Jaz sem zamenjal plastičen kardan za kovinskega šele potem, ko se je plastičen resnično preveč zmehčal (po precej treningih in ene dveh dirkah).
Najprej tega "uniči" pa potem menjaj...Boš slišal, ker bo na sredini po šasiji začel udarjat pri polni obremenitvi ali pa ko se motor do konca zvrti...
Roke so precej robustne in jaz nisem še nobene na Tamiyi zlomil. Edino plastiko, kjer pride skozi osovina sem spredaj počil pa eno polosovino sem zgubil, ker jo je pri trčenju ven vrglo pa je nisem več našel.
So pa ti deli zelo poceni in je kar v kompletu kot pri maketah. Za ene 15 euro dobiš en kup plastike. Je pa v Mantui na zalogi.
Če imaš namen tekmovati v LRP-ju si pa raje 4200 baterije omisli...
Jaz sem za tamiyo kupil običajne 3600 pa potem enkrat dal notri ta nove 4200, ki sem jih za dirke nabavil in je konkretna razlika v pospešku in hitrosti po ravnini...
Govori se, da bo v sezoni poleg LRP tudi TAMIYA pokal (vsporedno). Finančno je to bolj ugodno zate, ker ti ni potrebno menjati motor, gume, regulator in karoserijo. Obstoječi regulator žal ne zdrži pri LRP-23T motorju, ki je predpisan za LRP tekmovanja.
Konec koncev se moraš pa zavedat, da je najpomembnejša nadgradnja za tekmovanja trening, trening...