Preteklo nedeljo sem se udeležil
prijateljske tekme v Trstu.
Moram reči, da sem z modelom zelo zadovoljen.
Še enkrat bi se rad zahvalil Luki za pence in struženje na mestu
Sam model - podvozje Mi4CX:
Znižal sem na ca 4 - 4.5 mm. Vse ostalo do zadnje finalne vožnje sem pustil nedotaknjeno. Kvalifikacije sem začel sproščeno, vendar sem skušal stopnjevati ritem. Žal neuspešno, model je postajal nestabilen. Glede na to, da je imel 1. lastnik vedno malo podkrmarjen model je bilo logično, da je imel sprednje gume skoraj vzporedno. Nato pa sem jih pred zadnjim finalom dal malo na ven - boom, takoj sem peljal "kot šampion" in z lahkoto naredil 26 krogov. Glede pregovorne vzdržljivosti - res model je trd kot "tank". V 2.finalu sem skoraj čelno nabasal na nasproti vozeč model, molto spectaculare počlo in šlo po zraku. Hah, pobiralec je samo nazaj nataknil sneti krogelni zglob na prvi roki in ajde dalje! Nastavitve ostanejo torej še naprej take. Jih objavim ob prvi priložnosti!
Karoserija Blitz S5:
Podobno kot Mazda 6, nevtralna. Tudi robustna. Zadovoljen.
Motor X12 10.5:
Max 50 stopinj, lahko gre do 90 stopinj, delal ko urca. Prenos je mogoče res malo visok, vendar ne grem za to progo pod 8!
Hobbywing Xerun 60A V2.1 z 930Stock FW:
Poglavje zase. Heca me speljavanje, ker se ne izstreli ampak obstane, sicer pa se da res z boostom in turbom motor popolnoma preleviti! Ni mi jasno zakaj je v 2. finalni vožnji izgubil boost. Sem že povprašal na RCTech forumu in sem na vezi z enim najboljših voznikov HW/LRPX12 na Nizozemskem. Poročam o napredku.
Savox Servo:
Brez pripomb zaenkrat.
Sprejemnik FrSky:
BP.
Naslednja tekma zopet Trst nato pa že naslednji vikend Udine. Pester bo februar. Se mi kdo pridruži?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...