pri nas na klubu danes potekala vroča debata o nastavitvi vplinjača na nitro motorju New Mega ZX-12 Race.
Odpiram to temo, da razjasnimo nekaj pojmov, ki mi niso najbolj jasni ter logični.
Ker se mi je motor, ki sem ga kupil na Serpent Challenge Austria pregreval na cca. 130°C in z odpiranjem zgornje igle nisem dosegel drugega efekta kot, da je avto grgral in zgubljal moč v zgornjih vrtljajih (motor se je sicer ohladil na 110°C).
Od tovarniškega voznika Serpenta (g. Kolfa) iz Nizozemske sem dobil tak odgovor:
By richening the LSN you'll have less heat and possibly better low end power. Because the engine get's less hot you'll be able to lean the HSN again giving you more top end power.
http://www.rctech.net/forum/showthread.php?s=&threadid=27070&perpage=30&pagenumber=696
Meni se do zdaj ni zdelo logično, da bi s spodnjo iglo hladil motor v višjem režimu obratov. Očitno sem se motil
Kolk jaz razumem dosežemo hlajenje kakor s spodnjo tako kot zgornjo iglo vendar je treba najt neko optimalno razmerje.
Torej kolk odpremo sp. iglo (z tem dosežemo boljše hlajenje) tolk lahko zapremo zg. iglo (dosežemo večjo moč pri višjih vrtljajih) Ali ...
Kaj menite vi