matavž12 napisal/-a:Ja saj mislim uzet plus 4 team ki je se tovarnisko predelan in ga vozijo tovarniski vozniki od novarossija.Tora nero mi ni uredo ker je 7 kanalen in res precej pije .Kako je pa kaj vzdrzliv motor,koliko litrov zdrzi na ojnico ter kako dovgo se da voziti z enim tankom??
matavž12 napisal/-a:Kako je pa to,ali je motor ze v osnovi z navadnimi(zeleznimi)lezaji?Ali sami uporabljate ta motor?Po tem bi lahko rekli da je motor konkurencen tudi drugim znamkam.Katero gorivo (25%) bi blo pa najbols uporabljat za ta motor?
Andraž napisal/-a:matavž12 napisal/-a:Kako je pa to,ali je motor ze v osnovi z navadnimi(zeleznimi)lezaji?Ali sami uporabljate ta motor?Po tem bi lahko rekli da je motor konkurencen tudi drugim znamkam.Katero gorivo (25%) bi blo pa najbols uporabljat za ta motor?
pLUS 4 navadni ležaji, PLUS 4 TEAM isti motor zadnji keramični ležaj-to je bistvena razlika med tema dvema motorjema.z obema se da zmagovati na tekmah, odvisno je od voznika ne od motorja. Keramični ležaji so bolj za cesto, kjer se motor res vrti visoko, za off road jst osebno mislim da niso nujni, samo dodaten strošek, keramični ležaji so tud velik bolj občutljivi.
Nove in stare motorje je pred vžigom priporoćljivo segreti ali z grelnim fenom ali z grelcem za motor.. Manj stresno za motorje,daljša življenska doba-preizkušeno.
Kar se goriva tiče, 25% čez glavo, važno da je kvaliteten.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov