INS-BOX Novarossi vs. Xceed

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

INS-BOX Novarossi vs. Xceed

OdgovorNapisal/-a Lojz » 24.01.2010, 18:04

Pozdravljeni,

Na EFRA in IFMAR dirkah 1/10 nitro je uporaba tako imenovanih INS-BOXov obvezna, pa tudi na vedno več nacionalnih prvenstev je, kjer se pojavlja pravilo obvezne uporabe. Predstavil bi vam rad dva različna koncepta podjetij Novarossi in Xceed.

Ins-box je naprava za zmanjševanje sesalnega šuma. Kot rečeno EFRA predpisuje INS-BOX že sedaj a od januarja 2011 bo potrebno obvezno zadostiti pravilu: en sam avtomobil lahko povzročal maksimalno 83dB, merjeno 10m vstran in 1m visoko. Oba predstavljena Ins-boxa sta že homologirana s strani EFRE in IFMAR-ja tako, da predvidevam, da oba že zadovoljujata temu predpisu.

Novarossi:
+ ima ekscentrično nameščeno luknjo za filter, kar ima za prednost pri namestitvi, da se ne dotika glave motorja;
+ manjši premer, enako manjša možnost dotikanja glave motorja;
+ zelo kvaliteten in trpežen material;
+ originalni filtri so dobre kvalitete;
+ hitra dobavljivost, tudi za filtre.

- relativno visok, zato lahko moti pri nameščanju karoserije oz. karoserija mora biti nameščena nekoliko višje;
- nekoliko večja teža;
- višja nabavna cena.

Xceed:
+ relativno nizek, zato lahko karoserijo namestimo nekaj mm nižje;
+ dobri materiali a nekoliko slabši kot pri Novarossiju;
+ nekoliko manjša teža, ki pripomore k znižanju težišča avtomobila;
+ nižja nabavna cena, tudi za filtre

- filter nameščen centrično, bližje glavi motorja;
- dobavljivost slaba tudi iz spletnih trgovin, kjer pa je potrebno dodati relativno visoko poštnino, prav tako je s pripadajočimi filtri.

Glede na to, da pri nas INS-BOX še ni obvezen pa je moje mnenje, da se ga izplača vseeno uporabljati. Največja prednost je zaščita filtra pred umazanijo. Filter neposredno izpostavljen umazaniji, ki se pojavlja v avtomobilu (pena obrabljenih gum, prah s piste, zemlja, polito gorivo ...) je zaradi le-te relativno hitro neuporaben! Načeloma ga lahko operete a celotne umazanije nikoli ni možno odstraniti popolnoma. Motorji, ki jih uporabljamo so visoko zmogljive in precizne naprave, predvsem pa drage (+300eur) in jih zaradi 2-3eur (vrednost filtra) nima smisla izpostavljati tveganju! Zato jaz filtrov ne čistim! Pri uporabi INS-BOXa lahko uporabljate filter dva krat dlje (to so moje osebne izkušnje).

Ekonomski vidik za eno leto: cena filtra 3eur

Brez INS-BOXa
12 dirk (vsaka dva dni)
Vsak dan novi filter je 24 filtrov
24x3=72eur

z INS-BOXom
12 dirk (vsaka dva dni)
Vsak dan novi filter je 12 filtrov
12x3=36eur

72-36= 36eur prihranka

Investicija za INS-BOX se povrne nekje v enem letu (za Xceed-ovega še nekoliko hitreje). Seveda isti Ins-box uporabljate naslednjo leto naprej in s tem prihranite denar za filtre...

Kar se tiče bojazni zmanjšanja moči zaradi omejitve dotoka zraka ... =))

LPL
Priponke
Ins-box 1.JPG
Ins-box 1.JPG (32.14 KiB) Videno 1357 krat
Ins-box 2.JPG
Ins-box 2.JPG (57.37 KiB) Videno 1357 krat
Ins-box 31.JPG
Ins-box 31.JPG (34.19 KiB) Videno 1357 krat
Ins-box 4.JPG
Ins-box 4.JPG (39.14 KiB) Videno 1357 krat
Ins-box 5.JPG
Ins-box 5.JPG (37.97 KiB) Videno 1357 krat
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: INS-BOX Novarossi vs. Xceed

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 24.01.2010, 20:52

Kateri vozite modele 1:10 TC in uporabljate motorje PICCO 2.11ccm priporačam uporabo INS-BOX-a Xceed. ;)

INS-BOX-a Xceed je nižji in ne zvija (ne nasede na streho) streha karoserije modela, ker je PICCO-tov uplinjač višji od drugih motorjev 2.11ccm .
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2018 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3301
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor


Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron