NINCO Ferrari F50

Testi in opisi modelov, stez, opreme, ...

Moderator: FASTLANE

NINCO Ferrari F50

OdgovorNapisal/-a JC Borcy » 29.03.2011, 10:10

Slika

Pred kratkim smo opravili nekaj testnih voženj z novim dirkalnikom izdelovalca Ninco.
Tukaj pa je podrobnejši opis sestavljanja in nekaj performansov modela F50:
Slika
Ugodna ponudba novega Nincovega slot dirkalnika je atraktiven model Ferrari F50.
Model je na trg plasiran kot KIT, torej sestavljanka v merilu 1:32, kar mu omogoča nižjo prodajno ceno in te vrste ponudb so čedalje bolj iskane na policah.

Vsebina KIT – kompleta:
Kot se spodobi za zanimive modele avtomobilov, je tudi F50 pakiran v lično papirno škatlo, z dvižnim pokrovom.
Komplet vsebuje 25 sestavnih delov, kateri so že ustrezno obarvani in obdelani.
Drobni deli so posebej hranjeni v prozorni, več predalčni škatli.
Podvozje s školjko in steklenimi površinami je vpeto v kartonskem ohišju in tako dobro zavarovano proti poškodbam med transportom.
In priložena so seveda navodila za sestavljanje – predvsem slikovna (zelo pohvalno)!
Slika
Podvozje
Je klasično, torej trda, črna plastika in upajmo, dovolj trdna, da bo zdržala tudi kakšno težje prevračanje, zaletavanje ali padec z večje višine.
Sprednji izrez za vodilo omogoča povsem zadovoljiv hod vodila (levo – desno). Vodilo je vsadno.
Slika
Školjka
Je izdelana v enem kosu in na podvozje pritrjena samo z dvema vijakoma – zelo pohvalno.
Sestavni del školjke sta še obe vzvratni ogledali, ki jih posebej prilepimo na školjko.
K školjki spada še notranjost dirkalnika – kabina z voznikom in vetrobransko steklo.
Školjka je spredaj zelo spuščena, oz. nizka, kar lahko predstavlja težavo pri nameščanju žičk iz vodila do pogonskega motorja
(žičko lahko poškodujemo ali preščipnemo z vijačenjem vijaka za pritrditev školjke na podvozje) – previdno!
Kot je v navadi pri Ferrariju, je školjka živo rdeče barve.
Model nima startne številke in jo moramo namestiti sami. Zelo se mu poda bela številka …
Izredno dobrodošla je integracija zadnjega spojlerja z školjko; skoraj nemogoče je, da bi spojler odletel tudi pri težjih trkih, padcih ali prevračanjih.
Skratka, školjka je zelo elegantnih linij in privlačne športne oblike.
SlikaSlika
Pogonski sklop
Motor je Ninco, NC5 SPEEDER z 20.000 vrtljaji v minuti in pri napetosti 14,8 VDC.
Motor je sredinsko nameščen in na njegovi osi je medeninast zobnik (9z).
Zadnja, pogonska os, je premera 4 mm in se vrti v dveh medeninastih pušah.
Na os je pritrjen zobnik (27z). Pred prvo vožnjo je potrebno oba zobnika in puše namastiti.
Tudi sprednja os je premera 4 mm in se vrti v utoru podvozja (obvezno dobro namastiti).
Slika
Pnevmatike
Spredaj: 19 x 10, profilirane
Zadaj: 20 x 11, profilirane

Pnevmatike previdno navlečemo na platišča, da se enakomerno prilegajo po vsem obsegu.
Le tako zagotovimo dober stik z vozno površino in onemogočimo poskakovanje modela med vožnjo.
Slika
Notranjost modela
Nič posebnega …
Voznikov kombinezon in čelada sta v originalni rdeči barvi.
Če pa ga prebarvamo v belo, bo izredno dobro viden in zelo popestri pusto notranjost modela.
Zadnji del zastekljene površine je namenjen imitaciji Ferrarijevega motorja.
Slika
Vozne lastnosti
Proti zdrsnega magneta, ki je priložen, ne nameščamo! Vodilo je vzmeteno.
Dirkalnik ima nizko težišče in se hitro odziva na vse naše ukaze. Model je lahko vodljiv.
V zavojih lepo drsi in ne poskakuje.
Večji hod sprednje osi (levo/desno cca. 3 mm) pripomore k poznejšemu deslotu modela.
To posledično pomeni, da lahko dirkalnik priganjamo do večjih skrajnosti, kot ostale podobne modele.
Dirkalnik smo preizkusili na hitrem in povsem ravnem dirkališču, kot tudi na več nivojskem in zelo zavitem.
Na obeh stezah se je presenetljivo dobro obnašal med vožnjo, tako normalno, kot vožnjo »na nož«.
Slika
Zaključek
Na oko izredno lep model in solidno izdelan. Pred lepljenjem - sestavljanjem posameznih delov, je potrebno le malo lepotnih popravkov.
Sestavljanje modela ne zahteva posebnih znanj niti specialnega orodja.
Preden motor vsadimo v ležišče, je priporočljivo podmazati motorski ležaj na vidnem delu osi.
S tem odstranimo moteč zvok »suhega« ležaja. To najlaže storimo z fino mastjo za zobnike, ki jo nanesemo na os, kjer le ta štrli iz motorja.
Motorček obrnemo tako, da os gleda navpično navzgor, nakar z zmerno temperaturo na sušilniku za lase mast grejemo okoli 30 sekund.
Tako mast ob osi steče v notranjost motorja.
Slika
Z nakupom tega modela bomo vsekakor zadovoljni: za zmerno ceno dobimo dober in konkurenčen dirkalnik v svoji kategoriji in še pri sestavljanju bomo uživali.
Slika

Prispevek pripravil: Vojko Tavner
Slike in opis modela v ANG jeziku: http://www.homeracingworld.com/nincof50.htm

Model možno kupit:
RC-HOBI Pompe K.D.
Ul. Pohorskega bataljona 33
2000 Maribor
http://www.slotcar.si
Slika
Uporabniški avatar
JC Borcy
____________________
____________________
 
Prispevkov: 1201
Pridružen: 10.07.2004, 04:08
Kraj: Maribor

Vrni se na Testiranja in opisi...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron