1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

Vprašanja in odgovori za začetnike ......

Moderatorji: nitro-s, Lojz

1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 22.04.2008, 20:26

Pozdravljeni!

Imam problem z nastavljanjem motorja pri novem avtu DEZERT KING. Motor je krasno vžgal peljal sem počasi približno polovico tanka. Avto se je peljal lepo samo pospeški niso bili bog ve kaj. Sem predvideval, da je to zato ker je bil motor nastavljen na vtekanje. No potem pa sem hotel nastaviti motor bolj na fino in vse zaj... Ker v navodilih ne piše osnovnih nastavitev vijakov jaz sem pa zgubil orientacijo sem na karburatorju nastavil takole vijak L 1,25 obrata in H 1,5 obrata od popolnega zaprtja vendar tudi sedaj avto ni vozen. Problemi so sledeči:
-motor pri dodajanju plina naredi moooooaaaaa.. in crkne
-motor po petih sekundah crkne pa tudi če ne dodajam plina
-motor bolje deluje z zaugom kot brez
-motor se težko vžiga
Prebral sem literaturo o podobnih motorjih in vse mi je jasno vendar začetno izhodišče je prižgan motor kar pa pri meni ni. Mimogrede motor se ni nikoli zelo segrel in ni možno da je pregret. Svečka je zalita vendar ne morem pomagat. Prosim dajte mi kakšen pameten nasvet. Vem, da sem sam kriv ker nisem pustil pri miru. Help....
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 00:46

Mimogrede v literaturi sem opazil, da za vtekanje motorja ne smeš uporabljati sintetičnega olja. Jaz pa uporabljam sintetično olje castrol TTS v razmerju 1:50 ker tako piše na škatli. Bencin pa 98 oktanski.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 01:23

Pregledal sem karburator in opazil, da je tesnilo med (kolenom karburatorja) in karb. mokro. Zato sem na novo zategnil vijaka med cilindrom in kolenom karb. in vijaka med kolenom karb. in samim karb. . Sedaj upam na pozitiven rezultat. Poročam jutri.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.04.2008, 07:07

no, poročaj!
sicer pa dosti o nastavljanju motorjev vesta uporabnika a.d.p. in rokec.
tudi meni sta na tekmi uspešno nastavila motor.

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 16:16

Lep pozdrav! S pritrditvijo fergazerja sem dosegel, da sta sedaj pri avtu vžig in prosti tek brezhibna, vendar avto pri dodajanju plina še vedno zamori in crkne. Nato sem pogledal še vijaka za cilinder. Bila sta dovolj pritrjena. Nato sem zamenjal svečko, potem pa še 95 oktanski bencin in dal drugo olje. Vendar rezultat je še vedno isti. Pregledal sem, če je kje stisnjena cevka, nato sem zamenjal cel fergazer s kolenom vred, od zenoah motorja, in rezultat je še vedno isti.Pri menjanju fergazerja sem opazil, da je bilo tudi tesnilo cilinder- koleno fergazerja mokro, vijakov H in L pa nisem hotel obračati, ker je bil fergazer od zenoaha že nastavljen, pa tudi mislim, da v tem ni problema. Da zaključim; avto mi lepo vžge, vendar mi ga pri pospeševanju zamori in crkne, v bistvu sploh ne morem pospeševati. Prosim še za kakšen nasvet ali idejo za pomoč. Hvala vnaprej!
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a rokec » 23.04.2008, 16:54

Ni nujno, da je težava v motorju. Najprej z ugasnjenim motorjem z roko porivaj avto po tleh. Vse mora teči gladko. Preveri diferencial in zavoro. Tile desertni kingi so ponavadi polni šlamparije.
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a rokec » 23.04.2008, 17:06

Pa še to.

Priporočam uporabo izključno sintetičnih olj. Po mojih izkušnjah SILKOLENE Comp 2 Plus SX.

http://www.motoshop-tramas.si/olje-silk ... p-476.html

Mešanica 2%. Odsvetujem uporabo Castrol TTS in Motul 800. Svečka NGK.
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 20:38

Ja, hvala za svetovanje. Ko avto porinem, brezhibno prosto steče, zavoro sem že na samem začetku poštimal, sem dal federčke med krtački, tako da deluje brezhibno. Kar se tiče olja, sem na začetku uporabil TTS, ki je sintetično olje visoke kvalitete, pozneje pa sem uporabil olje STIHL, ki ni bogve kaj. Rezultat je bil enak.

Danes sem probal z odstranjenim lulčkom od celotnega izpuha, testiral pretok cevk do fergazerja, probal brez zračnega filtra, pregledal iskro in s Čurom nastavljal igle H in L, vendar vse zaman. Če so kolesa dvignjena in počasi pospešujem, ga lahko nekako spravim do končnih vrtljajav, vendar ga vsakršno malce obremenjeno pospeševanje zamori. Čur pravi, da nekako ne dobi dovolj goriva, da izpuh ni dovolj masten. Zmankuje mi idej prosim, če lahko še kakšno mnenje. Hvala že vnaprej.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a rokec » 23.04.2008, 20:50

Takole na hitro nasvet. Zamenjava celotnega motorja skupaj z vplinjačem in zračnim filtrom. Žal, sem to že videl.
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 21:15

Ja ena možnost je. Sprašujem pa se kaj je vzrok za nepravilno delovanje takorekoč novega motorja in ali je možno, da je napaka tovarniška in kaj točno je potem narobe. Nočem metati slabe luči na same proizvajalce avtomobila, prej bom izčrpal vse svoje znanje in znanje okolice, da bi odpravil napako. A mi lahko malo bolje razložiš to, ko si rekel: "To sem pa že videl." Hvala že vnaprej.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a rokec » 23.04.2008, 21:37

Gospod Čur je eden izmed tistih, ki ima najdaljši modelarski staž. Še posebej pa ker gre za bencinske motorje.Če ti on ni mogel pomagati, potem tvojemu motorju ni pomoči. Žal.

Sprašuješ kaj pomeni videl? Enemu izmed novopečenih začetnikov se je zgodilo popolnoma enako. Žal ni bilo druge pomoči, kot zamenjava celotnega motorja.... pa ne samo to, še amortizerjev, pa zavore itd, ipd.....

Veliko sreče.
Uporabniški avatar
rokec
Naš človek :)
 
Prispevkov: 263
Pridružen: 09.11.2002, 20:39
Kraj: Gorica pri Slivnici

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 23.04.2008, 22:45

Po Čurovem nasvetu sem se za jutri dogovoril z Matjažem Jurkovičem, ki kot mehanik svojemu sinu že desetletje skrbi za kart, tako da se sin vozi v sami špici slovenske kart scene. Po vseh teh probah, ki sem jih naredil, lahko mogoče od njega pričakujem zaključni sklep ali morda rešitev problema. Poročam jutri popoldne.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 24.04.2008, 22:46

Lep pozdrav!

Sestanek z Matjažem Jurkovičem je zaradi njegove časovne stiske žal prestavljen na ponedeljek, vendar:

Danes sem na avtomobilu zamenjal celotni fergazer z rezervoarjem od marderja . In kar je najpomembneje, zamenjal sem tudi tesnila. Vzel sem jih od zenoah motorja. Na pogled so bila videti debelejša in širša. In glej ga zlomka, avto prvič v njegovem življenju ni zamorilo pri dodajanju plina. In prvič se je iz izpuha tako lepo gosto kadilo. Avtu sem dodajal plin na mestu seveda, saj sem moral zraven držati rezervoar od FG-ja. Nato sem zamenjal samo originalen rezervoar z FG-jevim, fergazer pa sem še vedno pustil FG-jev. Avto je tudi z original rezervoarjem deloval brezhibno. Nato sem spakiral in se odpravil na progo. Prvič v življenju peljal z normalnim glasom in gostim dimom za seboj. Vendar to je trajalo samo kakšnih sedem minut. Nato pa je avto z naraščanjem temperature (delovne, seveda, saj sem avto peljal zmerno hitro, ker še ni čisto utečen) začel izgubljati bel dim iz izpuha,izgubljati moč in pridobivati mukajoč glas. Vse te moje izkušnje so bile zame dovolj, da mi je kapnil vzrok za takšno delovanje avtomobila.

Moja ugotovitev je sledeča:

-Iz stika koleno-cilinder in koleno-fergazer mi vleče zrak v motor

1). VZROKI za nastanek težave:

- premočno pritrjevanje vijakov, ki pritrjujeta koleno fergazerja na cilinder
- premočno pritrjevanje vijakov, ki pritrjujeta koleno fergazerja in fergazer
- plastično koleno fergazerja
- tanka in ozka tesnila

2). POSLEDICE

-ukrivitev plastičnega kolena fergazerja in s tem prepuščanje zraka v notranjost

3). ANALIZA

-Na sliki prikazujem potek sil zaradi vijakov, ki povzročajo strižne napetosti v plastičnem kolenu, in s tem deformacijo le-tega
Slika
-Na naslednji sliki so prikazana teoretična mesta, kjer naj bi nastajal razmik. To delno dokazujejo tudi moji madeži na tesnilih. Levo je tesnilo cilinder-koleno, v sredini koleno-fergazer in desno fergazer-zračni filter
Slika
-Nadalje sta prikazani krivulji, ki prikazujeta posplošeni deformacijski liniji kolena fergazerja.
Slika
Slika

Torej to je moje mišljenje, ki pa še ni dokazano . Nadalje sem se odločil, da bom kupil nova tesnila od zenoah motorjev in sicer za vsako stično mesto nameravam dodati dvojno tesnilo. Vijake pa bom probal priviti ravno prav močno, da bodo še opravljali funkcijo pritrditve, vendar kar z najmanjšim možnim deformiranjem plastičnega kolena. Prosim za vaša mnenja in pripombe.

Ko bom svoje mišljenje dokazoval v praksi,(takoj ko dobim tesnila) vam bom sporočil rezultat.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a Rooster » 25.04.2008, 18:08

Lep pozdrav še zadnjič na to temo!

Danes sem naredil naslednje stvari.

Najprej sem na avtu odstranil koleno in fergazer. Nato sem dal na ravno površino brusni papir. Na papir sem postavil koleno fergazerja in ga zbrusil na obeh straneh. S tem sem izravnal površino deformiranega kolena. Nato sem iz lepenke izrezljal nova tesnila. Vse skupaj sem pritrdil na avto vendar pazil, da nisem preveč privil vijake. Nato sem šel vozit. Avto dela sedaj brezhibno. Lp.
Rooster
Novinec
 
Prispevkov: 24
Pridružen: 25.10.2005, 11:29
Kraj: Novo mesto

Re: 1:5 DEZERT KING MOTOR TEŽAVE

OdgovorNapisal/-a jure95 » 26.04.2008, 07:46

Super da si ga zrihtal!!! :mrgreen: :mrgreen:
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal


Vrni se na Pomoč začetnikom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron