blamaže....

upam da se serpentu vsaj kolca po novarosiju, ker tole dosedanje sodelovanje s pikotom jim je zgolj poslabšalo pedigre, pa poceni motorji gor ali dol....

lep pozdrav!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a grilnet » 10.03.2005, 19:39

Hm.... Čudno se mi je zdelo zato sem povprašal strokovnjaka Elčita.

Edino kar me skrbi je pin na katerega pride ojnica. Na stari gredi je naprešan na novi pa je zadeva izdelana iz enega kosa. Drugače pa je stara gred dimenzijsko veliko bolj zanimiva.





LP
Zadnjič spremenil grilnet, dne 11.03.2005, 10:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Čur » 10.03.2005, 21:51

Legal, ne legal, ilegal...

Stare, hitre, kurblwele nazaj :( , sicer odpiramo motorje... :lol:
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a lagnaf » 10.03.2005, 23:49

Bi bilo zelo zanimivo slišati uradno pojasnilo ...
Lep pozdrav


Don't drink and drive, get High and Fly
---------------------------
Uporabniški avatar
lagnaf
Naš človek :)
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 07.03.2004, 15:03
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 11.03.2005, 10:04

saj uradno obvestilo je zgoraj citirano...

uradno je šlo za napako v materialu...

ampak če pri serpentu, holandci, evropejci, rečejo da je napaka v materialu, potem to je napaka v materialu in kljub temu da vidimo povsem drugačno obliko nas imajo še vseeno za ovce...

in če je potem nov izdelek povsem konstrukcijsko spremenjen,.... jebiga

saj veste, lažje je krivdo zvaliti na dobavitelja materiala kot pa na lastne nesposobne in neizkušene kadre.

res sem razočaran nad njihovim odnosom zadnjih nekaj mesecev.....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 17.11.2005, 14:38

SERPENT napisal/-a: Miklavcu je po vsej odpeljani sezoni odpovedal motor, jaz pa sem našel nekoga na koncu ravnine, ki je ravno prišel ven it trave...



zanimivo, kako se to bere, predsvem nepoznavalcem...

kot zapriseženega sovražnika meginih "pridevniških" motorjev me zanima, ali so vse !!!štiri!!! odpeljane tekme (3 za SS in 1 za DP), ki jih je matej letos v celi sezoni odvozil, pokazatelj izjemne vzdržljivosti meginih motorjev??

poznam namreč kar nekaj motorjev, ki imajo sedaj za seboj tudi po več kot 15 tekem, in delujejo BP.


izračun:
mega: 250 EUR, 4tekme, 62 EUR/tekmo
max: 500 EUR, 15 tekem, 33 EUR /tekmo

teza:
se mi zdi, da so megini motorji zgolj "navidezno" poceni!




kakšen nasproten argument?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 19.04.2006, 21:29

Mega motorji - težave?
Na novi mali Megici zaribal forgazar - po 10 minutah delovanja.
Trgovec Top-Modeltehnik pa se čudi in ne reši reklamacije že 14 dni.
ima kdo kak pameten nasvet?
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a nejcnm » 19.04.2006, 21:39

Čur napisal/-a:Mega motorji - težave?
Na novi mali Megici zaribal forgazar - po 10 minutah delovanja.
Trgovec Top-Modeltehnik pa se čudi in ne reši reklamacije že 14 dni.
ima kdo kak pameten nasvet?


:evil: ja ...ko ga dobim (forgazar) ga sestavim in ga samo gledammm....nič ne vozim!!!
1. mesto Državno prvenstvo 1:8 rally 2009
2. mesto Državno prvenstvo 1:8 rally 2008
3. mesto Državno prvenstvo 1:8 rally 2007
Uporabniški avatar
nejcnm
Naš človek :)
 
Prispevkov: 245
Pridružen: 28.08.2005, 18:02
Kraj: Novo mesto

Naslednja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron