Čestitke organizatorju TOPrc za odlično organizacijo in izpeljavo dirke.
Čestitke tudi vsem zmagovalcem.
Zmagovalci 1/10 Stock 13.5
Preživeli smo spet en prekrasen dirkaški konec tedna.
Z svojo vožnjo, modelom Xray T4 2014 in motorjem REDS 13.5T zelo zadovoljen (lahko bilo manj napak v finalu).
Uporabljam regler SP Reventon PRO (FW Stock 0 ver. 21 - blinky mode).
Za mojo osvojeno 3. mesto ni zalužen samo motor (kupil sem tekega, ki ustreza pravilniku 13.5T), ampak priprava in pravi model Xray T4 in pravo prestavno razmerje.
Da je moj model bil hiter na ravni je vplivalo marsikaj: pravilen timing (motor je bil mlačen), pravilno prestavno razmerje, čisti in namazani ležaji (prava olja, pravilo napeti jermeni, kvaliteten ragler z tranzistorji (driver) z malo notranjo upornostjo, gume, pravi aditivi MR33, LiPo celice, ....
Miha H., če sem te prehiteval na ravnini, pa bi me v notranjih počasnih ovinkih (kjer sem zgubljal) tako kot me je Jan z motorjem SP z 10° timinga.
NI vse v hitrosti, ampak v stilu vožnje (prenašanje hitrosti skozi ovinke). Ni sem bil med najhitrejšimi (best lap).
Prednost imajo tudi mlajši vozniki (Jan 16), ki imajo krajše reakcijske čase in zato ne jočem, ker jih moja stara roka (56) komaj dohaja.
Je pa res da je med sami motorji tudi velika razlika. Ni zastonj moj motor REDS (dvopolni) dvakrat dražji, kot poceni kitajski motor.
Upam, da ne bomo sedaj, ko se je prvenstvo komaj začelo spreminjali pravilnika (omejitev timing), ker bi bilo potem potrebno še, kaj drugega spremeniti (gume, prestavno razmerje, rotorji, aditivi, enaki motorji, ...). Potem pa rabimo tudi tehnične preglede).
V kategoriji 1:8 GT se je tudi videlo, da so elektro motorji v prednosti pred nitro motorji, pa se noben nitro tekmovalec NE pritožuje.
Dajmo dirkat in pa ....