SERPENT?

Vprašanja in odgovori za začetnike ......

Moderatorji: nitro-s, Lojz

SERPENT?

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 14.12.2003, 10:25

Ker bi rad prestopil iz ladijskega modelarstva 15ccm k avtomobilskemu, bi rad čim več informacij glede avtomobilov SERPENT. Najbolj me seveda zanimajo cene novega modela in pa kak je z motorji in pa seveda kakšne hitrosti dosegajo ti modeli.

Ali ima SERPENT tudi kakšno domačo stran???

Hvala za vse informacije.
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 14.12.2003, 10:35

Ogromno informacij na temo serpentovih avtomobilov lahko najdeš na forumu, malo poglej aili uporabi funkcijo ISKANJE.

še več informacij pa najdeš na:

http://www.mytsn.com

in

http://www.serpent.at

lp
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 14.12.2003, 10:55

Najlepša hvala za linke.

Forum pa sem že neštetokrat prebral.
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a AndrejG » 14.12.2003, 12:35

Po kratkem ogledu se nekako nagibam med SERPENT 710 in SERPENT 835.
SERPENT 710: 4WD - 471,74EUR
SERPENT 835: 2 gang 4WD - 481,34EUR

Ali je v takem kompletu že vse razen motorja pa RV naprave??

Zelo draga zadeva :? Treba še bo malo šparat :(
LP, Andrej
Uporabniški avatar
AndrejG
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 06.06.2003, 12:52
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 14.12.2003, 12:46

V takem kompletu je v bistvu samo goli avto... vso potrebno elektroniko, servomotorje, motor,.. pa je potrebno še dokupiti, razen če ni posebaj navedeno da so te zadeve zraven.

lp
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 14.12.2003, 13:53

Modele Serpent dobiš tudi pri slovenskem distributerju Top-modeltehnik. Zelo ugodne novoletne akcije modelov 705, 710, 950, 950R in motorjev NovaMega ter ostalega modelarskega pribora !!!

Med modeloma 710 in 835 bi ti nekako raje svetoval 710 (1/10 200mm), ker je ta razred veliko številčnejši pri nas in v tujini, pa še stroškovno bolj ugoden.

Top-modeltehnik
tel.: 05/3300173

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a AGuRu » 14.12.2003, 14:10

Zivjo,

Bolj na kratko:
Oba avta sta najvisji rang v posameznih kategorijah, zato torej taka cena. Pri nas je kategorija 1/10 nitro se kar dobro razsirjena, kategorija 235 pa vedno bolj upada. Pomojem zaradi nazadovanja tehnologije, oziroma povisanja tehnologije pri drugih avtih. Splaca se kupiti 1/10, ker bos imel boljse moznosti za vse.
Trenutno imajo v top modelu razne kombote, kjer dobis zraven skoraj vse za voznjo.se splaca pogledat.

lp, matej
AMK vrhe Sežana
http://www.amklub-vrhe.si
Uporabniški avatar
AGuRu
Naš človek :)
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 11.11.2002, 14:19
Kraj: Sezana

OdgovorNapisal/-a Čur » 14.12.2003, 21:58

Smatram, da sta oba modela serpenta, tako 705 kot 835, prezahtevna za začetnika. Avti so pač vrhunski tekmovalni modeli.
Prej bi svetoval kaj enostavnejšega z manj zahtevnim motorjem. Probaj pri Mibu, avtomobili znamke Protech.
http://www.protech.be
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a mihah » 14.12.2003, 22:04

Se opravičujem, čeprav je offtopic pa mogoče vseeno vredno razmisleka.

Kakor opažam ljudje hočejo najboljše al pa glih tolko da je, kupljeno rabljeno za sitne pare. Vmes pa praktično nič. Pojem kaj je to soliden model izgleda slovenski avtomobilski modelarji ne poznajo. Meni se zdi to res ne malce, ampak precej čudno.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 14.12.2003, 23:29

mihah napisal/-a:Se opravičujem, čeprav je offtopic pa mogoče vseeno vredno razmisleka.

Kakor opažam ljudje hočejo najboljše al pa glih tolko da je, kupljeno rabljeno za sitne pare. Vmes pa praktično nič. Pojem kaj je to soliden model izgleda slovenski avtomobilski modelarji ne poznajo. Meni se zdi to res ne malce, ampak precej čudno.


Pod to se takoj podpišem :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.12.2003, 08:19

po moje da je bistvo problema v tem, da so serpentovi avti, ki so v teh razredih top modeli svetovne elite, enostavno prepoceni!!!!

če bi bili avti dražji, bi bili "nedosegljivi", tako pa vsak že na začetku da raje 50jurjev več in ima top avto! 50kSIT niti ni neka razlika, nedosegljiva večini.... če pa bi ta razlika bila 100 jurjev, potem bi definitivno bilo več srednjega razreda na pistah........

je pa res da so užitki, ko do konca zahodiš kak sfriziran motor na avtu,katerega sestavni deli tako moč tudi prenesejo, neprimerljivi s počasnim cijazenjem s kakim razmahanim šrotom...
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.12.2003, 09:55

Mislim, da je vzrok tudi v tem, da bi mnogi radi nadomestili pomanjkljivosti v vožnji tako, da nabavijo vrhunski material, kar pa seveda ne gre.
Dejstvo pa je, da so modeli Serpent proti ostalim modelom srednjega ranga (pre)poceni.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.12.2003, 10:16

SERPENT napisal/-a:Mislim, da je vzrok tudi v tem, da bi mnogi radi nadomestili pomanjkljivosti v vožnji tako, da nabavijo vrhunski material, kar pa seveda ne gre.


lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....

vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!

hmmmmm.......
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 15.12.2003, 11:25

ELO napisal/-a:
SERPENT napisal/-a:Mislim, da je vzrok tudi v tem, da bi mnogi radi nadomestili pomanjkljivosti v vožnji tako, da nabavijo vrhunski material, kar pa seveda ne gre.


lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....

vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!

hmmmmm.......


To pomeni tudi več vloženega časa za pripravo avta več znanja ki je za to nujno potrebno več izkušenj za delo z "sfriziranim " motorjem in če pa manjka znanje in ni iskušenj na "povpračnih" avtih in motorjih potem je učenje na špici pač drago in neefikasno

Rezultati dirk v našem prvenstvu nesporno kažejo na to da imam ptav :!:





.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Jaro » 15.12.2003, 11:39

Kaj pa če bi ločili vrhunski avto od vrhunskega motorja?

Moje skromno mnenje je, da se je lažje naučiti dobro voziti z dobrim avtom in slabšim oz. povprečnim motorjem, kot pa s katero koli drugo kombinacijo motorja in avta.

To pa, da so Serpentovi avtomobili relativno zelo poceni, je za začetnika samo plus.
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.12.2003, 14:59

ELO napisal/-a:lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....

vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!


To kar si napisal, drži, težava je v tem, da to zazna samo zelo zelo dober tekmovalec.
Tudi najboljši model je lahko slab, če ga ne znaš pravilno "uporabljati".
Stavit grem, da bi večina tekmovalcev vozila z motorjem, pripravljenim za evropsko ali svetovno prvenstvo, dosti počasneje kot z navadnim.

Največji faktor so še vedno "prsti" in znanje priprave modela, česar pa ne more odtehtati niti najboljši material. To je dejstvo!

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.12.2003, 15:27

aja, pozabil sem eno bistveno bistveno zadevo!!!!!!

namreč, kaj želi tale naš modelar.

tekmovati in uspešno nastopati v omenjeni klasi v DP ali morebiti celo na kakem mednarodnem tekmovanju ali zgolj nažigati na rokometnih igriščih brez kakršnekoli narisane proge samo da ropota in se UUUAAAUUUU suče na mestu!

vse kar jaz govorim govorim na nivoju dp ali mednarodnih tekem, saj se udeležujem teh, medtem ko osmic na parkplacu za hišo ne rišem..........

v našem DP je v skupni uvrstitvi kategorije 200mm TC prvi avto ki ni serpent šele na 8. ali 9. mestu, predhodna mesta so pripadala različnim izpeljankam serpenta! serpent ima recimo vsa 1., 2. in 3. mesta na posameznih tekmah!

dejstvo je, da je lahko dober voznik s slabšim avtom boljši kot slab voznik z dobrim vrhunskim avtom, a to je v DP izjema kot pa pravilo!

sam imam raje, da je tehnika pred menoj in da ji jaz sledim, kot pa da imam avto, ki ga po petih minutah preštudiraš in prerasteš! tako pač jaz gledam na rast!
recimo tipičen primer; na volanu imam servo, ki ima hitrost 0.06sec/60stopinj. in lažje mi je ta servo sprogramirati tako da ima 0.08sec/60st, kot pa iz serva ki ima serijsko 0.12s/45stopinj izvleči pa magari 0.1sec/60st, ker je to nemogoče! Razumete kaj hočem povedati?

enako je z motorjem, lažje je z močnim motorjem pospeševati tako kot pospešuje manj močen motor, medtem ko je z manj močnim motorjem nemogoče pospeševati tako kot z močnejšim!

pa močan motor imeti na avtu, katerega diferenciali, menjalniki, polosi,... ne prenesejo je tudi bezveze, a ne???? kar se napredovanja tiče, hehe

o on-power nastavitvah in stilu vožnje, ki bi mi jih kdo na tem mestu mogoče lahko očital tu ne bi, ker je beyond!


vem da je forum namejnen tako nažigovalcem kot tekmovalcem, jaz pač gledam na to res malenkost bolj resno kot kdo drug in so zato različni pogledi!

resnica je tudi ta, da za tiste, ki nimajo pojma o pojmu in se jim ne da vlagati znanja in časa v avto, je bolj primeren enostaven nezmogljiv avto, saj dopušča več napak v vožnji, ki pa je seveda počasna oziroma da bom natančnejši, počasnejša je!
jaz užvam v tem da avto nastavim tako, da ima vse odmike v 5stotinkah milimetra. in užitkov z avtom, ki ima že nov 1stopinjo zračnosti v vseh oseh kolesa pač ne bi dosegel! poleg tega se še razlike ne poznajo, ker je vse v zraku in se še naučiti nič ne moreš!




evo, tu končujem! tako je moje razmišljanje! in zaradi tega razmišljanja sem kot prvi avto kupil golda z najhujšim motorjem ops, ne pa hrošča! pač da sem imel tehniko na vrhuncu....

ipak pa sem nesposobnež, tako da glejte na ta post bolj tko, pač, zamislite se ob njem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.12.2003, 15:36

SERPENT napisal/-a:
ELO napisal/-a:lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....

vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!


To kar si napisal, drži, težava je v tem, da to zazna samo zelo zelo dober tekmovalec.
Tudi najboljši model je lahko slab, če ga ne znaš pravilno "uporabljati".
Stavit grem, da bi večina tekmovalcev vozila z motorjem, pripravljenim za evropsko ali svetovno prvenstvo, dosti počasneje kot z navadnim.

Največji faktor so še vedno "prsti" in znanje priprave modela, česar pa ne more odtehtati niti najboljši material. To je dejstvo!

lp
Jernej


tekmovalec da mora biti zelo zelo zelo dober da to zazna???????

prej bi rekel da je tekmovalec (aha, spet smo pri tekmovalec in ne recimo zgolj modelar za osebne užitke) zelo zelo zelo SLAB, če tega NE zazna!

kar pa se motorjev tiče..... ja, nekateri nismo odrasli in ne vemo da si hitrejši če si bolj previden, umirjen, .....
hja, potem nisem tekmovalec, sem uživač!!!!!!!!! in uživam, ko mi možgani kri še iz las ven potegnejo, da uspejo na ravnini dohajati zmogljivosti motorja, primernega za evropsko prvenstvo, kaj šele za prvenstvo naše vasi.

ampak, glej moj prejšnji post, glede odraščanja in napredovanja....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.12.2003, 15:46

...smo pač različni...in prav je tako... :lol:

Jaz sem začel vozit v "C" klasi in to z rabljenim modelom Serpent 6000 in enim slabših motorjev, da o komandah sploh ne govorim. Da takoj začnem s to klaso, sem se odločil, ker sem imel blizu progo (Italija).
Šele ko sem prerasel tehniko, sem avto, motor in komande zamenjal, ker nisem imel več kaj iskat s tem materialom.
In tako naprej do danes...

Mislim, da ni nič narobe, če nekdo takoj začne v bolj zahtevnih klasah in z tekmovalnim modelom, toda takoj mora vedati kaj želi: ali tekmovat ali se samo zabavat.
Kajti pri vrhunskem modelu je potrebno več znanja, izkušenj, časa za vzdrževanje in treninga!!! , da lahko izkoristimo ves potencial modela.

To je moje načelo, ki mu sledim že vsa leta, in ki mi je prineslo zelo veliko.

lp
Jernej

P.S.: Mislim, pa da je fant spraševal o razliki med modeli... :?
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.12.2003, 16:23

tvoj drugi odstavek pa ene 5 vrstic mojih zgornjih postov pa je!

odloči pa naj se vsak sam!

res je, da je za drkanje po parkplacu brez veze vlagat par 100 jurjev v ta hobi!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Naslednja

Vrni se na Pomoč začetnikom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron