kako nastavit motor????

Vse o off-road modelih ...
1/5-1/6, 1/8, 1/10, 1/16, 1/18, ...

Moderator: ShAq^

kako nastavit motor????

OdgovorNapisal/-a dkamen2 » 14.12.2006, 10:59

Mene pa spet nakaj zanima. In sicer kako moram nastavit motor oziroma vplinjač? Imam carson specterja in mi crkne ko ga pod polnim gasom tiščim kakih 40-50m sicer nevem kaj bi bilo lahko narobe mislim da niso nastavitve prave tak da prosim za odgovore!!!
Zadnjič spremenil dkamen2, dne 14.12.2006, 21:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
dkamen2
Novinec
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 16.11.2006, 21:03
Kraj: Mala vas

Re: kako nastavit motor!!!

OdgovorNapisal/-a ŠKALEC » 14.12.2006, 12:51

dkamen2 napisal/-a:Mene pa spet nakaj zanima. In sicer kako moram nastavit motor oziroma vplinjač? Imam carson specterja in mi crkne ko ga pod polnim gasom tiščim kakih 40-50m sicer nevem kaj bi bilo lahko narobe mislim da niso nastavitve prave tak da prosim za odgovore!!!


Zadeva je takšna .... obstajata dve možnosti za to kar se dogaja :

Če ti model deluje normalno pod nizkimi obrati, da ne crkuje, da se normalno vžiga potem je možnost, da imaš v ceveh za dovod goriva zračne mehurčke in ko bi želel motor večjo količino goriva v večjih obratih naleti na mehurček in model ugasne.
Če nastane en mehurček ni problema saj je v fergazerju še vedno toliko goriva da se en mehurček ne opazi ....
Preveri cevke, da ne spušča kje in ti vleče zrak zraven.
Morda imaš prevelike cevke in ti tam kjer so nataknjene na fergazer ne tesni dovolj in pravtako vleče zrak zraven ... itd.

Glede nastavitve je tako, da nemogoče je motor nastavljat preko foruma, saj to se dejansko z vrtenjem vijakov najbolje opazi v živo.
Ponavadi je za te motorje če odmislimo tiste ta boljše najbolje, da oba vijaka (zgoraj medeninast na fergazerju) poravnaš z ohišjem.
Pravtako vijak ki namenjen reguliranju za dovod zraka poravnaš z ohišjem in to ti je potem iztočnica za nastavitve.
Avto z tako nastavljenimi oz. motor sigurno vžge in od tukaj potem nadaljuješ z nastavljanjem, glede kaj med vožnjo opaziš.

Glede na to, da praviš se dogaja pri polnem plinu je zmes goriva in zraka odvisna le od nastavitve glavne igle za dovod goriva.
Pri vrtenju glavne igle (vijaka) opazuješ razlike tako, da počasi dodajaš plin ter pospešuješ do večjih vrtljajev.
Pozoren moraš biti tudi na to, da motor ne deluje predolgo v polnih obratih, kadar so kolesa v zraku in na njih ni obremenitve.
Mislim, da bi moral majčkeno odpret zgornjo iglo (medeninast vijak), saj model kot sem ti že zgoraj napisal dobi premalo goriva.
Iglo ne premikamo tja v en dan to si zapomni, temveč počasi recimo vsakič za 5 minut, saj so te igle zelo natančne in se že pri majhnem premiku opazi razlika.
Za tvoj primer je tako, da za cca. 10 minut ODVIJ vijak na glavni igli.

Dobro bi si bilo zapomnit tudi kje je vijak imel položaj preden si ga začel premikat, saj če boš ugotovil,
da ni bolje lahko vijak povrneš v prvotni položaj.
Upam, da sem ti pomagal ....

Lep pozdrav.
Škalec
Uporabniški avatar
ŠKALEC
Forumski veteran
 
Prispevkov: 778
Pridružen: 11.08.2004, 09:39
Kraj: Ptuj


Vrni se na Off-Road.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron