Po nekaj telefonskih klicih in recimo temu hitremu premisleku je padla ideja za udeležbo 12 urne dirke z modeli Hpi Baja 5B ali 5T –slednji je bil samo eden….Dirka se je odvijala v mestu Utrecht na Nizozemskem cca. 50 km pred Amsterdamom vendar je kljub oddaljenosti nudil par Coffeshop-ov…ampak posvetimo se dirki. Vse skupaj sva si z Primožom Pivkom zastavila zelo racionalna in sva pri meni nekako iz vsega skupaj sestavila Bajo 5B (še mojo staro rtr izvedbo), ki je kot veleva pravilnik dejansko avto iz škatle brez kakršnih posebnih modifikacij in opcijskih delov. Motor je bil sestavljen z vseh vetrov je pa res, da je Miha M. posodil nov cilinder. Cena udeležbe je bila cca. 800€ vožnja,bivanje,štartnina ter še model in uničeni deli €?, gume in gorivo je bilo vključeno v štartnino vendar samo 4 pari gum. Zaradi pomanjkanja časa sva z Primožom prebila, kar nekaj noči v delavnici, da sva vse pripravila in spakirala…
Cela ekipa je bila moja malenkost Anže Černe(mehanik/voznik) Primož Pivk (mehanik/voznik) Aleš Dobnik (voznik/najhitrejši krog dirke)Grega Horvat(voznik) Kaj je kdo in koliko je kdo naredil res nima smisla pisariti…aja hvala Gregu, da je omogočil zastonj prevoz oz. najem kombija, ki nas je brez težav pripeljal na tekmo in nazaj…zaradi racionalizacije smo si tudi omislili kampiranje vendar pri 6 stopinjah ponoči in tik ob reki se ni izkazalo za prijetno a za zelo poceni bivanje. ( camp 12€ na osebo ali zanikrne sobe 75€ dalje na osebo).
Proga in infrastruktura je bila v primerjavi z slovenskimi razmerami v klavrnem stanju. Podlaga je bila umetna trava posuta z mivko. Zaradi vlažnosti okolja je bila proga suha edino med 11h-16h uro in ker je dirka trajala med 9h – 21h je bila podlaga zelo drseče nehvaležna a model je ostal čist. Podlaga, ko je bila suha nudila maksimalni oprijem s tem pa posledično veliko obrabo gum ter sklopk ( zgolj podatek, da po 3 urah tekme je zmanjkalo prodajalcu sklop, mi smo uničili tri oz. štiri) Prispeli smo v četrtek si ogledali progo ter uredili prenočišče vse skupaj ni šlo brez zapletov a smo zmogli. Zelo velik minus je bil, da je bilo potrebno vsako noč vse sprazniti z avtomobila kajti vlomi so bili tako rekoč stalnica v okolju v katerem smo bivali in se gibali..v petek so sledili prosti treningi, tehnične komisije, popis tekmovalcev ter kvalifikacije. Izborili smo si 4 mesto, kar za naš zelo v eazy going stil ni bilo slabo…tekmovalci so morali v 12h urah imeti isto količino časa prevoženega na progi tako, da smo s strani organizatorja dobili kartice s črtnimi kodami Log in/log out, da je vse potekalo elektronsko…v noči iz petka na soboto sva z Primožem večji del noči še finalno pripravljala model na tekmo….
V soboto ob 9h se je zgodil štart dirke v stilu Le mans ter začetek maksimalne polomije do sedaj…zaradi nenormalne vlage se je motor odločil, da bo štajkal…tako, da smo večji del prve ure menjavali svečke ter ga vžigali in pobirali po progi in s tem si kaj kmalu pridelali maksimalen zaostanek…res, da smo potem hiteli se vrniti nazaj v igro a je vse zatajilo…sedaj ne bom kronološko pisal kdaj se je kaj pokvarilo ampak zgolj kaj vse se je pokvarilo ; štiri sklopke, ležaji na sklopki,počen feder sklopke, tri servo motorji, sprednji most za amortizerje, tri svečke, servo saver, dve roki sp/zd, počen sprednji stabilizator, pet kompletov zadnjih gum in še nešteto malih malenkosti aja, da ne pozabim naš voznik Grega H. je uspel med dirko, ko je glavni sodnih mahal z zastavo za upočasnitev ga povozit in mu narediti lepo rano na nogi, kar se je posledično kazalo o teženju sodniške ekipe…v boksih smo porabili 3,5 h, kar je bilo vsaj zame skoraj že sramotno a kaj hočemo vse je šlo narobe…tako, da smo navkljub prepovedi organizatorja po 15 uri že lepo na eazy vzeli tekmo in preudarno ob pivo dirkali ter servisirali model…
Na podelitvi je sicer bilo rečeno, da naj bi imeli največ najhitrejših krogov a tega od nas ni nihče preverjal…
Po dirki je sledila podelitev, zabava z live muziko ter žrebanje nagrad in tukaj smo jim dali vetra kaj naša ekipa oz. moja malenkost je dobila glavno nagrado in sicer Savage flux 2350 vendar glede na polomljene dele nekako tolažilna nagrada za ves trud in vložen denar…V nedeljo smo si še na hitro ogledali center mesta Utrecht, ki je lepo presenetil…nato pa se vrnili na peklensko vožnjo domov, ki je trajala zaradi nenehnih zastojev celih 17 ur.
Drugo leto bomo videli kaj in kako samo upam, da vsekakor boljša uvrstitev ter predvsem daljše priprave po možnosti s kakim sponzorjem…
Sledi še nekaj slik ter linkov za prireditev…
http://www.hpibaja-endurance.eu/
http://www.hpibaja-endurance.eu/index.p ... icle&id=62
http://www.hpieurope.com/news.php?lang= ... 2010090601