Pozdrav,
Pripravil sem enostavno tablo za tiste, ki malo več delate z amortizerji. Danes se v različnih kategorijah uporabljajo amortizerji, ki delujejo po istem principu olje/bat/diafragma. V on-road elektro sceni je opažati trend v smeri off-road nastavitev, več lukenj in bolj viskozno olje. Normalno se uporabljajo v 1/10 elekto bati s tremi (3) luknjami, premera 1.0 – 1.3 mm in olja gostote 350 – 600 cst. Po zadnjih opažanjih gre trend v smeri šest (6) lukenj 1.0 – 1.3 mm in olja 1000 – 2000 cst! To si lahko pogledate na set-up listah voznikov, kot so Hara, Wilck, Moor …
Omenjena sprememba nam da nekoliko več stabilnosti in s tem povezano enostavnejšo kontrolo nad vozilom kar pa pomeni bolj konstantni krogi.
Pripravil sem tabelo, ki linearno pretvarja viskoznost olja glede na število lukenj v batu in njihov premer. Gre za orientacijsko vrednost, ki vam je lahko v pomoč, ko se odločite uporabiti bat z več ali manj luknjami različnih premerov. Naj poudarim, da linearna pretvorba ni 100% točna saj je dinamika fluidov zelo komplicirano področje, a vseeno si s tem lahko pomagamo lažje in hitreje priti do želenega rezultata.
LP, Lojz