Turbo kompresor za avte!

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Turbo kompresor za avte!

OdgovorNapisal/-a Roby » 26.02.2005, 14:07

Hi!
tuki je en link:
http://www.rbinnovations.com/

Pa se ena slikca:
Priponke
turbo.jpg
turbo.jpg (35.41 KiB) Videno 7139 krat
Uporabniški avatar
Roby
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 28.10.2004, 22:04
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a ELO » 26.02.2005, 14:14

Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 27.02.2005, 01:01

Serpent 950 Supercharger

Slika

Slika

Supercharger Specifications
Typical power gains of 15.6% to 27.3% (depends on engine & pipe combination)
Air intake is increased by 50-200%
Complete assembly weighs less than 1/2 ounce
High-performance air intake allows use of larger filters

Cena: 179.99 $

Nosilec
Slika
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a TIGER » 27.02.2005, 10:03

Samo me zanima koliko motor trpi zaradi tega.
TIGER
Član
 
Prispevkov: 58
Pridružen: 15.09.2004, 19:48
Kraj: Ljubljana - Šentvid

OdgovorNapisal/-a Roby » 27.02.2005, 21:59

Hy.

Smisel turbo pomnilnika je samo v tem, da z povecanim tlakom razbremenimo motor kar posledicno privede do tega, da se motor bol in lazje zavarti.

LP Roby.
Uporabniški avatar
Roby
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 28.10.2004, 22:04
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a ELO » 28.02.2005, 00:41

a lahko to malce bolje razložiš? oziroma utemeljiš!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Roby » 28.02.2005, 16:36

Ojla!
Ta turbo pomnilnik kot ga vidis za avomobilcke je cisti radialni pomnilnik ki ustvarja tlak s tem da z vrtenjem fencka potiska zrak od sebe in s tem ustvarja tlak. Turbina kot jo poznamo v pravih atomobilih je pa na istem fencku (z zakrivljenostjo lopatk) tako impeler ki prehaja na radialni fencek in s tem zagotovi precej vecji tlak in bolsi izkoristek. Te turbine so narejene iz dveh turbin. Ena je gnana z izpusnimi plini na drugi strani pa je enaka turbina za ustvarjanje nadtlaka. Pri modelu pa je namesto da je gnana z dvema turbinama na eni strani jermenica.

Normalno modelarski motor sesa gorivo v motor (sesalni podtlak ustvarja bat ki se dvigne proti mestu ekslozije) in to obremenuje motor ker mora ustvarjati se podtlak. V primeru turbo pomnilnika pa zrak prisilno polni komoro. Zmes goriva in zraka porine v sesalno komoro z vecjim tlakom kot pa je sesalna moc motorja in s tem se poveca tlak pod batom in bat se lazje pomika proti mestu eksplozije. Posledica tega je da moramo resonancni izpuh ponovno nastaviti da nam tudi na izpusnem delu povratni valovi resonance povecajo tlak drugace nam vse skupaj uide skozi izpuh, nekaj tega tlaka moramo obdrzati tudi nad batom (pa se sveza zmes goriva uhaja in poveca porabo goriva).

Skratka povecamo samo kompresisko razmerje in s tem moc in navor motorja.
Lahko pskusis motor na niski nadmorski visini (npr. 300m, motor ima vecjo moc), nato pa pskusi na visji nadmorski visini (npr. 1500m, kjer motor nima take moci [zrak je bol redek in zracni tlak je mansi]).
To sem poskusil z mojim modelom helikopterja in se je zelo poznalo.
Sedaj sam gradim svoj turbo pomnilnik ki bo mansi in lazji in ustvaril nekaj vec tlaka kot pa ta za avtomobile.

LP Roby.
Uporabniški avatar
Roby
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 28.10.2004, 22:04
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a ELO » 28.02.2005, 17:27

Roby napisal/-a:Ojla!
Ta turbo pomnilnik kot ga vidis za avomobilcke je cisti radialni pomnilnik ki ustvarja tlak s tem da z vrtenjem fencka potiska zrak od sebe in s tem ustvarja tlak. Turbina kot jo poznamo v pravih atomobilih je pa na istem fencku (z zakrivljenostjo lopatk) tako impeler ki prehaja na radialni fencek in s tem zagotovi precej vecji tlak in bolsi izkoristek. Te turbine so narejene iz dveh turbin. Ena je gnana z izpusnimi plini na drugi strani pa je enaka turbina za ustvarjanje nadtlaka. Pri modelu pa je namesto da je gnana z dvema turbinama na eni strani jermenica.

Normalno modelarski motor sesa gorivo v motor (sesalni podtlak ustvarja bat ki se dvigne proti mestu ekslozije) in to obremenuje motor ker mora ustvarjati se podtlak. V primeru turbo pomnilnika pa zrak prisilno polni komoro. Zmes goriva in zraka porine v sesalno komoro z vecjim tlakom kot pa je sesalna moc motorja in s tem se poveca tlak pod batom in bat se lazje pomika proti mestu eksplozije. Posledica tega je da moramo resonancni izpuh ponovno nastaviti da nam tudi na izpusnem delu povratni valovi resonance povecajo tlak drugace nam vse skupaj uide skozi izpuh, nekaj tega tlaka moramo obdrzati tudi nad batom (pa se sveza zmes goriva uhaja in poveca porabo goriva).

Skratka povecamo samo kompresisko razmerje in s tem moc in navor motorja.
Lahko pskusis motor na niski nadmorski visini (npr. 300m, motor ima vecjo moc), nato pa pskusi na visji nadmorski visini (npr. 1500m, kjer motor nima take moci [zrak je bol redek in zracni tlak je mansi]).
To sem poskusil z mojim modelom helikopterja in se je zelo poznalo.
Sedaj sam gradim svoj turbo pomnilnik ki bo mansi in lazji in ustvaril nekaj vec tlaka kot pa ta za avtomobile.

LP Roby.



pogon turbine ki ustvarja tlak x je pač nepomemben, ali je to glavna gred ali pa druga turbina, big deal... odloča predvsem konstrukcijska možnost narediti eno ali drugo, čeprav gre v končni fazi za dva različna principa pogona!

primarni kompresor je v vsakem v vsakem primeru radialna turbina!

tudi tu se lahko uporabijo vodilne lopatice.




delaš pa veliko napako ko praviš, da je motor zaradi turbine posledično manj obremenjen!

zaradi turbine je povečan tlak tako pod batom kot nad njum, tako da ni razlike v odporu gibanja bata!

zaradi povečanega vstopnega tlaka se poveča tudi srednji indicirani tlak v motorju, kar pomeni večje sile na batu, sorniku, ojnici, gredi, ležaju, ohišju,... vsekakor stanje, ko je lom bližje kot pri n/a motorju!

tudi temperaturni režimi so pri uporabi turbokompresorja višji kot pri n/a.

kompresijsko razmerje je odvisno od gibne prostornine in prostornine kompresijskega prostora (prostor med batom ko je ta v ZMT in svečko). torej je enako, ne glede na to, ali motor polnimo prisilno ali pa je le ta atmosferski!!!!

kot veš je pri modelarskih motorjih na užarjeno svečko s podložkami pod glavo določen tudi predvžig motorja! te podložke nam definirajo prostornino kompresijkega prostora!

če bi uporabil turbino bi se povsem podrl predvžig tega motorja, kar pripomore ali k neenakomernem delovanju z velikimi dinamičnimi obremenitvami ter velikemu zmanjšanju moči motorja, saj režim ne bi bil optimalen! kar zopet govori v prid dejtvu da je uporaba turbokompresorja pri teh naših motorjih povsem brezvezna!

če strnem; turbokompresor --> večje mehanske in toplotne obremenitve motorja, zaradi principa delovanja pa povsem neprimerno za modelarske motorje z žarilno svečko!

torej, potrebno bo še malce preštudirati zadevo!

priporočam knjigo energetski stroji in naprave, 2.letnik fakultete za strojništvo!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Jaro » 28.02.2005, 22:11

Še najboljša pri vsem tem je pa tale:

Typical power gains of 15.6% to 27.3%

Mislim da so se zmotili. Točno je 15,6372% do 27,38419% :D
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a fliper » 28.02.2005, 23:36

potem takem, kot sem razumel elota ni najbolše turbota montirati na motorček??

kolko manjša življenska doba motorja je z turbotom??

lp
Uporabniški avatar
fliper
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 202
Pridružen: 08.12.2004, 21:28
Kraj: Ptuj - Gerečja vas

OdgovorNapisal/-a Roby » 01.03.2005, 00:28

Kompresiski tlak se poveca samo zaradi povecanja tlaka na celem motorju ne samo pod batom oziroma nad nim.
Ko damo motorju resonancni izpuh povecamo tlak samo nad batom (s tem ze povecamo obremenitve ceprav samo na eni strani bata) z turino pa se spodaj.
Obraba se pa vsekaakor poveca tega pa nisem nikol zanikov.
Pa se po mojem mnenju je to smiselno samo za motorje z batnim obrockom.

Glede hlajenja je pa vedno treba poskrbet (pri helikopterju zame ni tezav ker je hlajenje zagotovljeno v prekomerni meri)
Glede obrabe pa se to ko dodajamo 30% Nitrometana je koncni ucinek enak --> povecana obraba motorja
Vendar tukaj Nitro metan poveca tesnenje motorja samo z tem ker motor ohlaja. (efekti so podobni kot pri turbini) ...

Za nekaj vec moci in navora na motorju moramo vzeti v zakup povecano obrabo!

LP Roby
Uporabniški avatar
Roby
 
Prispevkov: 5
Pridružen: 28.10.2004, 22:04
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a žuž » 04.03.2005, 16:31

Ni kaj, eni pa res imajo solidno znanje iz motoroznanstva. Me prav zanima, če bi eni znali narisat diagram otto motorja ali dvotaktnega motorja.

L.P. Stane
Uporabniški avatar
žuž
Član
 
Prispevkov: 55
Pridružen: 23.03.2004, 20:55
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a ELO » 04.03.2005, 16:43

ne boš verjel, ampak enkateri znamo narisati in idealnega in dejanskega!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a žuž » 04.03.2005, 22:00

ELO napisal/-a:ne boš verjel, ampak enkateri znamo narisati in idealnega in dejanskega!


Nisem mislil tebe. Po tvojem postu sklepam da veš veliko več, kot samo narisat diagrame. Ciljam pa na enega na tem forumu, ki zna hitro koga razglasiti za bedaka, po njegovih postih pa vidim, hm ...... pa kaj bi govoril.

lep pozdrav Stane
Uporabniški avatar
žuž
Član
 
Prispevkov: 55
Pridružen: 23.03.2004, 20:55
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a matejalex » 01.04.2005, 20:16

ELO napisal/-a:ne boš verjel, ampak enkateri znamo narisati in idealnega in dejanskega!
:lol: kje je pa smisel povečanja prepiha na 2t motorjih?
Alex
Uporabniški avatar
matejalex
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 06.08.2004, 19:00


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov

cron