Zaviranje

Vprašanja in odgovori za začetnike ......

Moderatorji: nitro-s, Lojz

Zaviranje

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 27.01.2012, 14:22

Hoj!

Fantje (in punce?), zanima me, ali pred ostrimi ovinki zavirate z uporabo zavore (pritisk naprej), ali imate motorje/reglerje nastavljene tako da ko spustite "plin" motor avtomatsko zavira?

LP,
Miha
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a mihah » 28.01.2012, 12:12

Za tekmovalno vožnjo po majhnih progah ne zavrem niti 1x. Vedno nastavim ustrezni "drag brake". Zaviranje uporabim le, če se pred mano kaj kritičnega dogaja...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a Lojz » 28.01.2012, 16:49

Načeloma se ''drag brake'' uporablja zelo malo ali pa nič, ker s tem dodatno pripomoreš k gretju motorja vsakič, ko spustiš ''gas''. Še posebej se to pozna v vročih poletnih dneh, ko še kako rabiš ''hladen'' motor. Jaz osebno ne uporabljam te funkcije (0), in načeloma na progi povprečno zaviram 2-3 krat (zavisi od postavitve) ostalo mi zadostuje zaviranje samih sprednjih koles, ko jih postavim počez v ovinku.

Volker (zmagovalec lanskoletne serije ETS) vozi ''drag brake'' 0 na modifide motorjih! Tudi ostali najboljši vozniki uporabljajo 0-5%. Če že uporabljaš to funkcijo jo je smiselno na zelo zaprtih progah, kjer bi pogosto moral iz gasa na zavoro in s tem izgubljal ''čas'' :--D

LP, Lojz
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 29.01.2012, 22:51

Hvala! Bo treba vadit, pa stestirat obe opciji - trenutno drag itak nimam (stock TT01 motor in regler).

Je pa zanimivo, da ti avto dovolj zaustavi v ovinkih ze samo trenje koles - pri meni se pojavi podkrmarjenje... (ampak to so pa ze nastavitve avta...)

LP,
Miha.
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 29.01.2012, 23:00

Jaz sem do sedaj vozil vedno z kar velikim drag breaku. Vendar to ni njabolje in se počasi odvajam in ga uporabljam čedalje manj. Vožnja je enostavno bolj tekoča, če ne zaviraš preveč. Hitjeje je, če vzameš ovinek bolj na široko in manj bremzaš, kot pa obratno.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 29.01.2012, 23:07

rc schumacher napisal/-a:Hitjeje je, če vzameš ovinek bolj na široko in manj bremzaš, kot pa obratno.


Hecno, moja ugotavljanja so pa drugacna. Da je voznja hitrejsa (2s na krog) ce grem pocasneje in bolj po liniji kot hitreje in bolj naokrog zaradi hitrosti. In to pri avtu, ki niti ni tako zelo hiter.

LP,
Miha.
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Zaviranje

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 29.01.2012, 23:22

Malo smešno sem napisal... Mislil sem, da začneš ovineg iz zunanjega roba (na široko) v srednji fazi ovinka greš kar se, da na notranjo potem pa odvisno kako se proga nadljuje.
Za lažjo predstavitev sem nekaj na hitro narisal. Rdeča črta pomeni zaviranj zelena pa gas.
Slika

Za moje pojme je pot kjer zčne ovinek bolj na široko hitrejša.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje


Vrni se na Pomoč začetnikom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron