Hi!
tuki je en link:
http://www.rbinnovations.com/
Pa se ena slikca:
Moderator: MaNe
Roby napisal/-a:Ojla!
Ta turbo pomnilnik kot ga vidis za avomobilcke je cisti radialni pomnilnik ki ustvarja tlak s tem da z vrtenjem fencka potiska zrak od sebe in s tem ustvarja tlak. Turbina kot jo poznamo v pravih atomobilih je pa na istem fencku (z zakrivljenostjo lopatk) tako impeler ki prehaja na radialni fencek in s tem zagotovi precej vecji tlak in bolsi izkoristek. Te turbine so narejene iz dveh turbin. Ena je gnana z izpusnimi plini na drugi strani pa je enaka turbina za ustvarjanje nadtlaka. Pri modelu pa je namesto da je gnana z dvema turbinama na eni strani jermenica.
Normalno modelarski motor sesa gorivo v motor (sesalni podtlak ustvarja bat ki se dvigne proti mestu ekslozije) in to obremenuje motor ker mora ustvarjati se podtlak. V primeru turbo pomnilnika pa zrak prisilno polni komoro. Zmes goriva in zraka porine v sesalno komoro z vecjim tlakom kot pa je sesalna moc motorja in s tem se poveca tlak pod batom in bat se lazje pomika proti mestu eksplozije. Posledica tega je da moramo resonancni izpuh ponovno nastaviti da nam tudi na izpusnem delu povratni valovi resonance povecajo tlak drugace nam vse skupaj uide skozi izpuh, nekaj tega tlaka moramo obdrzati tudi nad batom (pa se sveza zmes goriva uhaja in poveca porabo goriva).
Skratka povecamo samo kompresisko razmerje in s tem moc in navor motorja.
Lahko pskusis motor na niski nadmorski visini (npr. 300m, motor ima vecjo moc), nato pa pskusi na visji nadmorski visini (npr. 1500m, kjer motor nima take moci [zrak je bol redek in zracni tlak je mansi]).
To sem poskusil z mojim modelom helikopterja in se je zelo poznalo.
Sedaj sam gradim svoj turbo pomnilnik ki bo mansi in lazji in ustvaril nekaj vec tlaka kot pa ta za avtomobile.
LP Roby.
ELO napisal/-a:ne boš verjel, ampak enkateri znamo narisati in idealnega in dejanskega!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov