IZBIRA VOZILA

Vse o DRIFT-u, tehniki vožnje, novosti ...

Moderator: Jetforce

IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 14.04.2009, 20:42

Mene bi zanimalo za katero drift vozilo bi se bilo najbolje odlocit izbiram med Tamiya XB Nismo Silvia Drift,Hpi nissan Silvia s15 ali Hpi Mazda RX7 e10.Zelo bi bil hvalezen ce bi priletelo kaj nasvetov,hvala LP
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 15.04.2009, 07:48

Najbolši drift avto nastane iz kvalitetne touring car šasije. Prvi in zadnji model sta najbol neobčutljiva za umazane površine, vse zobnike imata zaprte. Tisti drugi kaj si ga pa naštel pa če se ne motim je sprint 2 šasija od HPI. Je najbolj kvalitetni model od navedenih vendar mehansko zahtevnejši in občutljiv na majhne kamenčke saj sta glavna zobnika izpostavljena elementom. Je tudi edina šasija z jermenskim prenosom moči. Upam da sem ti kaj pomagal ;))

LP Mario!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a japko » 15.04.2009, 09:14

Kardanski avtomobili driftajo po mojih izkušnjah lepše kot jermenarji...
MARTAM KOT ES AD JLESKUB MES RETAM
Uporabniški avatar
japko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 219
Pridružen: 20.08.2007, 09:34
Kraj: Ljubljana

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a Alex 76 » 15.04.2009, 10:12

V nasprotju s pravimi vozili je karoserija pri modelih pretežno estetskega značaja. Sicer nedvomno ima vpliv, vendar zgolj v določenih voznih režimih, ki pa zaradi specifičnosti vožnje z oddrsavanjem, ne pridejo do izraza. Ko torej teče beseda o posameznem modelu je edino smiselno le te označevati z imenom proizvajalca in oznako šasije.
V prvotnem vprašanju je govora o treh šasijah: Tamiya TT-01D, HPI Sprint 2 in HPI E10.
Nato se je potrebno vprašati, katere so lastnosti, ki omogočajo vožnjo z oddrsavanjem. Naš cilj je pripraviti model do situacije, ko sta tako prednji kot zadnji del modela na meji, ko pričnejo kolesa izgubljati stik s podlago. Pisati o tem, kaj vse vpliva na to bi bilo na tem mestu mnogo preobširno, vendar so skupni imenovalec nastavitve. Tako je s te perspektive HPI E10 najmanj primeren, saj smo pri njegovem nastavljanju zelo omejeni. Veliko bolje se obneseta prva dva, HPI Sprint 2 celo nekoliko najbolje. O prednostih in slabostih kardanskega oziroma jermenskega pogona je nekaj že zapisal moj predhodnik. Osebno sem pristaš jermenskega prenosa zaradi mehkosti, ki ga ta omogoča. Sam si nebi upal soditi kateri je najprimernejši za vožnjo z oddrsavanjem. Mnogokrat se teze o primernosti posameznega koncepta postavljajo na podlagi bolj ali manj posrečeno nastavljenih modelov, kar pa s samo zasnovo pogona nima veliko skupnega. Če šasija le omogoča dovolj nastavitev in če ima uporabnik dovolj znanja se da vsako šasijo prirediti na način, ki omogoča tovrsten slog vožnje. Mnogo večji vpliv na izbiro pogona mora imeti okolje v katerem bo model uporabljan. Če bo večkrat prihajal v stik s peskom je nemara boljša odločitev za kardanski prenos.

LP
Alex
Alex 76
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 26.10.2006, 11:49
Kraj: Ljubljana

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a C,Mario » 15.04.2009, 16:38

Jaz sem nekoč lastil tamiyo TT01 in je za začetek super avto. Kasneje pa sem si kupil TEAM LOSI xxx-s in sedaj driftam z tem modelom. Model je na jermen in tudi jaz bi rekel tako kot je moj predhodnik da je jermenski prenos mehkejši. Prednost Losijeve šasije pa je tudi da so vsi zobniki in jermen zaprti in tako zaščiteni pred kakršnokoli umazanijo. Če bi še 1x izbiral šasijo za drift bi vsekakor izbral losija.

LP!!!
Zakaj bi furo ju3 če lahko že dnes razbijem =)
Uporabniški avatar
C,Mario
Naš človek :)
 
Prispevkov: 157
Pridružen: 27.08.2006, 21:45
Kraj: Maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 15.04.2009, 23:42

Zahvaljujem se vam za nasvete in mislim da se bom kr odlocil za Tamiyo TT01 potem pa bomo vidli dalje LP
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 15.04.2009, 23:54

kak pa je z dirkami oziroma driftanjem kaj pri nam v MB,se dogaja kaj?
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a jure95 » 16.04.2009, 07:24

Zaenkrat ni nobenih dirk, razen ko se zberejo pred hoferji,lidli,... in tam driftajo.Upam da se bo drift kmalu razvil in da bomo imeli tudi dirke drifta.
Uporabniški avatar
jure95
Naš človek :)
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 24.01.2007, 15:53
Kraj: Črni kal

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a nitro monster » 19.04.2009, 21:33

imam se eno vprasanje kolk casa zdrzijo gume in kak je z TT-01E sasijami kaj bi moral vse naredit da bi bil za drift,hvala
Uporabniški avatar
nitro monster
Član
 
Prispevkov: 36
Pridružen: 08.11.2008, 23:35
Kraj: maribor

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a umetnik34 » 02.01.2010, 18:16

kaj pravte na tale avtek
HPI Mazda RX-7 DRIFT RTR E10 FD3S
Uporabniški avatar
umetnik34
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 01.01.2010, 19:24
Kraj: postojna

Re: IZBIRA VOZILA

OdgovorNapisal/-a umetnik34 » 03.01.2010, 00:25

oz tkole če bi zberov med šasijama hpi e10 drift in tamiya tt01d
za začetek bi mi blo cca 150e za kar bi dobil enega od teh avtkov čist dost velik strošek. raj dam mal manj če mi slučajno nebi ratal furat drifta


l.p. samo
Uporabniški avatar
umetnik34
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 01.01.2010, 19:24
Kraj: postojna


Vrni se na Drift.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov