ali je to gut ali ne?

Vse o modelih z notranjim izgorevanjem ...

Moderator: MaNe

ali je to gut ali ne?

OdgovorNapisal/-a ELO » 09.03.2006, 13:32

Slika

tisto navrhu, filter podaljšek?

me zanima ali naj kupim in kaj s tem pridobim?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Tadejchek » 09.03.2006, 13:49

To je pomoje ene vrste "safari snorkel", vsaj zgleda tako.
Dobra stran tega je, da pride dosti višje (vsaj višje od sedanje pozicije), tako da ko pelješ skozi vodo ne potegne vode vanj :wink:
Uporabniški avatar
Tadejchek
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 145
Pridružen: 13.12.2005, 20:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a grilnet » 09.03.2006, 14:22

FocusFanatic napisal/-a:To je pomoje ene vrste "safari snorkel", vsaj zgleda tako.
Dobra stran tega je, da pride dosti višje (vsaj višje od sedanje pozicije), tako da ko pelješ skozi vodo ne potegne vode vanj :wink:



???
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a fenix » 09.03.2006, 14:28

grilnet napisal/-a:
FocusFanatic napisal/-a:To je pomoje ene vrste "safari snorkel", vsaj zgleda tako.
Dobra stran tega je, da pride dosti višje (vsaj višje od sedanje pozicije), tako da ko pelješ skozi vodo ne potegne vode vanj :wink:



???


@grilnet: Še nisi nikoli na kakšnem safari džipu videl( ponavadi na voznikovi strani ) zračnega filtra, ki je po cevi spreljan na višino strehe? :shock: Na vrhu pa spominja ne rotacijsko luč( vsaj mene :lol: )
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a fenix » 09.03.2006, 14:35

Evo. Pomojem je focusfanatik mislil tole: :wink:
Priponke
jeep1.jpg
jeep1.jpg (66.36 KiB) Videno 10932 krat
lp Boštjan
Uporabniški avatar
fenix
Član
 
Prispevkov: 38
Pridružen: 02.01.2006, 21:09
Kraj: Brestanica

OdgovorNapisal/-a ELO » 09.03.2006, 14:37

samo to je opcija za 1/5 avto, tam pa nikoli ni tako debelih luž!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a capo » 09.03.2006, 14:47

ja pa še motor mora biti dizel če misliš po tako visoki vodi vozit ker pri bencinarju (dvotaktnem in štiritaktnem) začne elektrika po domače prebijati in motor ugasne
capo
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 18.01.2006, 16:45
Kraj: Domžale - okolica

OdgovorNapisal/-a MaNe » 09.03.2006, 14:53

Mogoče je bolše, zato ker je bol stran od vročega motorja in vleče noter bol hladen zrak. Podoben filter imajo motokros motorji samo so dosti bližje uplinjaču.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a grilnet » 09.03.2006, 16:16

fenix napisal/-a:
grilnet napisal/-a:
FocusFanatic napisal/-a:To je pomoje ene vrste "safari snorkel", vsaj zgleda tako.
Dobra stran tega je, da pride dosti višje (vsaj višje od sedanje pozicije), tako da ko pelješ skozi vodo ne potegne vode vanj :wink:



???


@grilnet: Še nisi nikoli na kakšnem safari džipu videl( ponavadi na voznikovi strani ) zračnega filtra, ki je po cevi spreljan na višino strehe? :shock: Na vrhu pa spominja ne rotacijsko luč( vsaj mene :lol: )


Pri džipu ja!!!, ne vem pa kaj se to nanaša na 1/5 avte, za katere sprašuje ELO.


LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Tadejchek » 09.03.2006, 16:32

Jaz sem dal samo svoje mnenje, ni me treba nemudoma "razcotat"!!!

Mogoče je tud zato kot je napisal Tyco, malo dlje vstran da dobi bolj hladen zrak..posledično malo večjo moč :wink:

Še ena opcija je, da bi se zaradi oblike tega "airboxa" dosegla nižja težiščna točka :wink:
Kar bi bila nekakšna prednost :wink:
Uporabniški avatar
Tadejchek
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 145
Pridružen: 13.12.2005, 20:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a šupak » 09.03.2006, 17:12

To je gut. (gut je dobro, po nemački)
To Elo moraš da kupiš, da prah da gre ne u fergazer, ali pazi, to ti je samo kad imaš auto na polici, ali ko da greš vozit, takrat moraš da daš onu črno na koncu dol, veš.
Ali ova je da je bolša, ma lepo kapo.
Priponke
genius_airbox1.jpg
genius_airbox1.jpg (47.33 KiB) Videno 10838 krat
Uporabniški avatar
šupak
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 05.03.2003, 19:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Dirkač v malem » 09.03.2006, 20:26

A pa vi veste da je zaradi šnorkla moč motorja manjša!
Uporabniški avatar
Dirkač v malem
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 24.08.2005, 00:29
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a Tadejchek » 09.03.2006, 23:16

Sice ELO itaq sam ve zakaj je tole, pač malo si poste nabija, pa rad bi videl kaj vse bi zraslo na naših zeljnikih, evo zakaj je stvar uporabna

Durch die Form dieser Airbox wird ein tieferer Schwerpunkt erzielt. Die sehr gute Geräuschdämmung ist ein weiterer Vorteil .


Pač eni majo veselje....
Uporabniški avatar
Tadejchek
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 145
Pridružen: 13.12.2005, 20:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 09.03.2006, 23:48

kakor da je število postov kak bistven pokazatelj...
in kvečjemu bi bilo zame bolje da bi imel postov manj, ne pa toliko kot jih dejansko imam...

sem pa dejansko vprašal z namenom da vidim kdo bo prvi uganil bistvo!

no, to je bil tyco, saj sem omenjeno zadevo kupil za to, ker je brez tega dodatka osnovni filter za/ob resonanci, kar pomeni da sesa toplejši zrak kot s tem podaljškom, ki omogoča sesanje hladnejšega zraka iz sprednjega dela avta.

edino to, vse ostale bučke, tudi tiste s strani proizvajalca so krneki... nižje težišče, boljši pretok, manjši šum,... bla bla, dodaten filter pomeni dodaten upor, težišče je višje, zadeva je doti težja, ins-box pa ima gor že original filter in to boljšega kot ga predstavlja ta "nos"...

sicer pa,.... dolg rep!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Tadejchek » 10.03.2006, 00:23

V čem je sploh fora tega, a si iščeš morebitne kandidate, da jih boš lahko jebal v glavo, na način ti pa ne veš tole pa tole, pa tam si napisal tole pa tole :?:

Sicer pa vstran vrženih 50€, sam lahko narediš dost boljše in efektivno za manj denarja. :wink:
Uporabniški avatar
Tadejchek
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 145
Pridružen: 13.12.2005, 20:40
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a grilnet » 10.03.2006, 09:02

FocusFanatic napisal/-a:V čem je sploh fora tega, a si iščeš morebitne kandidate, da jih boš lahko jebal v glavo, na način ti pa ne veš tole pa tole, pa tam si napisal tole pa tole :?:

Sicer pa vstran vrženih 50€, sam lahko narediš dost boljše in efektivno za manj denarja. :wink:


ZNALEC!



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a alesb » 10.03.2006, 09:21

FocusFanatic napisal/-a:

Sicer pa vstran vrženih 50€


Tocno tu je fora :D ! Sicer pa je karbonska verzija lepa na pogled in hitro zvabi denarce od naivnih kupcev.


Kdor namontira tisti tubo na karburator nima kaj dosti pojma o delovanju in navijanju dvotaktnikov 8) . Po eni strani gor najhujso resonanco, po drugi pa zapirati dovod zraka v motor :roll: ....
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 10.03.2006, 10:00

nisem imel namena jebati, sprožil sem pač debato, da vidim kako in kaj!

pa nadaljujmo z debato:
kaj je bolje
a) motorju brez sesalnih izgub dovajati zaradi bližine izpuha segret zrak
b) z zanemarljivo sesalno izgubo motorju dovajati nesegret zrak

zrak se s temperaturo še vedno razširi, kajne?? nisem nič zamudil, kak nov termodinamični zakon...
in če se razširi se mu zmanjša gostota --> v motor ga pride zato volumesnko enako, masno pa manj.

in vprašanje?

kakšna bi morala približno biti sesalna izguba "snorkla", da bi izničila pozitiven (glede temperaturnega režima) učinek tega dodatka, če recimo motor z dodatkom sesa zrak temperature 30°C, brez dodatka pa sesa zrak temperature recimo 35°C???

vi, ki tako dobro veste kaj je to stran vržen denar...
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a alesb » 10.03.2006, 11:16

Tudi tisti "sesalec" hladnega zraka se bo kmalu segrel in bo vstopni zrak se bolj segret, kot brez njega.
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 10.03.2006, 13:48

jao jao!!!

koliko testov s tem snorkelom na 1/5 avtu si naredil??




obup!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Naslednja

Vrni se na Eksplozijski.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov

cron