mihah napisal/-a:Se opravičujem, čeprav je offtopic pa mogoče vseeno vredno razmisleka.
Kakor opažam ljudje hočejo najboljše al pa glih tolko da je, kupljeno rabljeno za sitne pare. Vmes pa praktično nič. Pojem kaj je to soliden model izgleda slovenski avtomobilski modelarji ne poznajo. Meni se zdi to res ne malce, ampak precej čudno.
SERPENT napisal/-a:Mislim, da je vzrok tudi v tem, da bi mnogi radi nadomestili pomanjkljivosti v vožnji tako, da nabavijo vrhunski material, kar pa seveda ne gre.
ELO napisal/-a:SERPENT napisal/-a:Mislim, da je vzrok tudi v tem, da bi mnogi radi nadomestili pomanjkljivosti v vožnji tako, da nabavijo vrhunski material, kar pa seveda ne gre.
lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....
vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!
hmmmmm.......
ELO napisal/-a:lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....
vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!
SERPENT napisal/-a:ELO napisal/-a:lažje se hitro pelješ z dobrim modelom kot slabim....
vrhunski material ima manjše tolerance, kar pomeni manjše zračnosti, kar pomeni natančnejše krmiljenje, kar pomeni manjše opletanje, kar pomeni lepša vožnja, kar pomeni hitrejša vožnja!
To kar si napisal, drži, težava je v tem, da to zazna samo zelo zelo dober tekmovalec.
Tudi najboljši model je lahko slab, če ga ne znaš pravilno "uporabljati".
Stavit grem, da bi večina tekmovalcev vozila z motorjem, pripravljenim za evropsko ali svetovno prvenstvo, dosti počasneje kot z navadnim.
Največji faktor so še vedno "prsti" in znanje priprave modela, česar pa ne more odtehtati niti najboljši material. To je dejstvo!
lp
Jernej
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov