V Mantua Model imamo dovolj znanja in dolgoletnih izkušenj, da smo običajen S8BX uspešno predelali na elektro pogon.
Model poganja prototipni brezkrtačni motor VIPER Buggy Track Edition, ki ponuja več kot dovolj zmogljivosti za našo offroad progo na Selah pri Lavrici. Tudi na asfaltu ima več kot dovolj zmogljivosti, da iz mesta postavi buggy na zadnji kolesi:

Končna hitrost je približno enaka kot pri običajnem S8BX nitro buggyju, vendar jo model doseže v samo ~ 15 m.
Ker je pri elektro modelih pomembno zmogljivo napajanje, smo za napajanje uporabili prav tako prototipne akumulatorje COBRA 4S kapacitete 5000 mAh, ki bodo sicer prvotno namenjeni napajanju v modelih elektro letal.
Več o predelavi bomo predstavili obširneje kasneje, prav tako je potrebno pogon dodobra preskusiti na naši offroad progi.
Premagovanje visoke trave modelu ne povzroča težav, vendar se lahko pri dolgotrajni vožnji pojavijo težave s pregrevanjem motorja. Za ta namen, bomo vsem ljubiteljem rekreacijske vožnje ponudili še bolj zmogljiv motor. Sledijo tudi testiranja modela na motor SCORPION.
Za vsa vprašanja sem vam na voljo osebno v trgovini v mojem delovnem času, vsak ponedeljek, četrtek in petek čez cel dan.
Miha Holc


Izmerjeni maksimalni obrati pri polni hitrosti - 29760 obr/min (preko obratomerja na eno fazo motorja). Pri maksimalni hitrosti je napetost akumulatorja zavidljivih 15.21 V, t.j. 3.8V/člen, tok je 39.9 A, kar znese 608 W in še drobiž. Najbolj impresivna je maksimalna moč pri pospeševanju - 1349 W, to 1.8 KS. Za 3.5 ccm nitro navdušence skoraj zanemarljiva številka, ampak elektromotor ima obratno sorazmerno krivuljo navora.... saj to že veste...



