evo probu ene par variacij. kar se tiče visokega težišča, se mi niti ne zdi, če pa že, pa morda samo malenkost. je pa njlepš to, da mam zdej vpete amortizerje najbolj spodej, kaar pomen, da je težišče res najvišje, mam pa še 9 preostalih lukenj, pri katerih je možno težišče samo še zniževati
in ravn to je najlepš, ker maš ful možnih pozicij in variacij.
sm ga pa probov na bok postavit. pri HUMER gumah z memorij penam, pri najvišje možnem težišču, se avto obdrži na gumah približno 10 - 15 sekund , pol pa se počasi prekotali zaradi pogreza memorij pen, je pa tako, da je to pri nastavitvi ko imam težišče najvišje. se pravi, da v najslabšem primeru se obdrži 10-15 sekund, če pa mu težišče u nulo spustim, pa mislm, da ni šanse da se prekucne.
kar se tiče vožnje , se mi zdi da se pelje ful lepo, je pa res, da bi ga mogu prmerjat z drugimi, tko da zaenkrat se mi pa ful dopade.
sej se mormo dobit v goricah, da probamo, pa da date še kakšno idejo, ker tole je koneckoncev le prototip tega, kar hočem, in naslednji par šasije more bit čimbolj dodelan.