Razlike

Vprašanja in odgovori za začetnike ......

Moderatorji: nitro-s, Lojz

Razlike

OdgovorNapisal/-a fenix » 15.01.2006, 21:34

Zdravo!

Sem začetnik glede avtomodelarstva in me zanima, kakšne so vozne sposobnosti - razlike med 2WD in 4WD?

Hvala za odgovore!
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a Scythe » 16.01.2006, 09:18

razlika je kar velika!!!!
-s sloveniji se je ohranilo zelo malo avtov na 2wd,lastniki avtov 2wd se odločajo za kakšne kit komplete na avto nadgradijo na 4wd kar nudi dosti več oprijema skozi ovinke!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a fenix » 16.01.2006, 16:28

Hvala za odgovor!

Zanima me še, če se da vsak 2WD 1:10 avto nadgraditi na 4WD ali samo določene? :roll:
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

2, 4 wd

OdgovorNapisal/-a Nightwish » 16.01.2006, 16:30

No jaz sem lansko leto začel z avtomodelarstvom in sem se spraševal isto takrat. :D Na pridobljenih izkušnjah pa ti lahko povem da:

2WD: ponavadi imajo avtomobili pogon na zadnja kolesa. Kar pa pomeni da je avto v ovinkih zelo občutljiv. Biti moraš nežen s komandnimi ročicami saj ti ob prevelikem sunku (gas ali zavijanje) avto obrne :(

4WD: Ko nekaj časa voziš avto na 2wd si potem bistveno hitrejši ko predelaš svoj model na 4wd. Ob istopu v ovinek lahko mirne volje dodaš gas brez da bi te zavrtelo. Nasploh se avto veliko lepše obnaša :)
potem pa je seveda tudi odvisno od nastavitve lege avtomobila, nastavitev amortizerjev, višina podvozja, koti koles itd itd :roll:

No na kratko je to to :D
če sem pa še kaj pozabil naj me kdo popravi

LP, GREGA
Uporabniški avatar
Nightwish
Naš človek :)
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 28.04.2005, 21:16
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

OdgovorNapisal/-a fenix » 16.01.2006, 16:34

Hvala, ampak ali se da vsak avto predelati v 4 WD al isamo nekatere( govorim za 1:10)? :D
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a MaNe » 16.01.2006, 16:46

Samo določene.

Imajo pa dandanes že skoraj vsi 4WD.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a fenix » 16.01.2006, 16:50

Hvala za odgovor! :D
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a bc » 16.01.2006, 17:01

zivjo

jaz ti bom pomagal se malo slikami, ki povejo vec kot 1000 besed :D

No pa si oglejmo:

2WD zadaj:
Slika
Zadnji del avta v ovinku običajno zdrsi, zato je potrebno smer nekoliko popraviti tako, da obrneš kolesa v smer drsenja. Če ga pravočasno "uloviš" se lahko iz ovinka s primernim dodajanjem plina precej hitro odpelješ v pravo smer, a še vedno je to v primerjavi z desnima primeroma dosti težje pa tudi nekoliko počasneje.

2WD spredaj:
Slika
V primerjavi z zadnjim pogonom je sprednji dosti lažje obvladljiv. Pogonska kolesa sama vlečejo avto iz ovinka, zato popravljanje smeri ponavadi ni potrebno, to pa pomeni, da si "voznik" lahko privošči tudi kakšno napako pa ta le ne bo tako usodna.

4WD:
Slika
Kar se tiče lahkote upravljanja avta v ovinkih je to najboljša rešitev. Ponavadi avto zelo nadzorovano drsi skozi ovinek in res moraš biti precej prehiter, da se stvar slabo izteče. Hitrosti vožnje skozi ovinek skorajda ne gre primerjati z obema variantama 2WD pogona, saj je lahko precej večja.



Kaj vec si lahko preberete na: http://geocities.com/tomazdobnikar/index.htm , kjer ima res veliko stvari lepo razlozenih.

LP Miha
LP Miha
Uporabniški avatar
bc
Član
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 04.01.2006, 21:26
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a fenix » 16.01.2006, 20:10

Dober forum!

V zelo kratkem času sem skoraj postal profesor glede teh stvari :D

Vsem pa najlepša hvala! :D
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 16.01.2006, 21:55

O šment, kaj ta naša stran še stoji? :lol: No, sej res da je stara, samo nekatere stvari so pa začetnikom še vedno v pomoč (če jo najdejo seveda) :D .

No, to s temi slikami bo kar res. Kar se pa predelav 1:10 2WD na 4WD tiče - danes so res skoraj vsi modeli že opremljeni s 4WD. Tudi če bi že imel 2wd, bi bila predelava praktično nemogoča, ker vsaj jaz še nisem slišal za "kite", s katerimi bi nadgradil 2wd 1:10 avto v 4wd. Lahko pa se česa takega lotiš sam, če si mojster in bi ti bila taka predelava izziv :D

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Scythe » 16.01.2006, 22:00

ALEŠ!!!!
-kit za mantuo ECO 2wd
-ga ne poznaš!!!
-cena mislim da je okrog 18.000sit
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a fenix » 16.01.2006, 22:03

točna cena: 16.900 sit.
sem pogledal :lol:
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 16.01.2006, 22:26

malifant napisal/-a:ALEŠ!!!!
-kit za mantuo ECO 2wd
-ga ne poznaš!!!
-cena mislim da je okrog 18.000sit


Poznam poznam, jaz sem v zgornjem postu govoril za 1:10 :wink:
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a fenix » 21.01.2006, 20:31

Evo...komaj sem dobil odgovore na prvo vprašanje, pa vam že zastavljam drugega :D .

Kaj je razlika med jermeni in kardanom( isto za elektro 1:10). To se nanaša na cestne on-roade.

Hvala!
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a Scythe » 21.01.2006, 22:02

ti kot začetnik v sami vožnji ne boš občutil razlike :
-moje mnenje je tako :
-avto na jermen je zelo dober saj mu jermeni omogočajo mirno vrtenje !!
-kardan izvrstno za začenika saj je vse zaprto in nikamor ne more prit svinarija s tem pa se tudi prepreči pobiranje zobnikov ki jih potem seveda moraš menjat!!!
-v osnovi ti priporočam avto na kardan ker jermene moraš menjavat sploh ko je podlaga vožnje umazana !!

-vse to govorim izključno za 1:10 ELEKTRO za druge kategorije pa nevem !!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a fenix » 22.01.2006, 09:56

Ok, hvala.
Ravno prav, saj sem ravno včeraj kupil avto na kardan :D
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a fenix » 22.01.2006, 10:09

Ne se jezit :D
Meni pride prav vsak nasvet. Imam tudi kolega, ki se dobro spozna na to.
Vi kar povejte svoje mnenje 8)
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 22.01.2006, 14:00

Držite se teme, med seboj pa obračunajte po pm, sicer bo treba brisat poste...

No, da se jaz napisem razliko -KARDAN/JERMEN

Da bi se čutilo kaksno ogromno razliko razliko pri voznji ne drzi. S kardanom imaš morda samo obcutek, da je pospešek oz. sprememba na plinu bolj direktna kot pri jermenu. Se pa sliši, ali ima avto kardan ali jermen. Ponavadi je z jermenom skoraj neslišen, s kardanom pa malenkostno šumi (govorim za najboljse modele). Če imaš kaksen "low budget" Tamiyo, bo kardan precej bolj glasen kot je to običaj.
Danes torej kaksne razlike ni, kaj lepše teče (jermen ali kardan). V bistvu gre pri izbiri bolj za lasten okus, kaj se ti bolj dopade.
Edino voznja po svinjariji gre morda manj v prid jermenu, ker je bolj izpostavljen da med zobčke ujame svinjarijo. Samo to spet "malo bolj". Nikakor ne pomeni, da bos potem po vsaki voznji po umazanem menjal jermene. Recimo po lastnih izkusnjah jermeni zdrzijo izjemno dolgo - pri mojem Axisu2 sta jermena zdržala skoraj dve polni sezoni (nase in avtrijske tekme) - pa se nista strgala, le zobcki niso bili vec tako ostri...

Torej, izbira je tvoja :wink:
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Scythe » 22.01.2006, 14:35

dobnikarA : lepo si to napisal da je pri tekmovalcih zgolj lasta odločitev kardan/jermen saj tekmovalci vozijo po pistah kjer pa svinarije skoraj nebi smelo biti !!!!
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 22.01.2006, 14:46

Mogoče še replika z moje strani. Najprej sem vozil kardan, nato pa jermen. Oba imata svoje dobre in slabe lastnosti kar se tiče vzdržljivosti. Sicer pa so danes že serijski jermeni tako dobri, da se zlepa ne strgajo. Meni je zagrablo kamen (beri skalo) v pet dni star avto (jermen). Jermen je ostal popolnoma cel, pobralo pa je zobnik jermena. Zamenjal zobnik in gasa. Danes in včeraj sem vozil po parkirišču, polnem umazanije, kamenja ipd., pa nič, samo avto je bil potem nekam čudno sivkaste barve (2mm praha in peskovnik v avtu). Po mojem je tako: če natrofiš pač natrofiš, naj bo kardan ali pa jermen.
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

Naslednja

Vrni se na Pomoč začetnikom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron