Torej obljubljeno poročilo:
TOREK: Po treh urah vožnje prispeva v fehring, kjer ugotoviva, da sva pravzaprav prispela med zadnjimi.
Po prihodu jaz dobim novga elcona cleona mmx-a na katerega moram spraviti motor in elektroniko in mi že v prvih urah uspe narediti škodo v obliki skurjenega sprejemnika. Ivan pa naredi par nastavitev na svojemu elconu in nato odpeljeva vsak par krogov za trening in zaključiva dan z domačimi čevapčičI IN PIVOM
SREDA-ČETRTEK:Treningi in nastavitve avtov... Osebno mi je bilo že takoj jasno, da bom imel velike problem z nastavitvami avta, ki ga ne poznam. Na mojo srečo si je dosti časa zame vzel lastnik Elcon modelsov Onno Annes, sicer mi je zmanjkalo malo časa ampak recimo da sva skupaj spravila nastavitve za suho stezo... Ivan medtem ni imel problemom z nastavitvami avta, namreč ima ga že 2 leti. Le gume so bile glavni problem... Sicer nam je bilo vsem najbolj jasno, da bodo ravno gume naredile tisto odločilno razliko , kar se je kasneje iskazalo za resnico.
PETEK: Kot sem prej razlagal ravno, ko sem imel nastavitve za suho stezo... Se je ulilo
in padalo je še čez celi dan. Zato smo se na Team manager meatingu odločili da se sploh ne vozi in da se progo zapre do sobote. Tekmovalci in mehaniki smo ta čas pridno uporabili za servisiranje modelov in ščitenje le teh pred blatom.
SOBOTA: Prva stvar, ki me je že zjutraj spravil v slabo voljo je bilo to, da še zmerom pada dež in je padal čez celo noč. Ker seveda takega dogodka ne moreš kar odpovedati so organizatorji potresli po progi žaganje, ki je malo vpilo to vodo in posušilo progo (kar sploh ni bila slaba ideja).
Nato so se pričele kvalifikacije... Jaz sem že v prvih kvalifikacijah v blatu postavil svoj najboljši čas in kvalifikacije, ki jih kasneje nisem mogel izboljšati zaradi raznih problemov z motorjem itd... Te kvalifikacije so me postavile na 7 mesto. Treba pa je povedati da sem postavil po 2 krogu kvalifikacij tudi najhitrejši krog in sem bil edini ki je v blatu naredil 14 krogov, kar mi je prineslo malo slavnosti =)
http://news.efra.ws/index.php?id=388&newsid=509&frompageid=336&start=0&p_f=25&e=0&c=0&s=0&y=2010-01-01 konec dneva sem končal na 11 mestu.
Ivan je kvalifikacije odpeljal tako, da je končal nekje okoli 55 mesta. Ravno zadnje kvalifikacije so ga rešile tega da bi eliminacije vozil že v soboto
naredil je 12 krogov.
NEDELJA: Za naju z Ivanom se je začelo že v 1:32 B finalu kjer je vozil Ivan. Vozil je odlično, od začetka je držal 3 mesto z sicer ne najhitrejšimi krogi toda konstantnimi in brez napak. Toda da nam ni usojeno se je že takrat začelo kazati namreč okoli 15 minute je Ivan začel imeti čudne probleme z avtom in je začel izgubljati mesta... kasneje sva ugotovila, da mu je skurilo servo za zavijanje. Torej njegova zgodba se je končala.
http://translate.googleusercontent.com/ ... iYf8uFffTAMoja pa šele začela... po bistrem popravilu motorja (pustimo podrobnosti kako in zakaj...) sem štartal v polfinalu in po uvodnh krogih vozil solidno in brez napak na 3 - 4 mestu in za vodilnimi, nato se je zgodila prva nesreča in sicer odpela se mi je klipsna, ki drži amortizer na prednjem levem delu in sem zgubil veliko časa v boksih na popravilu in nato nazaj na progo kjer mi je že takoj v nasledem krogu spustila še ena klipsna in sicer na zadnjem desnem amortizerju in sem spet izgubil veliko časa in sem bil na zadnjem mestu z krogom zaostanka pred devetouvrščenim torej je bila moja zgodba že skoraj končana polfinale sem končal na 7. mestu s 5 sekundami zaostanka za 6. mestom 5 uvrščenega so diskvalificirali ker ni imel označene posode za gorivo, torej mi je za uvsrtitev v finale zmanjkalo le 5 sekund...
http://translate.googleusercontent.com/ ... xO4ifE07yQŠe poročilo finala:
http://translate.google.com/translate?hl=de&ie=UTF-8&sl=de&tl=en&u=http://www.wmw-fehring.at/in pa fotografije:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=de&ie=UTF-8&sl=de&tl=en&u=http://www.wmw-fehring.at/index.php%3Foption%3Dcom_joomgallery%26func%3Dviewcategory%26catid%3D28%26Itemid%3D104&rurl=translate.google.com&twu=1&usg=ALkJrhimw4TPgHYRukod0uflNOuTvhBdKA
lp. Luka čuden
Elcon cleon mmx 1:6
KOpropo eurus ex-10 black edition
Lrp blast 10 bx 1:10
Lrp shark full tuned 1:18
HB cyclone-s drift 1:10
Državni prvak 1:6 2010,2011
Evropski prvak 1:6 2011
SM SE MAL POHVALU ANE!?