POMOČ PRI NASTAVITVI FORCE MOTORJA

Vprašanja in odgovori za začetnike ......

Moderatorji: nitro-s, Lojz

POMOČ PRI NASTAVITVI FORCE MOTORJA

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 13.08.2004, 07:55

POZDRAVLJENI !
Imam model Mantua ECO z motorjem FORCE JUNIOR (tako piše v navodilih) in imam en problemček. Avto je star 2 meseca in ker sem malo premikal dovod zraka in dovod goriva mi sedaj nastaja sledeč problem:

- ko se odločim, da ga bi malo vozil zvamem ven svečko ter dam prst kjer je zračni filter in ga napumpam ter dam svečko nazaj in ga zaženem. Avto gre ko sulica.
Čez čas pa se začne dogajat sledeče:
Če postopoma dodajam plin gre, ampak ko bi pa hotel malo "pohodit" plin, takrat ga pa zaduši !
Od začetka pa se to ne dogaja ! Začne po recimo 5 minutah vožnje.
Sedaj sem končno dosegel, da motor štarta v prvem potegu, tako da sam preden mi ne bi kdo kaj svetoval ne bi rad nič premikal.
Ali je prevelik dovod zaraka ali goriva ? Katerega na premaknem ?
Še to moram povdarit, da ko vozim model se na asvaltu poznajo črte, ki jih naredijo plini iz avspuha. Ali je to posledica prevelikega doziranja goriva v vplinjač ali to tako mora biti ?
Za vse odgovore se vam najlepše zahvaljujem.

P.S.
Imam Robbe Lader 5r in zgubil sem navodila, kje se katere baterije oziroma koliko časa se katere polnijo. Zato bi prosil, če bi kje lahko dobil ta navodila.
Potreboval bi, če ima kdo skico (bolj podrobno narisano) razstavljenega motorja Force 3.5 s popisom delov ter skoico za sestavljanje le-tega motorja.
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj

Re: POMOČ PRI NASTAVITVI FORCE MOTORJA

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 13.08.2004, 09:11

MONTOYA napisal/-a:Čez čas pa se začne dogajat sledeče:
Če postopoma dodajam plin gre, ampak ko bi pa hotel malo "pohodit" plin, takrat ga pa zaduši !
Od začetka pa se to ne dogaja ! Začne po recimo 5 minutah vožnje.


Če hladen motor deluje normalno in se težave začnejo šele, ko se segreje, je to znak da se motor pregreva, zato je treba vročemu motorju nekoliko popraviti nastavitev uplinjača.

Če so težave samo pri dodajanju plina, na polnih vrtljajih pa motor deluje normalno, je treba nekoliko odpreti vijak za nastavljanje goriva pri prostem teku (rumen vijak na robu uplinjača).

Če pa motor, ko se segreje tudi pri polnem plinu deluje nemirno, ali celo ugaša, je treba odpretu tudi glavno iglo za dovod goriva.

Sledi olja iz izpuha niso nič nenavadnega.

Za polnilec Lader 5 pa velja le ena preprosta forumla s pomočjo katere izračunaš čas polnjenja za vse vrste akumulatorjev:

čas polnjenja (h) = kapaciteta akumulatorja (mAh) / tok polnjenja (mA) * 1,4

Kapaciteta akumulatorja v mAh je napisana na vsakem akumulatorju
Tok polnjenja v mA je napisan na priključki polnilca.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 13.08.2004, 10:01

Verjetno bo najbolje, če telefoniraš v trgovino na telefon 01/512-0320, pa ti bom vse skupaj podrobno razložil, če ti motorja ne bo uspelo nastaviti pa boš prišel v trgovino in ga bova nastavila skupaj.

Hitra razlaga vijakov na uplinjaču pa je takale:

V medeninastem ohišju na vrhu uplinjača je uvit velik črn vijak. To je glavna igla za dovod goriva, ki vpliva na delovanje motorja pri polnih vrtljajih. Z vrtenjem v smeri urinega kazalca jo zapiramo, z vrtenjem v nasprotni smeri pa jo odpiramo. Nastavitev je občutljiva, zato že vrtenje za 1/4 vrtljaja vpliva na delovanje motorja. Osnovno pravilo nastavljanja glavne igle je, da naj bo vedno nekoliko bolj odprta, kot zaprta, zato da bo motor dobil dovolj mazanja.

Če motor ne doseže polnih vrtljajev in močno kadi, to pomeni, da ima goriva preveč, zato je treba glavno iglo zapirati dokler motor ne deluje normalno.

Če motor pri polnih vrtljajih ugaša, jih sploh ne more doseči, ali pa začne ugašati po nekaj minutah dela (se pregreva), pa je treba glavno iglo odpirati.

Šoba za nastavljanje goriva pri prostem teku, je medeninast vijak na robu uplinjača. S to šobo nastavljamo količino goriva, ki jo motor dobiva pri nizkih vrtljajih, njena nastavitev pa vpliva tudi na dodajanje plina. Ta šoba je še bolj občutljiva od glavne igle, zato jo nastavljamo v zelo majhnih korakih.

Predpogoj za nastavljanje šobe za prosti tek je nastavljena glavna igla.

Ko je motor dobro segret sunkovito dodamo plin.

Če motor počasi poveča vrtljaje, vendar to stori mirno, šobo zapiramo toliko časa, dokler ne dosežemo natančnega in hitrega pospeševanja.

Če motor ob dodajanju plina ugasne, ga duši ali je nemiren, moramo šobo odpirati toliko časa, dokler ne dosežemo hitrega in mirnega pospeševanja.

Majhen črn vijak na boku uplinjača, zraven šobe za prosti tek je mehanska omejitev dušilnik vplinjača. S tem vijakom nastavljamo vrtljaje prostega teka, njegova nastavitev pa je neodvisna od ostalih nastavitev. S tem vijakom nastavimo prosti tek dovolj visok, da motor ne ugaša, vendar sklopka pri tem še ni vklopljena.

Za brezhibno nastavljanje motorja je potrebno nekaj vaje, to pa je nekaj osnovnih napotkov. Lastniki modelov Mantua pa lahko vedno dobite pomoč v trgovini ali po telefonu 01/512-0320.

Janez Nebec
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 16.08.2004, 08:51

Če ti motorja ne uspe nastaviti, se oglasi v trgovini, pa bova skupaj nastavila motor, ali pa mi poskusi po telefonu bolj podrobno razložiti kako se motor obnaša.

Če se ne odziva na nobeno nastavitev je verjetno nekje zamašen dovod goriva, ali pa stik med uplinjačem in motorjem ni dorbo zatesnjen, kar je treba pred začetkom nastavljanja popraviti.

Letalski motor na fotografiji pa ni uporaben za vgradnjo v modele avtomobilov.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Pomoč začetnikom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov

cron