Napisal/-a Lojz » 30.03.2010, 14:57
Če ti motor vgasne pri polnem gasu (obratih) je možno, da imaš prerevno mešanco (zgornja igla preveč zaprta). V takem primeru v visokih turah motorju primanjkuje goriva in če nima kaj zgorevati pač vgasne. To je mega slabo, ker je takrat mazanje praktično nula in to pri maksimalnih obratih.
Druga možnost je, da imaš nekje na motorju ''luknjo'' oz. ti nekje na kakšnem tesnilu vleče zrak, glede na to, da je motor star dve leti. Ko motor normalno deluje je v njemu podtlak manjši kot pa, ko polno odpreš uplinjač in se polno zavrti. Takrat ti lahko potegne zrak tudi skozi kako poškodovano tesnilo ali sprednji ležaj in ti to povzroča težavo.
To sta samo dva od možnih vzrokov, glede na to kaj si opisal. Drugače pa je zadevo potrebno pogledat v živo.
LPL
Xray-REDS-Sanwa