Tako, včeraj sem imel srečo z vremenom in čisto progo in sem se lahko še bolj poglobil v nastavitve modela:
- sprememba roll-centra spredaj (3mm podložka): spremeni odzivnost in oprijem. Avto je postal lažji za vozit (beri bolj len) in imel nekoliko manjši oprijem (najbolj vidno pri pospeševanju)
- pritrditev amortizerjev zadaj (srednja pozicija): po pričakovanju slabši oprijem, a lepo kontrolirano drsenje iz ovinkov.
- širši zadnji del (264mm): boljši oprijev v sredini ovinka, zato slabši vhod in izhod (manj zavijanja) iz ovinka
- manj toe-in zadaj (1,5°): mogoče malo premalo, pri menjanju smeri v šikani je zadek bil nekoliko nemiren
- brez sreanskih ojačitev pri motorju: manj oprijema zadaj, boljše zavijanje
- ackerman (širši kot-servo št.1): odličen za zaprte proge (180° ovinki), avto se avtomatsko bolj ustavi na vstopu in zato je lažji vhod v ovinek
Rezultati:
- 3 desetinke na krog hitrejši z 950 (nepredelan motor) kot z Vector-jem 2000 (predelan) !!!
- konstanti krogi (razlika med krogi 1-2 desetinki na krog !!!)
- zadek je v ovinku dobesedno prilepljen, nogoče celo preveč (bo treba malo spremeniti slog - zaviranje, pospeševanje
)
- neverjetno hitra odzivnost v šikanah (nizko težišče)
Če pa še malo zračunamo:
- 3 desetinke na krog
- dirka traja 30min=1800s=128,5 kroga (pri krogu 14s)
- pri krogu 13,7s=131 in nekaj kroga (kar znatno, kajne?
)
Zdaj mi ostane še nekaj malenkosti za preizkušat, potem pa bo OK.
lp
Jernej