Napisal/-a GODFATHER » 28.01.2006, 09:40
Zdravo, ne morem si pomagat da povem še jaz kakšno! 4 leta dirkanj od tega zadnje tri resno!
Torej več kot 70 dirk za mano! Lani cca. 35!
Avto na kardan tc3/tc4. Prvo leto na jermen tc4 int. pro 2.
Vidim tudi veliko tekmovalcev z x-rayi, tamiyami, hpi, ... vse profesionalni avti v rangu 350 eur naprej!
Zaključek:
Nikoli mi se ni zlomil kardan!
Nikoli mi ni zlomilo zobnikov v ohišju diferenciala, torej diff zobnik in tiskti ki je na kardanu z obeh strani.
Nikoli nisem imel prahu, kamnov, ... v ohišju diferencialov
Avto je imel v štartu največji pospešek od vseh (res sem imel boljše lagerje in super baterije , vendar v konkurenci ki sem vozil so to imeli vsi)
Videl pa sem:
potrgane jermene, uničene zobnike na diferencialih, obrnjene jermene.
Glede zamenjave jermena in kardana?
Pri tc3 ali tc4 so to 6 vijakov in odpreš ohišje diff in vzameš ven del ki je na kardanu in kardan je zunaj!
Poznam pa tudi cca. 10 ljudi ki so na forumu in ki imajo tc3 in 100% zatrjujem da noben ni zlomil kardana in noben ni zlomil zobnokov ali podobno!
Zakaj vozijo boljši avti sedaj jermene?
1. reklama (svetovni prvak, .....)
2. avto je tišji
3. porazdelitev teže je ob jermenu lepša saj ni nujno da je jermen točno na sredini kot more biti kardan
4. govorijo da je jermenski avto na ravnini hitrejši (dražen na hrvaškem je bil! in me premagal - že dve leti, ali je to bilo odo avta ali iker je imel on res zmeraj nove baterije , pa ne vem)
Jaz vsekakor vem, da ne bom šel nikoli na jermen! Ker vem da sem imel pri tc4 int. pro 2 na jermen zmeraj cca. 2-4 jermene na zalogi! sedaj pa se mi kardani samo potikajo po mojih stvareh!
Lahko pa dobnikar pove - on je vozil leta in leta na jermene in je bil super voznik in je sigurno jermen po drugi strani boljši. Vem pa da je tudi on manjaval in naročeval zobnike za diferenciale!
Imam pa losija xxx4 buggyja ki je na jermen in je vse zaprto! To je dobro! edini pri njem je to dobro! Pa mi ga je tudi že obrnilo, ni pa zlomilo zobnikov ali pretrgalo jermenov, ...)
Glede jermenov. Pred dirko jih avstrici namakajo v WD40 čez noč, da postanejo bolj ? ne vem kaj in potem jih zjutraj dajo gor in pravilno zategnejo. Vprašanje? Kdaj je jermen pravilno zategnjen? Včasih je lahko preveč (trenje), včasih pa premalo (ga obrne ali drsi ali celo zobnike poškoduje). Pri kardanu je zmeraj enako! Pade not! No namočeni jermeni v WD 40 in malo prašna proga! Kako se vam pa to zdi? Ves prah se prime gor! A žal to je baje najboljše! Ko prideš domov po cca. 40minztah vožnje v enem dnevu, pa seveda spet servis jermanov, ker se je med zobniki jermenov nabrala umazanija (prah).
Lep dan