Trenutno s emi še najbolje dopade od Kawasaki člana FG++ njihova hr klasa mi je zelo ušeč!
Kawasaki kopirao sam poruku, molim nemoj zamjerit itd
Prodajem FG Sportsline 535 vožen ovu sezonu, u odlično stanju. Motor Zenoah G240(novi model sa 4 šarafa), fergazer Walbro 813(tuniing) i sve ostalo od tuninga što možemo kad nas u Hrvatkoj staviti u klasi nacional. Servoi(rhino,ace, futaba95..)
Sa tim modelom smo pobjedili na 3 sata Zagreba.
Puno rez. djeova, guma itd...
Karoserija bmw 320
Cijena kompleta 5000 kn 700e ali malo manj
pravila za to klaso pa so:
1. Motori: - 23 ccm
2. Pogon: na zadnje kotače
3. Šasija: puna ploča - otvor dozvoljen samo ispred motora
4. Ovjes: plastične ruke
5. Zupčanici: dozvoljeni metalni i al nosača velikog zupčanika, metalni kod diferencijala (mali i veliki)
6. Bamper: prema EFRA-i 3.5 cm ispred plastičnog bampera
7. Diferencijal: plastično kučište - klasični bez mehaničke špere
8. Kočnice:
Zadnja - centralna ispred diferencijala na osovini
Prednje - na kotačima - isključivo na sajle
Zabranjeni dvostruki prednji diskovi
Zabranjena upotreba hidraulike
9. Ispuh
Ispušna cijev: serijski kao FG kat.br. 8116/1
Koljeno za ispuh samo od aluminija
10. Zabranjeni svi aluminijski dijelovi osim:
Prednji nosači ležajeva osovine
11. Osovina ispred difrencijala koja nosi zupčanike - dozvoljena tuning tvrda
12. Karoserije: TC, GT i GT1
Spojler plastični originalni
13. Unibali: zabranjeni metalni
14. Oscilirajuća ramena: dozvoljena samo sa jednom šipkom - naprijed i iza
15. Opruge na amortizerima: zabranjene progresivne
16. Zadnji ovjes: Zabranjeni dijelovi koji mogu omogučiti podešavanje zadnje gornje ruke - nagib odnosno mjenjanje kuta u odnosu na donju ruku
17. Zabranjena upotreba dijelova od karbona i titana , osim bočnih štitinika karbon
18. Kvačilo: originalno
19. Motor: Zabranjeni svi dodaci kao dodatno hlađenje rasplinjača, kompresione posude ili sl. zabranjeno dorađivanje klipa i cilindra