mihah napisal/-a:Nekdo se je udeležil današnje prve tekme. Mogoče bi lahko povedal malo več?
Hoj!
Jaz sem bil na tekmi. Kratek povzetek za nestrpne: SUPER!
Pista je meni super (ampak je bila to moja prva 1/10 elektro dirka, tako da to ne pomeni kaj dosti), organizacija je bila super. Trening se je zacel ob 9h, okrog 11h prve kvalifikacije.
Na dirki je bilo malo tekmovalcev (po besedah organizatorja je bila v Trstu menda neka vecja dirka in so sli tja), tako da nas je bilo samo 5 tekmovalcev, sicer pa je bilo se cca 8 drift voznikov, ki so vmes vozili (nekateri vrhunsko!!). Samo 2 tekmovalca sva imela 1/10 avto, 1 je imel 1/12, dva pa 1/18. Jaz sem vozil z 1/18, v 1/10 pa je vozil 9 letni Andrea, xray z stock ezpower brushlessom 10.5 ter drugi tekmovalec z 1/12 in tudi nekim brutalnim brushlesom. Dirkal sem z lateks gumami (modelar.si), oprijem je bil pa porazen.
Vsi prisotni so bili zelo prijazni in kljub jezikovni barieri (jaz ne govorim italijansko, vecina pa jih ne govori anglesko) smo se vse pomenili in nemalokrat tudi nasmejali.
Po pogovoru s sotekmovalci sem nanesel na zadnje gume T4 aditiv, vendar se stanje ni kaj dosti izboljsalo, dokler mi ni Andrein oce Fabio pomagal in mi ocistil vse gume, nato pa sva nanesla se T4 aditiv. To pa je bil povsem drug oprijem. Na tepihu se ocitno na teh gumah nabere precej svinjarije in je oprijem z "zasvinjanimi" gumami precej slabsi kot s cistimi gumami.
Vozili smo 4 kvalifikacije in 3 finale, moji najboljsi casi so bili 15,nekaj (in tudi precej konsistentni), v kvalifikacijah in v finalih pa sem zmagal.
Kot zanimivost naj povem, da sem prvo kvalifikacijo vozil tako, da je sel avto cim hitreje (hitrost), pri cemer pa linija ni bila idealna. V drugih in vseh naslednjih kvalifikacijah pa sem vozil po cimbolj idealni liniji, kar se je na casih poznalo za cca 2-3s/krog.
Vozil sem povsem navadno Tamiya TT-01E, ki nima prakticno nic za nastavit (niti stekanja koles, niti kotov, niti amortizerjev) in tudi navaden regler in motor. Kvalifikacije & finale sem vozil z LiPo Turnigy 5000mAh baterijami, treniral pa sem tudi z NiMH. Avto se je dobro peljal, je pa bil najpocasnejsi oz. kvecjemu tako hiter kot eden 1/18 avto (drug je imel notri Mamba motor in je sibal kot raketa!
). Mojemu motorju je predvsem v ovinkih in na ravnici manjkalo sape, ampak se je pokazalo da je bolj kot hitrost vazna tehnika. Moji najboljsi casi so bili primerljivi z najboljsimi casi tekmovalca za 1/12 brushless avtom, ki je vozil celo na pence.
Vidim da si datume za naslednje dirke ze zapisal; jaz bom verjetno sel tudi na naslednjo dirko.
LP,
Miha.
ps: kot zanimivost: drift vozniki so cez kolesa dali plastiko (od plastenke za vodo in jo segreli), saj imajo sicer drift gume prevec oprijema.
Lp Miha V.