Takole delamo pa mi:
PVC se ob driftanju obrablja in imaš poln avto prahu od cevi - poleg tega niso bogve kaj trpežne.
Prava rešitev - in po mnenju nekaterih insiderjev iz daljnega vzhoda boljša od kupljenih drift gum (seveda pa 10x cenejša) - je PEHD (polietilen high density - visoke gostote) - v bistvu nas sama formulacija ne zanima, važno je to, da se ta material v primerjavi s PVC (polivinilklorid) praktično ne obrablja, razen če ne voziš res po "ostri" podlagi in ne pušča prahu po avtomobilu.
Ena varianta je, da kupiš polno palico in potem drejaš ven.
Ampak zakaj?
PEHD cevi z zunanjim fi 63 mm in notranjim 51,4 mm (zunanji fi feltne je 52 mm) se uporabljajo pri izvedbah vodovodnih in plinskih instalacij. Pri nas stvar prodaja Minerva iz žalca. Pomembno je, da vzameš cevi ki so v palicah in ne v kolutu, zaradi same centričnosti. Ker pa seveda ne boš kupoval 6 metrske palice, ob priliki obiščeš njihovo ind. prodajalno v Žalcu in si najdeš kak kos.
m te pride okrog 350 SIT (iz 15 cm pa dobiš en set gum... ...ok - plastik
)
Kot sem že povedal se PEHD ne obrablja, ampak ga podlaga nekako "stolče" - dobi teksturo in potem traja, in traja,....
Prve gume na ta način sem naredil v začetku avgusta - z njimi sem driftal zelo pogosto in se jim danes - konec septembra ne pozna praktično nič - le lepe niso več tako kot tisti prvi dan ko jih daš gor.
Druga prednost tega materiala pred PVC je da je malo manj drsi. Ampak le za odtenek. Obstajajo sicer dve vrsti tega PEHD-ja za široko potrošnjo: vodovod (modre črte) in plinovod (rumene črte) - plinovodska mora zdržati večji pritisk - trenutno imam doma material od plinovodske. In pa seveda - PEHD je črn, PVC pa bel ali pa v najboljšem primeru siv - pa še dimenzije niso tako "idealne" kot pri PEHD.
Resda so po obodu PEHD-ja 4 črte - rumene ali modre - vendar jih s stružnico samo narahlo posnamemo in že jih ni več (za kak centl pač zmanjšamo fi, vendar še vedno ustrezajo dimeziji dejanske 1/10 gume)
Moje izkušnje v vožnji: Kot prvo - say goodbye to traction! - kakor tudi pri dejanskem driftanju - so hitrosti kar precej nižje kot pri dirkanju. Avtoobil se da izredno lepo kontrolirat. Drift asist? Pozabite! Po dveh dneh driftanja bi ugotovili, da vas samo ovira - sicer ga nisem še nikoli poskusil, ampak ga sploh ne pogrešam. Nočem da nek "device" dela z mojim avtom nekaj kontra. Po petih spraznjenih packih ne boste čutili nobene potrebe po kaki napravici. Le obupat ne. In... ...bt the way... ...en pack pri driftu zdrži pol ure+.
V glavnem čudovita kontrola - izogibajte se la kakšnim površinam z peskom ali anomalijam kot so kanali, rešetke, ipd,... ...če pridriftaš čez postrani s trdimi gumami to sploh ne deluje dobro na vaš avto. Idealka - nov fin asfalt. Prostora se ne rabi toliko kot za dirkat - 10 x 10 m je več kot dovolj za začetek.
Najprej se je treba navadit avto kontrolirat pri nizkih hitrostih - vadite okoli stožcev ipd., šele nato ste zreli za kake high speed drifte. Ne pretiravat s gasom - nežno!
Spoznali boste, da je v driftu potrebno razmišljat vsaj dva ovinka naprej, kako postavit avto, da bo prav obrnjen, kdaj dat gas - vse gre sicer bolj počasi, kar pa še ne pomeni da je enostavno - odpeljat en ovinek ja - kaj pa celo progo?
V glavnem - zdaj sem spisal cel roman...
Za kateri material se boste odločili in kako boste driftali je itak vaša stvar.
Jaz sem tule spisal le svoje izkušnje.
Pa lep pozdrav - I'm driftin' away!