Moderator: nitro-s
XMach napisal/-a:Jah kj čmo!
Še en subjektiven test v prid Golfa!
Sicer pa honda ACCORD z manj kubikaže in brez turbine doseže 244KM.
TomyBoy napisal/-a:O turbinah ali brez, kdo stisne več konjev iz koliko kubikov, ne bi raje razpravljali. Če si se kdaj pelajal z današnjim prisilno polnjenim bencinskim avtomobilom, bi lahko vedel, kakšna je razlika v navoru in kaj ti ta ogromen navor dejansko na cesti tudi pomeni. Tak avto ima največji navor in začne izjemno vleči že pri 1.800 obratih, to pa so že številke, ki so primerljive z diezelskim motorjem, kjer ima max navor pri 1750 rpm. (primer Golf)
Tak je pač test in ocene ostalih avto-moto revij že izpred dveh let. Kljub hudi konkurenci, je še danes naj allround hot hatch...
Še cel posnetek, kateri avtomobili so bili izločeni.
http://www.autoclips.net/video/play/6186
XMach napisal/-a:In to je povsem res, zato sem jaz napisal, da je bil to subjektiven test!
TomyBoy napisal/-a:Naš g. Čur in njegova nova "igračka".
http://www.freeweb.siol.net/ssvajger/Edition.3GP
Elanko napisal/-a:Ampak so pa VW diesel motorji poden. Pri 60.000 nam je šla glava (brez čipa).
TomyBoy napisal/-a:Naš g. Čur in njegova nova "igračka".
http://www.freeweb.siol.net/ssvajger/Edition.3GP
Elanko napisal/-a:Mislim da gre tale "igračka" kar u redu ampak mislim da se sedaj prebujajo turbo-dizelski motorji npr. in VW 1.9 TDI (115KM) Lahko iztisneš brez problema 200KM le z čipom in hitrejšimi pumpicami če pa bi hotel še več bi pa prišlo malo več €(brusit cilindre, glavo motorja zbrusit, lažje bate, močnejši turbo polnilnik [ali dva], športni filter za motor, še eno črpalko za diesel gorivo v tanku...)
Ampak potem je motor po nekaj tisoč kilometrih fuč.
In tudi navor je pri diesel-skih motorjih večji npr. naš passat sprva 115KM in 300Nm navora pozneje s čipom 140KM in 364Nm navora.
Ampak so pa VW diesel motorji poden. Pri 60.000 nam je šla glava (brez čipa).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov