Po testu Serpenta 950

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

Po testu Serpenta 950

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 18.04.2003, 11:27

Samo to...ZAKON !!!

Žal sem imel malo časa, a vseeno sem opazil nekaj pomembnih zadev:
- balansiranost modela je proti prejšnjim neprimerno izboljšana, zato je menjanje smeri veliko hitrejše
- zadnji del modela je kot zalepljen na tla (vozil sem s samo 1,5° toe-in)
- novi ležaji so 1. klase
- centax II deluje lepše in bolj konstantno
- menjalnik se ne pregreva in deluje natančno
- kar je pa najbolj pomembno: tudi če set-up ni pravi, je avto še vedno hiter, tako da je za manj izkušene to velik +

NovaMega MS tudi deluje ko urca, tako da nisem zaznal nobenih težav.

Kmalu pričakujem tudi nekaj novosti, zato da bom lahko podal končno oceno testa.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 19.04.2003, 22:53

Po današnjem testu lahko zatrdim. da je avto hitrejši od prejšnjega modela.
Žal pa spet nisem uspel testirati vsega, ker me je ujel dež. :x
Preizkusil sem različne nastavitve camberja, ackermana, višine modela in zaprtosti/odprtosti koles (toe-in/out).
Preostane mi še test amortizerjev, vzmeti, gum...še kar nekaj.

Res najpomembnejša odlika 950 (kar sem znova opazil) je, da gre avto dobro, enostavno z vsakim set-upom, kar se mi še nikoli prej ni zgodilo. :P
Moram povedat, da so bili tudi časi na krog izredno zanimivi. :twisted:

lp

Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 27.04.2003, 12:35

Tako, včeraj sem imel srečo z vremenom in čisto progo in sem se lahko še bolj poglobil v nastavitve modela:
- sprememba roll-centra spredaj (3mm podložka): spremeni odzivnost in oprijem. Avto je postal lažji za vozit (beri bolj len) in imel nekoliko manjši oprijem (najbolj vidno pri pospeševanju)
- pritrditev amortizerjev zadaj (srednja pozicija): po pričakovanju slabši oprijem, a lepo kontrolirano drsenje iz ovinkov.
- širši zadnji del (264mm): boljši oprijev v sredini ovinka, zato slabši vhod in izhod (manj zavijanja) iz ovinka
- manj toe-in zadaj (1,5°): mogoče malo premalo, pri menjanju smeri v šikani je zadek bil nekoliko nemiren
- brez sreanskih ojačitev pri motorju: manj oprijema zadaj, boljše zavijanje
- ackerman (širši kot-servo št.1): odličen za zaprte proge (180° ovinki), avto se avtomatsko bolj ustavi na vstopu in zato je lažji vhod v ovinek

Rezultati:
- 3 desetinke na krog hitrejši z 950 (nepredelan motor) kot z Vector-jem 2000 (predelan) !!!
- konstanti krogi (razlika med krogi 1-2 desetinki na krog !!!)
- zadek je v ovinku dobesedno prilepljen, nogoče celo preveč (bo treba malo spremeniti slog - zaviranje, pospeševanje :lol: )
- neverjetno hitra odzivnost v šikanah (nizko težišče)

Če pa še malo zračunamo:
- 3 desetinke na krog
- dirka traja 30min=1800s=128,5 kroga (pri krogu 14s)
- pri krogu 13,7s=131 in nekaj kroga (kar znatno, kajne? :twisted: )

Zdaj mi ostane še nekaj malenkosti za preizkušat, potem pa bo OK.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov

cron